10.3 C
Czech
Čtvrtek 13. listopadu 2025
Protext ČTKSpolečnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský...

Společnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský trh s kosmetikou v post-covidové éře

Šanghaj (Čína) 24. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost S'Young International („S'Young", „Společnost"), tvůrce modelu spolupráce CP (China Partner), digitální otevřené platformy pro globální kosmetické značky, která umožňuje navázat kontakt s čínským trhem, uspořádala 17. března v kongresovém centru Palazzo Gnudi v italské Bologni exkluzivní kosmetické fórum, na kterém se připojila k zástupcům společnosti Tmall Global, provozovateli největšího čínského přeshraničního online tržiště, a společnosti Pier Augé, výrobci inovativních kosmetických produktů pro citlivou pleť, aby diskutovali o realitě čínského trhu s kosmetikou v postpandemické éře. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti S'Young International Marshall Chen se na akci podělil o své postřehy a doporučení, která pomáhají globálním kosmetickým značkám zvládnout výzvy a získat výhody na neustále se měnícím čínském trhu.

S tím, jak Čína zmírnila preventivní protipandemická opatření, vykazuje čínský trh s kosmetikou větší růstový potenciál. Z údajů vyplývá, že spotřeba kosmetiky na obyvatele v Číně má ještě pětkrát větší prostor ke zvýšení. Marshall ale také varoval, že navzdory mnoha příležitostem, které čínský trh s kosmetikou nabízí, se na něm vyskytují i překážky. Jeho příspěvek se zaměřil právě na problematické aspekty čínského trhu a uvedl v rámci něj tři základní doporučení, která by měla značkám pomoci vyhnout se možným nástrahám:

• NEPODCEŇUJTE KONKURENCI.

• NEMÍCHEJTE RŮZNÉ SPOTŘEBITELE.

• NEKOPÍRUJTE PŘEDCHOZÍ ÚSPĚCHY.

Současný čínský kosmetický trh lze rozdělit do tří kategorií: Čínské domácí značky, známé mezinárodní značky a prémiové úzce zaměřené mezinárodní značky. Konkurence mezi prvními dvěma kategoriemi je silná, zatímco značky, které se zaměřují na specifické segmenty trhu, často vstupují na trh, aby se vyhnuly intenzivní konkurenci. Aby společnosti mohly vstoupit do těchto specifických segmentů trhu, musí se zaměřit na budování image své značky pro cílenější publikum. Struktura měst v Číně sahá od měst první úrovně až po města osmé úrovně a je ovlivněna různými nákupními zvyklostmi a marketingovými podmínkami. Pro efektivní růst značky je důležité rozlišovat marketingové strategie podle úrovně města. V porovnání se zahraničními trhy má čínský kosmetický průmysl vyšší podíl elektronického obchodu a je velmi závislý na sociálních médiích a marketingu prostřednictvím krátkých videí. Je také důležité věnovat pozornost rozdílům v požadavcích na krásu u asijských etnik, což vyžaduje odlišení od zámořských tržních strategií.

Jak tedy mohou značky v současných podmínkách čínského trhu s kosmetikou přežít a dosáhnout dlouhodobého úspěchu na tak komplikovaném trhu se slibnými vyhlídkami a různými výzvami? Marshall na tuto otázku odpověděl třemi zásadními doporučeními:

• ZAČNĚTE TÍM, CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ.

• VĚNUJTE ÚSILÍ BRANDINGU.

• BUDUJTE ZNAČKU, JAKO BYSTE VYCHOVÁVALI DÍTĚ.

„Vzhledem ke složitosti trhu s kosmetikou v Číně musí značky nejen identifikovat explicitní potřeby zákazníků, ale také jejich základní přání, aby mohly nabízet inovativní produkty, které uspokojí jejich individuální požadavky. Například tradiční podkladový krém nebo výrobek pro bělení pleti může splnit pouze základní potřeby čínských zákazníků, zatímco výrobky, jako jsou pitné doplňky španělské kosmetické značky pro bělení pleti a podkladový krém s DNA milánské módy, mohou poskytnout další výhody, které uspokojí jejich hlubší požadavky,“ řekl Marshall.

Zdůraznil také význam budování značky v současném scénáři a zdůraznil, že kosmetické značky musí prozkoumat své silné stránky, historické kořeny a kulturní identitu. To má zásadní význam pro vytvoření výrazné a přitažlivé image, která zaujme zákazníky a odliší vás od konkurentů na silně konkurenčním čínském kosmetickém trhu. Kromě toho je pro komplexní budování úspěšné značky nezbytné integrovat vývoj produktů, marketingové strategie, efektivní provoz a řízení logistiky pro přeshraniční i domácí prodej online i offline.

