1 C
Czech
Pondělí 24. listopadu 2025
Protext ČTKSpolečnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský...

Společnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský trh s kosmetikou v post-covidové éře

Šanghaj (Čína) 24. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost S'Young International („S'Young", „Společnost"), tvůrce modelu spolupráce CP (China Partner), digitální otevřené platformy pro globální kosmetické značky, která umožňuje navázat kontakt s čínským trhem, uspořádala 17. března v kongresovém centru Palazzo Gnudi v italské Bologni exkluzivní kosmetické fórum, na kterém se připojila k zástupcům společnosti Tmall Global, provozovateli největšího čínského přeshraničního online tržiště, a společnosti Pier Augé, výrobci inovativních kosmetických produktů pro citlivou pleť, aby diskutovali o realitě čínského trhu s kosmetikou v postpandemické éře. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti S'Young International Marshall Chen se na akci podělil o své postřehy a doporučení, která pomáhají globálním kosmetickým značkám zvládnout výzvy a získat výhody na neustále se měnícím čínském trhu.

S tím, jak Čína zmírnila preventivní protipandemická opatření, vykazuje čínský trh s kosmetikou větší růstový potenciál. Z údajů vyplývá, že spotřeba kosmetiky na obyvatele v Číně má ještě pětkrát větší prostor ke zvýšení. Marshall ale také varoval, že navzdory mnoha příležitostem, které čínský trh s kosmetikou nabízí, se na něm vyskytují i překážky. Jeho příspěvek se zaměřil právě na problematické aspekty čínského trhu a uvedl v rámci něj tři základní doporučení, která by měla značkám pomoci vyhnout se možným nástrahám:

• NEPODCEŇUJTE KONKURENCI.

• NEMÍCHEJTE RŮZNÉ SPOTŘEBITELE.

• NEKOPÍRUJTE PŘEDCHOZÍ ÚSPĚCHY.

Současný čínský kosmetický trh lze rozdělit do tří kategorií: Čínské domácí značky, známé mezinárodní značky a prémiové úzce zaměřené mezinárodní značky. Konkurence mezi prvními dvěma kategoriemi je silná, zatímco značky, které se zaměřují na specifické segmenty trhu, často vstupují na trh, aby se vyhnuly intenzivní konkurenci. Aby společnosti mohly vstoupit do těchto specifických segmentů trhu, musí se zaměřit na budování image své značky pro cílenější publikum. Struktura měst v Číně sahá od měst první úrovně až po města osmé úrovně a je ovlivněna různými nákupními zvyklostmi a marketingovými podmínkami. Pro efektivní růst značky je důležité rozlišovat marketingové strategie podle úrovně města. V porovnání se zahraničními trhy má čínský kosmetický průmysl vyšší podíl elektronického obchodu a je velmi závislý na sociálních médiích a marketingu prostřednictvím krátkých videí. Je také důležité věnovat pozornost rozdílům v požadavcích na krásu u asijských etnik, což vyžaduje odlišení od zámořských tržních strategií.

Jak tedy mohou značky v současných podmínkách čínského trhu s kosmetikou přežít a dosáhnout dlouhodobého úspěchu na tak komplikovaném trhu se slibnými vyhlídkami a různými výzvami? Marshall na tuto otázku odpověděl třemi zásadními doporučeními:

• ZAČNĚTE TÍM, CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ.

• VĚNUJTE ÚSILÍ BRANDINGU.

• BUDUJTE ZNAČKU, JAKO BYSTE VYCHOVÁVALI DÍTĚ.

„Vzhledem ke složitosti trhu s kosmetikou v Číně musí značky nejen identifikovat explicitní potřeby zákazníků, ale také jejich základní přání, aby mohly nabízet inovativní produkty, které uspokojí jejich individuální požadavky. Například tradiční podkladový krém nebo výrobek pro bělení pleti může splnit pouze základní potřeby čínských zákazníků, zatímco výrobky, jako jsou pitné doplňky španělské kosmetické značky pro bělení pleti a podkladový krém s DNA milánské módy, mohou poskytnout další výhody, které uspokojí jejich hlubší požadavky,“ řekl Marshall.

Zdůraznil také význam budování značky v současném scénáři a zdůraznil, že kosmetické značky musí prozkoumat své silné stránky, historické kořeny a kulturní identitu. To má zásadní význam pro vytvoření výrazné a přitažlivé image, která zaujme zákazníky a odliší vás od konkurentů na silně konkurenčním čínském kosmetickém trhu. Kromě toho je pro komplexní budování úspěšné značky nezbytné integrovat vývoj produktů, marketingové strategie, efektivní provoz a řízení logistiky pro přeshraniční i domácí prodej online i offline.

Kristina Hui, vedoucí oddělení kosmetiky pro Velkou Británii a severské země ve společnosti Tmall Global, na akci popsala rychlý digitální vývoj čínského maloobchodu v posledních letech. Poukázala také na to, že změny, které přinesla pandemie, přiměly platformu hledat nová řešení, jak se spojit se zákazníky a navázat s nimi kontakt.

Generální ředitel společnosti Pier Augé Charles Dupont se podělil o důležitost výběru správného partnera pro Čínu, který může globálním značkám pomoci dosáhnout dlouhodobě udržitelného růstu. V roce 2022 uzavřely společnosti Pier Augé a S’Young strategickou spolupráci. V rámci modelu spolupráce CP, který využívá odborných znalostí společnosti S’Young na čínském trhu, zaznamenal prodej vlajkového produktu Douce Aura společnosti Pier Augé meziroční nárůst o neuvěřitelných 259 %. Obliba značky Pier Augé mezi čínskými zákazníky díky tomu prudce vzrostla a její prodeje se během 12 měsíců zčtyřnásobily.

„Jako iniciátor modelu spolupráce CP spolupracuje společnost S’Young s více než třiceti mezinárodními značkami, kterým poskytuje odborné znalosti trhu a základní nástroje k překonání problémů a dosažení udržitelného růstu v Číně. Naše komplexní řešení zahrnují positioning značky, jedinečné komunikační strategie, marketing, maloobchodní prodej a řízení dodavatelského řetězce a společně s našimi partnery pracujeme na vyjasnění jejich hlavních cílů a vypracování akčních plánů pro každou fázi vývoje, což jim umožňuje vytvářet hrdinské produkty a nabízet robustní omnichannel možnosti. Abychom toho dosáhli, navazujeme s našimi partnery hlubokou spolupráci, která jim zaručí úspěch jejich značky v Číně, je to tedy podobné jako výchova dítěte,“ řekl Marshall.

O společnosti S’Young International

Společnost S’Young International, průkopník modelu spolupráce CP, je digitálně řízená otevřená platforma, která umožňuje globálním kosmetickým značkám přístup a napojení na čínský trh tím, že poskytuje kompletní řešení, která se zaměřují na jejich všestranný, vícekanálový a celoživotní rozvoj. Společnost S’Young International nyní spolupracuje s více než 30 kosmetickými značkami po celém světě.

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2039858


/Roundtable_discussion__held_at_S_YOUNG_Exclusive_Cosmetics_Forum.jpg

KONTAKT: hanxiang@syounggroup.com

Reklama

Doporučujeme

Brazilský nejvyšší soud odhlasoval, že Bolsonaro po manipulaci s monitorovacím náramkem zůstane ve vězení

Brazilská politická scéna znovu vibruje napětím. Nejvyšší soud v Brasílii potvrdil vazbu bývalého prezidenta Jaira Bolsonara poté, co přiznal, že se pokusil poškodit svůj elektronický náramek. Incident rozvířil emoce mezi jeho stoupenci i odpůrci a znovu otevřel otázku jeho odsouzení za pokus o převrat po prohraných volbách v roce 2022.

Si Ťin-pching v telefonátu s Trumpem řešil připojení Tchaj-wanu

Čínský prezident Si Ťin-pching dnes v telefonátu se svým americkým protějškem Donaldem Trumpem řešil připojení Tchaj-wanu k Číně a názorové rozdíly v řešení války na Ukrajině. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na čínský státní tisk. Oba státníci se sešli naposledy v říjnu v Jižní Koreji, kde řešili příměří v obchodní válce mezi těmito dvěma největšími ekonomikami světa.

KOMENTÁŘ: Trh ve víru paradoxů. Výsledky Nvidie šokovaly, strach z bubliny stejně sílí

Je AI bublina reálná? Nebo jde jen o výmysl, který se šíří hlavami investorů a šéfů firem na Wall Street? Na více než rok nezodpovězenou otázku zareagovala společnost Nvidia, když představila rekordní kvartální výsledky. Jenže investorům to bylo málo a prožili si děsivý týden. Proč?

Erdogan řekl Putinovi, že Turecko přispěje k úsilí o dosažení míru

Turecký prezident Recep Tayyip Erdogan řekl v telefonátu svému ruskému protějšku Vladimirovi Putinovi, že Ankara přispěje k jakémukoliv diplomatickému úsilí o zprostředkování přímého kontaktu mezi Moskvou a Kyjevem i ke snahám o dosažení spravedlivého a trvalého míru. Podle agentury Reuters to dnes uvedla Erdoganova kancelář. Kreml oznámil, že prezidenti telefonicky projednali americký návrh na ukončení rusko-ukrajinské války.

Australská konzervativní senátorka přišla do Senátu na protest v burce. Vyvolala tím pozdvižení

Australská senátorka Pauline Hanson vyvolala v parlamentu pozdvižení, když se po zamítnutí svého návrhu zákona o zákazu zahalování obličeje na veřejnosti objevila v jednacím sále oblečená v burce. Hanson, která dlouhodobě tento zákaz propaguje, tak protestovala proti rozhodnutí senátu návrh zamítnout.

Chris Hemsworth vyráží s tátou na cestu života. Pomáhá mu bojovat s Alzheimerem

Chris Hemsworth se rozhodl udělat něco, co chce hodně odvahy. Vzal svého otce Craiga, který bojuje s počínající Alzheimerovou chorobou, na dlouhou cestu do minulosti. Doufá, že společné vzpomínky a návrat do míst, kde kdysi žili, zpomalí jeho ztrátu paměti.

Londýn zahajuje mapování ohroženého druhu šneka

Londýn spustil rozsáhlý projekt mapování vzácného chlupatého šneka, který přežívá jen na několika místech podél Temže. Odborníci i dobrovolníci se snaží zjistit, kde tento ohrožený druh stále žije a jak mu pomoci k obnově.

Trumpův úřad pro efektivitu státní správy, který vedl Musk, ukončil činnost

Skupina pro efektivitu státní správy (DOGE), kterou po své lednové inauguraci spustil americký prezident Donald Trump a kterou do května vedl miliardář Elon Musk, předčasně ukončila činnost osm měsíců před vypršením svého mandátu. Trump v lednu pověřil Muskův tým rozsáhlými škrty ve federální vládě, podle kritiků však úsilí vyústilo pouze v malé úspory, píše agentura Reuters.

Londýn zvažuje turistické poplatky, metropoli mohou vynést miliardy

Města Velké Británie vybírají turistické poplatky, čímž zvyšují příjmy za turistický ruch. Londýn, jedna z nejnavštěvovanějších metropolí světa, v tomto ohledu zaostává nejen za ostatními britskými městy, ale i světovými metropolemi. To by se brzy mohlo změnit. Očekává se, že vláda dá Londýnu v této věci zelenou v rámci legislativy o posílení pravomocí místních samospráv.

Ukrajina i Rusko hlásí noční sestřely desítek nepřátelských dronů

Ruská protivzdušná obrana zlikvidovala přes noc 93 útočících ukrajinských dronů, oznámilo dnes ráno na platformě Telegram ruské ministerstvo obrany. O škodách neinformovalo. Ukrajinské letectvo na stejné sociální síti uvedlo, že Rusové v noci na dnešek zaútočili na Ukrajinu 162 bezpilotními letouny, z nichž protivzdušná obrana 125 zlikvidovala. Kromě toho ale ukrajinské vzdušné síly informují o zásazích 37 ruských dronů na 15 blíže neupřesněných místech.

Asijské burzy rostou díky sázkám na prosincové snížení sazeb

Asijské trhy vstoupily do nového týdne optimisticky. Investoři znovu začali sázet na to, že americká centrální banka v prosinci sníží sazby. Po týdnech výprodejů tak region našel pevnější půdu pod nohama, i když čínské akcie dál zaostávaly.

Pět okamžiků, které přepsaly dějiny Formule 1

Šampionát Formule 1 zažil během své historie okamžiky, jež navždy změnily jeho podobu – od tragických havárií přes zásadní bezpečnostní reformy až po dramatické triumfy outsiderů. Níže najdete pět klíčových událostí, které definovaly novou éru v nejvyšší třídě motoristického sportu.

Tři mrtví po útoku na velitelství pákistánské polovojenské jednotky

Série výbuchů a střelba narušila ranní klid v hustě osídlené čtvrti poblíž vojenského tábora v Péšávaru. Dva sebevražední atentátníci a ozbrojenci zaútočili na velitelství pohraničních jednotek, jedné z klíčových paramilitárních sil Pákistánu. Místo se rychle proměnilo v uzavřenou zónu, kde bezpečnostní síly pátraly po dalších možných útočnících.

USA oznamují ukrajinský pokrok, ale Kreml dál mlčí

Washington hlásí průlom v ženevském jednání o ukončení války na Ukrajině. Optimismus ale přehlušují tvrdé podmínky návrhu i ticho z Moskvy. Nadšení americké diplomacie tak působí křehce a nejistě.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama