4.2 C
Czech
Sobota 20. prosince 2025
Protext ČTKSpolečnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský...

Společnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský trh s kosmetikou v post-covidové éře

Šanghaj (Čína) 24. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost S'Young International („S'Young", „Společnost"), tvůrce modelu spolupráce CP (China Partner), digitální otevřené platformy pro globální kosmetické značky, která umožňuje navázat kontakt s čínským trhem, uspořádala 17. března v kongresovém centru Palazzo Gnudi v italské Bologni exkluzivní kosmetické fórum, na kterém se připojila k zástupcům společnosti Tmall Global, provozovateli největšího čínského přeshraničního online tržiště, a společnosti Pier Augé, výrobci inovativních kosmetických produktů pro citlivou pleť, aby diskutovali o realitě čínského trhu s kosmetikou v postpandemické éře. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti S'Young International Marshall Chen se na akci podělil o své postřehy a doporučení, která pomáhají globálním kosmetickým značkám zvládnout výzvy a získat výhody na neustále se měnícím čínském trhu.

S tím, jak Čína zmírnila preventivní protipandemická opatření, vykazuje čínský trh s kosmetikou větší růstový potenciál. Z údajů vyplývá, že spotřeba kosmetiky na obyvatele v Číně má ještě pětkrát větší prostor ke zvýšení. Marshall ale také varoval, že navzdory mnoha příležitostem, které čínský trh s kosmetikou nabízí, se na něm vyskytují i překážky. Jeho příspěvek se zaměřil právě na problematické aspekty čínského trhu a uvedl v rámci něj tři základní doporučení, která by měla značkám pomoci vyhnout se možným nástrahám:

• NEPODCEŇUJTE KONKURENCI.

• NEMÍCHEJTE RŮZNÉ SPOTŘEBITELE.

• NEKOPÍRUJTE PŘEDCHOZÍ ÚSPĚCHY.

Současný čínský kosmetický trh lze rozdělit do tří kategorií: Čínské domácí značky, známé mezinárodní značky a prémiové úzce zaměřené mezinárodní značky. Konkurence mezi prvními dvěma kategoriemi je silná, zatímco značky, které se zaměřují na specifické segmenty trhu, často vstupují na trh, aby se vyhnuly intenzivní konkurenci. Aby společnosti mohly vstoupit do těchto specifických segmentů trhu, musí se zaměřit na budování image své značky pro cílenější publikum. Struktura měst v Číně sahá od měst první úrovně až po města osmé úrovně a je ovlivněna různými nákupními zvyklostmi a marketingovými podmínkami. Pro efektivní růst značky je důležité rozlišovat marketingové strategie podle úrovně města. V porovnání se zahraničními trhy má čínský kosmetický průmysl vyšší podíl elektronického obchodu a je velmi závislý na sociálních médiích a marketingu prostřednictvím krátkých videí. Je také důležité věnovat pozornost rozdílům v požadavcích na krásu u asijských etnik, což vyžaduje odlišení od zámořských tržních strategií.

Jak tedy mohou značky v současných podmínkách čínského trhu s kosmetikou přežít a dosáhnout dlouhodobého úspěchu na tak komplikovaném trhu se slibnými vyhlídkami a různými výzvami? Marshall na tuto otázku odpověděl třemi zásadními doporučeními:

• ZAČNĚTE TÍM, CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ.

• VĚNUJTE ÚSILÍ BRANDINGU.

• BUDUJTE ZNAČKU, JAKO BYSTE VYCHOVÁVALI DÍTĚ.

„Vzhledem ke složitosti trhu s kosmetikou v Číně musí značky nejen identifikovat explicitní potřeby zákazníků, ale také jejich základní přání, aby mohly nabízet inovativní produkty, které uspokojí jejich individuální požadavky. Například tradiční podkladový krém nebo výrobek pro bělení pleti může splnit pouze základní potřeby čínských zákazníků, zatímco výrobky, jako jsou pitné doplňky španělské kosmetické značky pro bělení pleti a podkladový krém s DNA milánské módy, mohou poskytnout další výhody, které uspokojí jejich hlubší požadavky,“ řekl Marshall.

Zdůraznil také význam budování značky v současném scénáři a zdůraznil, že kosmetické značky musí prozkoumat své silné stránky, historické kořeny a kulturní identitu. To má zásadní význam pro vytvoření výrazné a přitažlivé image, která zaujme zákazníky a odliší vás od konkurentů na silně konkurenčním čínském kosmetickém trhu. Kromě toho je pro komplexní budování úspěšné značky nezbytné integrovat vývoj produktů, marketingové strategie, efektivní provoz a řízení logistiky pro přeshraniční i domácí prodej online i offline.

Kristina Hui, vedoucí oddělení kosmetiky pro Velkou Británii a severské země ve společnosti Tmall Global, na akci popsala rychlý digitální vývoj čínského maloobchodu v posledních letech. Poukázala také na to, že změny, které přinesla pandemie, přiměly platformu hledat nová řešení, jak se spojit se zákazníky a navázat s nimi kontakt.

Generální ředitel společnosti Pier Augé Charles Dupont se podělil o důležitost výběru správného partnera pro Čínu, který může globálním značkám pomoci dosáhnout dlouhodobě udržitelného růstu. V roce 2022 uzavřely společnosti Pier Augé a S’Young strategickou spolupráci. V rámci modelu spolupráce CP, který využívá odborných znalostí společnosti S’Young na čínském trhu, zaznamenal prodej vlajkového produktu Douce Aura společnosti Pier Augé meziroční nárůst o neuvěřitelných 259 %. Obliba značky Pier Augé mezi čínskými zákazníky díky tomu prudce vzrostla a její prodeje se během 12 měsíců zčtyřnásobily.

„Jako iniciátor modelu spolupráce CP spolupracuje společnost S’Young s více než třiceti mezinárodními značkami, kterým poskytuje odborné znalosti trhu a základní nástroje k překonání problémů a dosažení udržitelného růstu v Číně. Naše komplexní řešení zahrnují positioning značky, jedinečné komunikační strategie, marketing, maloobchodní prodej a řízení dodavatelského řetězce a společně s našimi partnery pracujeme na vyjasnění jejich hlavních cílů a vypracování akčních plánů pro každou fázi vývoje, což jim umožňuje vytvářet hrdinské produkty a nabízet robustní omnichannel možnosti. Abychom toho dosáhli, navazujeme s našimi partnery hlubokou spolupráci, která jim zaručí úspěch jejich značky v Číně, je to tedy podobné jako výchova dítěte,“ řekl Marshall.

O společnosti S’Young International

Společnost S’Young International, průkopník modelu spolupráce CP, je digitálně řízená otevřená platforma, která umožňuje globálním kosmetickým značkám přístup a napojení na čínský trh tím, že poskytuje kompletní řešení, která se zaměřují na jejich všestranný, vícekanálový a celoživotní rozvoj. Společnost S’Young International nyní spolupracuje s více než 30 kosmetickými značkami po celém světě.

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2039858


/Roundtable_discussion__held_at_S_YOUNG_Exclusive_Cosmetics_Forum.jpg

KONTAKT: hanxiang@syounggroup.com

Reklama

Doporučujeme

Tchajwanské úřady vyšetřují plánovaný útok v centru Tchaj-peje

Tchajwanské úřady uvedly, že muž, který v Tchaj-peji zabil několik lidí a další zranil při útocích nožem a kouřovými granáty, jednal podle předem připraveného plánu. Po sérii útoků v rušné části města skočil z budovy obchodního domu a zemřel.

Nick Reiner měl před vraždou rodičů upravenou medikaci na schizofrenii, uvádějí zdroje

Nick Reiner měl několik let diagnózu schizofrenie a před zabitím rodičů mu lékaři změnili nebo upravili medikaci. Uvádějí to tři zdroje se znalostí případu. Reiner čelí dvěma obviněním z vraždy po smrti režiséra Roba Reinera a jeho manželky Michele Singer Reiner.

USA udeřily v Sýrii na desítky cílů ISIS

Americká armáda v pátek zasáhla desítky cílů spojených s Islámským státem v Sýrii. Údery přišly jako odveta za útok z 13. prosince u Palmýry, při kterém zemřeli dva američtí vojáci a civilní tlumočník. Washington mluví o rozsáhlé operaci, do níž se zapojily i jordánské stíhačky.