Kristina Hui, vedoucí oddělení kosmetiky pro Velkou Británii a severské země ve společnosti Tmall Global, na akci popsala rychlý digitální vývoj čínského maloobchodu v posledních letech. Poukázala také na to, že změny, které přinesla pandemie, přiměly platformu hledat nová řešení, jak se spojit se zákazníky a navázat s nimi kontakt.

Generální ředitel společnosti Pier Augé Charles Dupont se podělil o důležitost výběru správného partnera pro Čínu, který může globálním značkám pomoci dosáhnout dlouhodobě udržitelného růstu. V roce 2022 uzavřely společnosti Pier Augé a S’Young strategickou spolupráci. V rámci modelu spolupráce CP, který využívá odborných znalostí společnosti S’Young na čínském trhu, zaznamenal prodej vlajkového produktu Douce Aura společnosti Pier Augé meziroční nárůst o neuvěřitelných 259 %. Obliba značky Pier Augé mezi čínskými zákazníky díky tomu prudce vzrostla a její prodeje se během 12 měsíců zčtyřnásobily.

„Jako iniciátor modelu spolupráce CP spolupracuje společnost S’Young s více než třiceti mezinárodními značkami, kterým poskytuje odborné znalosti trhu a základní nástroje k překonání problémů a dosažení udržitelného růstu v Číně. Naše komplexní řešení zahrnují positioning značky, jedinečné komunikační strategie, marketing, maloobchodní prodej a řízení dodavatelského řetězce a společně s našimi partnery pracujeme na vyjasnění jejich hlavních cílů a vypracování akčních plánů pro každou fázi vývoje, což jim umožňuje vytvářet hrdinské produkty a nabízet robustní omnichannel možnosti. Abychom toho dosáhli, navazujeme s našimi partnery hlubokou spolupráci, která jim zaručí úspěch jejich značky v Číně, je to tedy podobné jako výchova dítěte,“ řekl Marshall.

O společnosti S’Young International

Společnost S’Young International, průkopník modelu spolupráce CP, je digitálně řízená otevřená platforma, která umožňuje globálním kosmetickým značkám přístup a napojení na čínský trh tím, že poskytuje kompletní řešení, která se zaměřují na jejich všestranný, vícekanálový a celoživotní rozvoj. Společnost S’Young International nyní spolupracuje s více než 30 kosmetickými značkami po celém světě.

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2039858


/Roundtable_discussion__held_at_S_YOUNG_Exclusive_Cosmetics_Forum.jpg

KONTAKT: hanxiang@syounggroup.com

Reklama

Doporučujeme

Útočník na slovenského premiéra Fica se odvolal proti svému odsouzení

Útočník, jenž loni střelbou z pistole vážně zranil slovenského premiéra Roberta Fica, se prostřednictvím svého advokáta odvolal proti svému odsouzení prvoinstančním soudem. ČTK to dnes napsal Specializovaný trestní soud, který obžalovaného důchodce Juraje Cintulu v případu uznal v říjnu vinným z trestného činu teroristického útoku a poslal ho na 21 let do vězení. Věcí se tak bude zabývat slovenský nejvyšší soud.

Německé vládní strany se dohodly na nové podobě vojenské služby

Německé vládní strany se dohodly na nové podobě vojenské služby. Odvody budou plošné a zákon stanoví i cíle počtů nových rekrutů. Pokud se jich nepodaří dosáhnout, budou moci poslanci Spolkového sněmu odhlasovat takzvanou povinnou vojenskou službu z potřeby. Informace agentury DPA potvrdili dnes koaliční politici.

Europoslanci podpořili snížení emisí o 90 procent do roku 2040 oproti roku 1990

Europoslanci dnes podpořili klimatický cíl snížit emise o 90 procent do roku 2040 oproti roku 1990. Až pět procentních bodů čistých emisí by podle schváleného kompromisního návrhu mohlo pocházet z vysoce kvalitních mezinárodních uhlíkových kreditů od partnerských zemí. Postoj Evropského parlamentu se velmi podobá pozici Rady EU, kterou schválili unijní ministři životního prostředí minulý týden. Následná jednání v takzvaném trialogu by tak mohla být podle zdrojů ČTK velmi rychlá. Text podpořilo 379 europoslanců, 248 jich bylo proti a deset se zdrželo hlasování.

Trump schválil nový rozpočet, skončil nejdelší shutdown v historii USA

Americký prezident Donald Trump ve středu v Oválné pracovně podepsal rozpočtový zákon, čímž po rekordních 43 dnech ukončil vládní shutdown. Za nejdelší uzavření federální vlády v americké historii dává vinu demokratům, kteří návrh rozpočtu blokovali, neboť nezahrnoval dotace na zdravotní pojištění pro miliony Američanů.

V Peru zemřelo 37 lidí při pádu autobusu do rokle

Tragická nehoda na jihu Peru si vyžádala nejméně 37 obětí. Autobus se srazil s nákladním autem a zřítil se z horské silnice do dvousetmetrové rokle v oblasti Arequipa. Podle úřadů jde o jedno z nejhorších dopravních neštěstí posledních let.

Český tým představil olympijskou kolekci pro Milán a Cortinu

Český olympijský výbor ukázal novou kolekci pro ZOH 2026 v Miláně a Cortině. Tým se loučí s bílou a sází na barvy, retro detaily i chytré vychytávky. Fanoušci si ji mohou koupit už teď.

KOMENTÁŘ: Buffett se loučí, už „bude potichu“. Čtyři lekce, které zanechal investorům

Legendární investor Warren Buffett poslal akcionářům své Berkshire Hathaway tradiční dopis. Naposledy. 95letý rodák z Omahy totiž s koncem roku odchází do důchodu a žezlo vlády předává Gregu Abelovi. I tak zůstane Buffett ikonou, která změnila pohled na investování. Proč?

Nové centrum EU posílí obranu proti manipulacím a dezinformacím

Evropská komise dnes představila iniciativu nazvanou Evropský štít demokracie, prostřednictvím které chce lépe čelit manipulacím s informacemi, vměšování do voleb a dezinformacím, zejména z Ruska. Informovala o tom komise v prohlášení. Jádrem iniciativy bude nové Evropské centrum pro demokratickou odolnost, které má koordinovat a sdílet informace o manipulačních a dezinformačních kampaních.

Ruské dronové útoky zabily na Ukrajině jednoho muže a pět osob zranily

Ruské dronové útoky si dnes na Ukrajině vyžádaly nejméně jednu oběť a několik zraněných, uvedly podle agentury DPA ukrajinské úřady. Hlavní velitel ukrajinské armády Oleksandr Syrskyj dnes podle agentury AP uvedl, že ruská armáda obsadila tři osady na jihu Záporožské oblasti. Nejtvrdší boje se podle něj odehrávají v obléhaném Pokrovsku a v poslední době zesílily i boje u měst Kupjansk a Lyman. Ukrajinská armáda uvedla, že útočila na jihu Ruska na jeden z hlavních ruských podniků na výrobu polyethylenu.

Afghánské ženy mohou do nemocnice pouze v burce, nařídil podle Lékařů bez hranic Tálibán

Tálibán nařídil, aby všechny pacientky, pečovatelky i zaměstnankyně při vstupu do veřejných zdravotnických zařízení v afgánském městě Herát nosily burku – úplný islámský závoj zakrývající celé tělo i obličej. Opatření vstoupilo v platnost 5. listopadu.

Trumpův postoj ke klimatu je příležitostí pro Čínu, míní architektka Pařížské dohody

Americký prezident Donald Trump sice zpochybňuje klimatickou krizi jako „největší podvod v historii“, ale podle Christiany Figueres, hlavní architektky Pařížské klimatické dohody, to svět nezastaví. Spojené státy tím podle ní přenechávají vedení v boji s klimatickou změnou Číně, která se stává dominantní silou v oblasti čistých technologií.

U libyjských břehů se pohřešuje nejméně 42 migrantů, převrátil se s nimi člun

Nejméně 42 migrantů se pohřešuje poté, co se s nimi u pobřeží Libye na začátku tohoto měsíce převrátil gumový člun. Uvedla to dnes agentura AFP s odvoláním na Mezinárodní organizaci pro migraci (IOM), podle níž jsou migranti pravděpodobně mrtví. Libyjským úřadům se podařilo zachránit sedm ze 49 lidí na palubě. Příčinou neštěstí byly vysoké vlny.

Napětí na klimatickém summitu COP30. Původní obyvatelé Amazonie žádají větší prostor

V brazilském městě Belém došlo na klimatickém summitu COP30 k nečekaným nepokojům. Skupiny původních obyvatel a aktivistů se dostaly do konfliktu s ochrankou OSN. Za výkřiky o ochraně pralesa a právu na účast v rozhodování stojí dlouhodobá frustrace z prázdných slibů.

Baristé Starbucks opět stávkují, zákonodárci vyzývají k uklidnění situace

Americký kavárenský řetězec Starbucks znovu zasáhly stávky baristů, kteří požadují vyšší mzdy a navýšení počtu zaměstnanců. Nehledě na změnu strategie, prosazovanou novým generálním ředitelem Brianem Niccolem, společnost roste pomalu a její reputace mezi zákazníky není optimální. Stovka zákonodárců Niccola v dopisech vyzvala k jednání s odbory.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama