6.2 C
Czech
Pondělí 8. prosince 2025
Protext ČTKSpolečnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský...

Společnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský trh s kosmetikou v post-covidové éře

Šanghaj (Čína) 24. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost S'Young International („S'Young", „Společnost"), tvůrce modelu spolupráce CP (China Partner), digitální otevřené platformy pro globální kosmetické značky, která umožňuje navázat kontakt s čínským trhem, uspořádala 17. března v kongresovém centru Palazzo Gnudi v italské Bologni exkluzivní kosmetické fórum, na kterém se připojila k zástupcům společnosti Tmall Global, provozovateli největšího čínského přeshraničního online tržiště, a společnosti Pier Augé, výrobci inovativních kosmetických produktů pro citlivou pleť, aby diskutovali o realitě čínského trhu s kosmetikou v postpandemické éře. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti S'Young International Marshall Chen se na akci podělil o své postřehy a doporučení, která pomáhají globálním kosmetickým značkám zvládnout výzvy a získat výhody na neustále se měnícím čínském trhu.

S tím, jak Čína zmírnila preventivní protipandemická opatření, vykazuje čínský trh s kosmetikou větší růstový potenciál. Z údajů vyplývá, že spotřeba kosmetiky na obyvatele v Číně má ještě pětkrát větší prostor ke zvýšení. Marshall ale také varoval, že navzdory mnoha příležitostem, které čínský trh s kosmetikou nabízí, se na něm vyskytují i překážky. Jeho příspěvek se zaměřil právě na problematické aspekty čínského trhu a uvedl v rámci něj tři základní doporučení, která by měla značkám pomoci vyhnout se možným nástrahám:

• NEPODCEŇUJTE KONKURENCI.

• NEMÍCHEJTE RŮZNÉ SPOTŘEBITELE.

• NEKOPÍRUJTE PŘEDCHOZÍ ÚSPĚCHY.

Současný čínský kosmetický trh lze rozdělit do tří kategorií: Čínské domácí značky, známé mezinárodní značky a prémiové úzce zaměřené mezinárodní značky. Konkurence mezi prvními dvěma kategoriemi je silná, zatímco značky, které se zaměřují na specifické segmenty trhu, často vstupují na trh, aby se vyhnuly intenzivní konkurenci. Aby společnosti mohly vstoupit do těchto specifických segmentů trhu, musí se zaměřit na budování image své značky pro cílenější publikum. Struktura měst v Číně sahá od měst první úrovně až po města osmé úrovně a je ovlivněna různými nákupními zvyklostmi a marketingovými podmínkami. Pro efektivní růst značky je důležité rozlišovat marketingové strategie podle úrovně města. V porovnání se zahraničními trhy má čínský kosmetický průmysl vyšší podíl elektronického obchodu a je velmi závislý na sociálních médiích a marketingu prostřednictvím krátkých videí. Je také důležité věnovat pozornost rozdílům v požadavcích na krásu u asijských etnik, což vyžaduje odlišení od zámořských tržních strategií.

Jak tedy mohou značky v současných podmínkách čínského trhu s kosmetikou přežít a dosáhnout dlouhodobého úspěchu na tak komplikovaném trhu se slibnými vyhlídkami a různými výzvami? Marshall na tuto otázku odpověděl třemi zásadními doporučeními:

• ZAČNĚTE TÍM, CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ.

• VĚNUJTE ÚSILÍ BRANDINGU.

• BUDUJTE ZNAČKU, JAKO BYSTE VYCHOVÁVALI DÍTĚ.

„Vzhledem ke složitosti trhu s kosmetikou v Číně musí značky nejen identifikovat explicitní potřeby zákazníků, ale také jejich základní přání, aby mohly nabízet inovativní produkty, které uspokojí jejich individuální požadavky. Například tradiční podkladový krém nebo výrobek pro bělení pleti může splnit pouze základní potřeby čínských zákazníků, zatímco výrobky, jako jsou pitné doplňky španělské kosmetické značky pro bělení pleti a podkladový krém s DNA milánské módy, mohou poskytnout další výhody, které uspokojí jejich hlubší požadavky,“ řekl Marshall.

Zdůraznil také význam budování značky v současném scénáři a zdůraznil, že kosmetické značky musí prozkoumat své silné stránky, historické kořeny a kulturní identitu. To má zásadní význam pro vytvoření výrazné a přitažlivé image, která zaujme zákazníky a odliší vás od konkurentů na silně konkurenčním čínském kosmetickém trhu. Kromě toho je pro komplexní budování úspěšné značky nezbytné integrovat vývoj produktů, marketingové strategie, efektivní provoz a řízení logistiky pro přeshraniční i domácí prodej online i offline.