Anthony Joshua knokautoval Jake Paula v šestém kole

Jake Paul si v Miami vybral největší jméno své dosavadní kariéry a narazil na jinou úroveň. Anthony Joshua ho čtyřikrát poslal k zemi a v šestém kole zápas ukončil. Hlavní duel večera, vypsaný na osm kol, skončil v čase 1:31 šestého kola po krátké pravačce, po které už Paul nedokázal uniknout.

Nike dál klopýtá, ale obrat začíná být vidět

Nike hlásí další čtvrtletí, které ukazuje dvě věci najednou. Firma se v některých oblastech zvedá, jinde dál ztrácí. Celkově tržby v posledním kvartálu mírně vzrostly, zisky ale výrazně spadly.

Reddit pomohl rozkrýt identitu podezřelého ze střelby na Brownově univerzitě

Příspěvek na Redditu pomohl policii dosáhnout významného průlomu v případu střelby na Brownově univerzitě. Podle vyšetřovatelů si jeden svědek všiml detailů, které se později ukázaly jako klíčové. Podezřelý byl nakonec vypátrán, ale již nebyl naživu.

Zabystřan ovládl super-G a připravil Odermatta o výhru

Jan Zabystřan se ve Val Gardeně postaral o jeden z největších momentů českého sjezdového lyžování. V superobřím slalomu Světového poháru porazil i švýcarskou hvězdu Marca Odermatta. Poprvé v historii tak český muž vyhrál závod SP v alpském lyžování.

Rusko se nechystá napadnout Evropu, ujišťoval Putin a stěžoval si na Západ

Nebudou žádné další speciální vojenské operace, pokud se k nám budete chovat s respektem a budete respektovat ruské zájmy, prohlásil dnes ruský prezident Vladimir Putin v odpovědi na dotaz západního novináře. Za příklad nerespektování Ruska označil šéf Kremlu rozšiřování Severoatlantické aliance.

Muže podezřelého ze střelby na Brownově univerzitě našla policie mrtvého

Policie oznámila, že podezřelý z masové střelby na Brownově univerzitě z minulého týdne byl nalezen mrtvý ve skladovacím prostoru v Salemu ve státě New Hampshire. Jeho tělo policie objevila po šestidenním pátrání, které probíhalo napříč několika státy USA.

Nezaváháme! EU schválila půjčku pro Ukrajinu

Evropská unie (EU) poskytne Ukrajině na roky 2026 a 2027 půjčku ve výši 90 miliard eur (asi 2,19 bilionu korun), uvedl předseda Rady EU Antonio Costa po klíčových jednáních v Bruselu. Ta se točila kolem využití zmrazených ruských aktiv k financování Ruskem napadené země.

EU odkládá zákon proti odlesňování a čelí kritice ekologů

Evropská unie posouvá start klíčového zákona, který má omezit dovoz zboží spojeného s odlesňováním. Firmy získají více času na přípravu, ale ekologické organizace upozorňují, že každé další čekání znamená další mizící lesy.

Král Karel slavnostně otevřel nový pivovar Guinness a zkusil si čepování piva

Král Karel vyrazil před Vánoci do londýnského Covent Garden, aby oficiálně otevřel nový Guinness Open Gate Brewery London. Nezůstal jen u přestřižení pásky, ale přímo u výčepu si vyzkoušel, jak těžké je načepovat „ideální“ půllitr.

Trump mění protidrogovou politiku. Zmírnil federální klasifikaci marihuany

Administrativa Donalda Trumpa udělala výrazný posun v americké drogové politice. Prezident podepsal exekutivní příkaz, který přesouvá marihuanu mezi méně nebezpečné látky. Změna má usnadnit výzkum a ulevit legálnímu konopnému byznysu, rekreační užívání ale na federální úrovni nelegalizuje.

Macinka ruší klimatickou sekci na ministerstvu životního prostředí

Na ministerstvu životního prostředí se rýsuje první velká změna pod dočasným vedením Petra Macinky. V připravované systemizaci na rok 2026 už nemá být samostatná sekce ochrany klimatu. Ve hře je také konec odboru, který řeší financování dekarbonizace.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama