Ještě v prosinci jí psal zamilovaný vzkaz k svátku. V únoru přišel nečekaný rozchod. A teď už má po boku jinou ženu – opět Evu, tentokrát dermatoložku. Fotograf Tomáš Třeštík tak během pár měsíců otočil list.
Rozchod Tomáše Třeštíka a Evy Decastelo zkraje února mnohé zaskočil. Jejich vztah působil stabilně, bez skandálů a veřejných hádek. O to víc překvapilo, když fotograf na Instagramu zveřejnil vzkaz na rozloučenou: „Byl to s tebou strašně krásnej kus života. Díky za vše, jsi úžasná ženská, Evo.“
Z jednoho srdíčka velké oznámení
Teď, po více než třech měsících, se pochlubil Třeštík novou partnerkou. A opět je to Eva. Tentokrát však MUDr. Eva Müllerová – dermatoložka, která se objevila na jeho Instagramu s jednoduchým popiskem: srdíčko. I tak ale bylo jasno. A komentáře nenechaly na sebe dlouho čekat. Překvapivě mezi prvními reagovala právě jeho bývalá partnerka. „Krásná, chytrá a milá holka, přesně jak jsi mi říkal. Sluší vám to spolu. Hodně štěstí,“ napsala Decastelo. Jak je vidět, jejich vztah skončil, ale přátelství nikoliv.
Server Super.cz připomněl, že Eva Decastelo měla dobré vztahy i s Třeštíkovou rodinou – s maminkou Helenou, otcem Michaelem i sestrou Hanou. I to byl důvod, proč fanoušci nečekali rozchod, ale spíš svatbu.
Balkonovka, hasiči i analogová nostalgie
Zatímco se jeho osobní život proměnil, práce u Třeštíka jede dál. Jak napsal iDNES.cz, během květnového zásahu hasičů u sousedů neváhal, a než skončila požární kontrola, pozval šest pražských hasičů na svůj legendární balkon. „Seběhl jsem za nima dolů, jestli nemaj minutku, že bych si je chtěl vyfotit na balkoně… Oni že jo, že ten balkon znaj,“ popsal akci. Výsledná fotka už visí na jeho profilu.
V rozhovoru pro Český rozhlas pak Třeštík mluvil i o svém vztahu k fotografii jako takové. K analogu se sice dnes mnozí vracejí, ale on to má jinak. „Používat v tuto chvíli analog mi přijde jako manýra. Nic proti tomu – ať si každý fotí, jak a na co chce. Já vím, že mi to nic nepřidá,“ řekl s nadhledem. Dodal, že i když si přelepí displej digitálního foťáku, výsledek bude stejný. A narovinu přiznal: „Je to pro mě až anachronismus.“
Třeštík tak kromě fotek vytváří i jakýsi osobní dokument doby – bez póz, ale s jasným rukopisem. A stejně přirozeně, jako mění objektivy, umí změnit i kapitolu ve svém životě.