Kristina Hui, vedoucí oddělení kosmetiky pro Velkou Británii a severské země ve společnosti Tmall Global, na akci popsala rychlý digitální vývoj čínského maloobchodu v posledních letech. Poukázala také na to, že změny, které přinesla pandemie, přiměly platformu hledat nová řešení, jak se spojit se zákazníky a navázat s nimi kontakt.

Generální ředitel společnosti Pier Augé Charles Dupont se podělil o důležitost výběru správného partnera pro Čínu, který může globálním značkám pomoci dosáhnout dlouhodobě udržitelného růstu. V roce 2022 uzavřely společnosti Pier Augé a S’Young strategickou spolupráci. V rámci modelu spolupráce CP, který využívá odborných znalostí společnosti S’Young na čínském trhu, zaznamenal prodej vlajkového produktu Douce Aura společnosti Pier Augé meziroční nárůst o neuvěřitelných 259 %. Obliba značky Pier Augé mezi čínskými zákazníky díky tomu prudce vzrostla a její prodeje se během 12 měsíců zčtyřnásobily.

„Jako iniciátor modelu spolupráce CP spolupracuje společnost S’Young s více než třiceti mezinárodními značkami, kterým poskytuje odborné znalosti trhu a základní nástroje k překonání problémů a dosažení udržitelného růstu v Číně. Naše komplexní řešení zahrnují positioning značky, jedinečné komunikační strategie, marketing, maloobchodní prodej a řízení dodavatelského řetězce a společně s našimi partnery pracujeme na vyjasnění jejich hlavních cílů a vypracování akčních plánů pro každou fázi vývoje, což jim umožňuje vytvářet hrdinské produkty a nabízet robustní omnichannel možnosti. Abychom toho dosáhli, navazujeme s našimi partnery hlubokou spolupráci, která jim zaručí úspěch jejich značky v Číně, je to tedy podobné jako výchova dítěte,“ řekl Marshall.

O společnosti S’Young International

Společnost S’Young International, průkopník modelu spolupráce CP, je digitálně řízená otevřená platforma, která umožňuje globálním kosmetickým značkám přístup a napojení na čínský trh tím, že poskytuje kompletní řešení, která se zaměřují na jejich všestranný, vícekanálový a celoživotní rozvoj. Společnost S’Young International nyní spolupracuje s více než 30 kosmetickými značkami po celém světě.

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2039858


/Roundtable_discussion__held_at_S_YOUNG_Exclusive_Cosmetics_Forum.jpg

KONTAKT: hanxiang@syounggroup.com

Reklama

Doporučujeme

Sýrie slaví rok od pádu Asada, zatímco bývalý prezident žije v izolaci v Moskvě

Sýrie si připomíná rok od chvíle, kdy povstalci svrhli Bašára Asada a ukončili desetiletí autoritářské vlády i vleklé války. Ulicemi zní hudba, obloha se rozzářila ohňostroji a v Damašku proběhla velká vojenská přehlídka. Zatímco země slaví, její bývalý vůdce tráví dny v tichém moskevském exilu pod přísnou kontrolou ruských úřadů.

Propad akcií Strategy dostává Michaela Saylora do úzkých

Michael Saylor postavil svou firmu Strategy na jednoduché myšlence: nakupovat bitcoin ve velkém a financovat to emisí akcií a dluhopisů. Tento model fungoval, dokud tržní hodnota firmy výrazně převyšovala hodnotu jejích bitcoinů. Prudký propad akcií ale tuhle výhodu téměř smazal. Strategy tak stojí před rozhodnutím, které ještě před pár měsíci znělo nemyslitelně.

V Nigérii bylo propuštěno 100 dětí unesených z katolické školy

Sto dětí unesených z katolické školy ve střední části Nigérie je po týdnech strachu na svobodě. Podle zástupců církve potvrdil jejich propuštění poradce prezidenta pro národní bezpečnost. Není ale jasné, kde děti jsou ani kdy se vrátí k rodičům. Země mezitím čelí další vlně únosů, která zasahuje křesťanské i muslimské komunity.

KOMENTÁŘ: Před deseti lety se Netflixu vysmáli. Teď stojí Warner před pokořujícím dealem

Netflix kupuje Warner Bros. Kdysi neskutečná věta se stává skutečností, protože streamovací gigant chce dotáhnout akvizici za 72 miliard dolarů. Pod jeho křídla se má dostat mimojiné i konkurenční služba HBO Max. Historický deal ale může narazit u regulátorů.

Převzetí Warner Bros Netflixem může narazit na Trumpa  

Americký prezident Donald Trump vyjádřil obavy z plánovaného odkoupení společnosti Warner Bros a jeho populárních streamovacích sítí za 72 miliard dolarů (asi 1,76 bilionu korun) společností Netflix. Problémem by podle něj mohl být její příliš velký podíl na trhu.

Únik vody v Louvru poškodil knihy v oddělení egyptských starověkých sbírek

Únik vody v Louvru koncem minulého měsíce poškodil stovky knih v oddělení egyptských starověkých sbírek. To znovu upozorňuje na zhoršující se stav světoznámého muzea, napsala agentura Reuters. Incident se stal jen několik týdnů poté, co loupež šperků odhalila nedostatky v bezpečnostních opatřeních instituce, napsala agentura Reuters.

Trump: Zelenskyj není připraven podepsat mírovou dohodu, Putin snad ano

Americký prezident po třídenních rozhovorech s ukrajinskými představiteli na Floridě prohlásil, že Volodymyr Zelenskyj není připraven podepsat mírový návrh a ukončit tak skoro čtyři roky trvající válku. Ukrajinský prezident jednání označil za „konstruktivní“, i když „ne snadné“. V pondělí se v Londýně setká s evropskými představiteli.

Merz neočekává, že by Německo v blízké budoucnosti uznalo palestinský stát

Německo v dohledné budoucnosti neuzná samostatný palestinský stát. Řekl to německý kancléř Friedrich Merz po setkání s izraelským premiérem Benjaminem Netanjahuem, uvedla agentura DPA. Podle něj je třeba nejprve krok za krokem uvést do praxe mírový plán. Netanjahu dodal, že očekává velmi brzy přechod do druhé fáze plánu na ukončení války v Pásmu Gazy a ještě tento měsíc se chce setkat s americkým prezidentem Donaldem Trumpem, aby s ním jednal o míru na Blízkém východě.

Thajsko zahajuje nálety na kambodžskou hranici

Napětí na thajsko-kambodžské hranici znovu explodovalo. Po přestřelkách, které si vyžádaly mrtvé i zraněné, Thajsko podniklo letecké údery na vojenské cíle v Kambodži. Obě země se navzájem obviňují z porušení křehkého příměří, jež vzniklo po červencové pětidenní válce. Evakuace probíhají na obou stranách a region sleduje, zda se spor znovu nezvrtne v otevřený konflikt.

Maďarsko a Slovensko dají zákaz dovozu ruského plynu a ropy k soudu

Maďarsko a Slovensko budou u Soudního dvora EU usilovat o zrušení chystaného zákazu dovozu ruských energetických surovin do Evropské unie. Oznámil to dnes na facebooku maďarský ministr zahraničí Péter Szijjártó. Bratislava a Budapešť podle něj budou také požadovat pozastavení tohoto plánu, známého pod označením REPowerEU, po dobu soudního řízení.

Hlubinná těžba zničí třetinu života na dně oceánu, ukazuje největší studie svého druhu

Těžba vzácných kovů z mořského dna se zdá jako klíč k zelené budoucnosti. Jenže nový výzkum odhalil, že s ní přichází i výrazné ekologické škody a to v místech, o kterých toho zatím víme zoufale málo.

Po ruských vzdušných útocích hlásí Charkovská a Černihivská oblast čtyři mrtvé

Dohromady čtyři mrtvé dnes hlásí ukrajinské úřady po ruských vzdušných útocích. V Charkovské oblasti ostřelování podle regionální policie nepřežili tři lidé, v Černihivské oblasti byl zabit jeden člověk, informovala agentura AP. Ruské síly zasáhly také Poltavskou oblast a rozsáhlému útoku čelilo například město Kremenčuk.

Kreml uvítal, že Trump ve strategickém dokumentu neoznačil Rusko za hrozbu

Moskva vítá novou bezpečnostní strategii Spojených států, která nehovoří o Rusku jako o přímé hrozbě. Podle agentury Reuters to dnes uvedl mluvčí Kremlu Dmitrij Peskov, který označil dokument volající po "strategické stabilitě" USA s Ruskem za pozitivní krok.

Zelenskyj telefonoval s týmem Trumpa. A Rusko vzápětí zaútočilo

Rusko v noci znovu zaútočilo na ukrajinská města – jen několik hodin po oznámení prezidenta Volodymyra Zelenského, že vedl „velmi konstruktivní“ telefonický rozhovor s vyjednávacím týmem Donalda Trumpa. Ten následoval po třídenních jednáních na Floridě zaměřených na hledání cesty k ukončení války.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama