0.8 C
Czech
Úterý 23. prosince 2025
Protext ČTKSpolečnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský...

Společnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský trh s kosmetikou v post-covidové éře

Šanghaj (Čína) 24. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost S'Young International („S'Young", „Společnost"), tvůrce modelu spolupráce CP (China Partner), digitální otevřené platformy pro globální kosmetické značky, která umožňuje navázat kontakt s čínským trhem, uspořádala 17. března v kongresovém centru Palazzo Gnudi v italské Bologni exkluzivní kosmetické fórum, na kterém se připojila k zástupcům společnosti Tmall Global, provozovateli největšího čínského přeshraničního online tržiště, a společnosti Pier Augé, výrobci inovativních kosmetických produktů pro citlivou pleť, aby diskutovali o realitě čínského trhu s kosmetikou v postpandemické éře. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti S'Young International Marshall Chen se na akci podělil o své postřehy a doporučení, která pomáhají globálním kosmetickým značkám zvládnout výzvy a získat výhody na neustále se měnícím čínském trhu.

S tím, jak Čína zmírnila preventivní protipandemická opatření, vykazuje čínský trh s kosmetikou větší růstový potenciál. Z údajů vyplývá, že spotřeba kosmetiky na obyvatele v Číně má ještě pětkrát větší prostor ke zvýšení. Marshall ale také varoval, že navzdory mnoha příležitostem, které čínský trh s kosmetikou nabízí, se na něm vyskytují i překážky. Jeho příspěvek se zaměřil právě na problematické aspekty čínského trhu a uvedl v rámci něj tři základní doporučení, která by měla značkám pomoci vyhnout se možným nástrahám:

• NEPODCEŇUJTE KONKURENCI.

• NEMÍCHEJTE RŮZNÉ SPOTŘEBITELE.

• NEKOPÍRUJTE PŘEDCHOZÍ ÚSPĚCHY.

Současný čínský kosmetický trh lze rozdělit do tří kategorií: Čínské domácí značky, známé mezinárodní značky a prémiové úzce zaměřené mezinárodní značky. Konkurence mezi prvními dvěma kategoriemi je silná, zatímco značky, které se zaměřují na specifické segmenty trhu, často vstupují na trh, aby se vyhnuly intenzivní konkurenci. Aby společnosti mohly vstoupit do těchto specifických segmentů trhu, musí se zaměřit na budování image své značky pro cílenější publikum. Struktura měst v Číně sahá od měst první úrovně až po města osmé úrovně a je ovlivněna různými nákupními zvyklostmi a marketingovými podmínkami. Pro efektivní růst značky je důležité rozlišovat marketingové strategie podle úrovně města. V porovnání se zahraničními trhy má čínský kosmetický průmysl vyšší podíl elektronického obchodu a je velmi závislý na sociálních médiích a marketingu prostřednictvím krátkých videí. Je také důležité věnovat pozornost rozdílům v požadavcích na krásu u asijských etnik, což vyžaduje odlišení od zámořských tržních strategií.

Jak tedy mohou značky v současných podmínkách čínského trhu s kosmetikou přežít a dosáhnout dlouhodobého úspěchu na tak komplikovaném trhu se slibnými vyhlídkami a různými výzvami? Marshall na tuto otázku odpověděl třemi zásadními doporučeními:

• ZAČNĚTE TÍM, CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ.

• VĚNUJTE ÚSILÍ BRANDINGU.

• BUDUJTE ZNAČKU, JAKO BYSTE VYCHOVÁVALI DÍTĚ.

„Vzhledem ke složitosti trhu s kosmetikou v Číně musí značky nejen identifikovat explicitní potřeby zákazníků, ale také jejich základní přání, aby mohly nabízet inovativní produkty, které uspokojí jejich individuální požadavky. Například tradiční podkladový krém nebo výrobek pro bělení pleti může splnit pouze základní potřeby čínských zákazníků, zatímco výrobky, jako jsou pitné doplňky španělské kosmetické značky pro bělení pleti a podkladový krém s DNA milánské módy, mohou poskytnout další výhody, které uspokojí jejich hlubší požadavky,“ řekl Marshall.

Zdůraznil také význam budování značky v současném scénáři a zdůraznil, že kosmetické značky musí prozkoumat své silné stránky, historické kořeny a kulturní identitu. To má zásadní význam pro vytvoření výrazné a přitažlivé image, která zaujme zákazníky a odliší vás od konkurentů na silně konkurenčním čínském kosmetickém trhu. Kromě toho je pro komplexní budování úspěšné značky nezbytné integrovat vývoj produktů, marketingové strategie, efektivní provoz a řízení logistiky pro přeshraniční i domácí prodej online i offline.

Kristina Hui, vedoucí oddělení kosmetiky pro Velkou Británii a severské země ve společnosti Tmall Global, na akci popsala rychlý digitální vývoj čínského maloobchodu v posledních letech. Poukázala také na to, že změny, které přinesla pandemie, přiměly platformu hledat nová řešení, jak se spojit se zákazníky a navázat s nimi kontakt.

Generální ředitel společnosti Pier Augé Charles Dupont se podělil o důležitost výběru správného partnera pro Čínu, který může globálním značkám pomoci dosáhnout dlouhodobě udržitelného růstu. V roce 2022 uzavřely společnosti Pier Augé a S’Young strategickou spolupráci. V rámci modelu spolupráce CP, který využívá odborných znalostí společnosti S’Young na čínském trhu, zaznamenal prodej vlajkového produktu Douce Aura společnosti Pier Augé meziroční nárůst o neuvěřitelných 259 %. Obliba značky Pier Augé mezi čínskými zákazníky díky tomu prudce vzrostla a její prodeje se během 12 měsíců zčtyřnásobily.

„Jako iniciátor modelu spolupráce CP spolupracuje společnost S’Young s více než třiceti mezinárodními značkami, kterým poskytuje odborné znalosti trhu a základní nástroje k překonání problémů a dosažení udržitelného růstu v Číně. Naše komplexní řešení zahrnují positioning značky, jedinečné komunikační strategie, marketing, maloobchodní prodej a řízení dodavatelského řetězce a společně s našimi partnery pracujeme na vyjasnění jejich hlavních cílů a vypracování akčních plánů pro každou fázi vývoje, což jim umožňuje vytvářet hrdinské produkty a nabízet robustní omnichannel možnosti. Abychom toho dosáhli, navazujeme s našimi partnery hlubokou spolupráci, která jim zaručí úspěch jejich značky v Číně, je to tedy podobné jako výchova dítěte,“ řekl Marshall.

O společnosti S’Young International

Společnost S’Young International, průkopník modelu spolupráce CP, je digitálně řízená otevřená platforma, která umožňuje globálním kosmetickým značkám přístup a napojení na čínský trh tím, že poskytuje kompletní řešení, která se zaměřují na jejich všestranný, vícekanálový a celoživotní rozvoj. Společnost S’Young International nyní spolupracuje s více než 30 kosmetickými značkami po celém světě.

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2039858


/Roundtable_discussion__held_at_S_YOUNG_Exclusive_Cosmetics_Forum.jpg

KONTAKT: hanxiang@syounggroup.com

Reklama

Doporučujeme

Brit čelí obvinění, že 13 let omamoval a znásilňoval bývalou manželku

V Anglii obvinili muže, který měl podle vyšetřování roky omamovat a znásilňovat ženu, s níž byl dříve ženatý. Případ se táhne přes více než dekádu a kromě něj čelí obvinění i další muži. Žena se rozhodla vystoupit pod svým jménem.

Enrique Iglesias a Anna Kournikova přivítali na světě čtvrté dítě

Zpěvák Enrique Iglesias a bývalá tenistka Anna Kournikova mají velký důvod k oslavě. Do jejich už tak početné domácnosti přibylo čtvrté dítě, které se narodilo 17. prosince. Do světa zprávu oznámili o pár dní později.

Gretu Thunberg zadrželi na propalestinské demonstraci v Londýně

Švédská aktivistka Greta Thunberg byla zatčena během demonstrace v centru Londýna, která měla vyjádřit podporu členům skupiny Palestine Action držícím ve vězení hladovku. O události informovala protestní iniciativa Prisoners for Palestine, která akci organizovala.

Zlato je na historickém maximu, stříbro poprvé překročilo 70 dolarů

Zlato v úterý znovu posunulo historické maximum a přiblížilo se hranici 4500 dolarů za unci. Stříbro se přidalo k růstu a poprvé v historii překročilo 70 dolarů. Investoři sázejí na drahé kovy kvůli slabšímu dolaru a napjaté geopolitické situaci.

Húsíjové a jemenská vláda se dohodli na výměně 3000 válečných zajatců

Íránem podporovaní Húsíjové a mezinárodně uznávaná jemenská vláda se dnes dohodly na výměně téměř 3000 válečných zajatců. Informovala o tom agentura AFP s odvoláním na představitele obou stran.

Izraelský prezident Herzog navštíví Austrálii po útoku v Sydney

Izraelský prezident Jicchak Herzog dnes přijal pozvání australského premiéra Anthonyho Albanese a Sionistické australské federace (ZFA) k návštěvě této oceánské země poté, co se na pláži v Sydney odehrál smrtelný útok cílící na židovskou komunitu. Informaci zveřejnil izraelský list Haarec s odvoláním na prezidentovu kancelář, datum návštěvy zatím není známé.

Při bombovém útoku na severozápadě Pákistánu zahynulo pět policistů

Při bombovém útoku na severozápadě Pákistánu zahynulo pět policistů, útočníci zasáhli jejich vozidlo. Incident se odehrál v okrese Karak v provincii Chajbar Pachtunchvá. Neznámí ozbrojenci z místa uprchli, píše agentura Reuters. Děje se tak v době, kdy násilí v pohraničním regionu sílí.

Rusko podle Kyjeva udeřilo na energetiku, vyslalo desítky raket a přes 600 dronů

Rusko v noci na dnešek podniklo rozsáhlý útok proti ukrajinské energetické infrastruktuře, vyslalo desítky raket a přes 600 dronů. Na síti Telegram to napsala ukrajinská premiérka Julija Svyrydenková. Agentura Reuters uvedla, že největší škody na energetice jsou hlášeny ze západních částí Ukrajiny. Noční údery si podle ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského, který už dříve varoval před možným zesílením ruských útoků v době nadcházejících vánočních svátků, vyžádaly nejméně tři mrtvé včetně čtyřletého dítěte.

Zaměstnanec francouzského prezidentského paláce kradl nádobí. Prodával ho na Vinted

Francouzská justice se bude zabývat případem, který otřásl Elysejským palácem. Vysoce postavený zaměstnanec prezidentské rezidence čelí obvinění z krádeží cenného nádobí. Podle vyšetřovatelů měl postupně odnášet předměty patřící k národnímu dědictví a prodávat je online.

V Texasu se zřítil letoun mexického námořnictva, nejméně pět lidí zemřelo

Malé letadlo mexického námořnictva, které přepravovalo jednoročního pacienta spolu se sedmi dalšími lidmi, se v pondělí zřítilo v americkém státě Texas. Nejméně pět lidí zahynulo, informovala dnes agentura AP s odvoláním na činitele.

USA nabízejí migrantům vánoční bonus za dobrovolný odjezd ze země

Americká vláda nabízí migrantům bez platného povolení k pobytu vánoční bonus za dobrovolný odjezd ze země. Kdo se do 31. prosince přihlásí k takzvané sebevyhošťovací proceduře, obdrží kromě bezplatné letenky také prémii ve výši 3000 dolarů (62.000 korun), informovala dnes agentura DPA s odvoláním na americké ministerstvo vnitřní bezpečnosti.

Rekordní výskyt chobotnic u Británie odráží oteplování oceánu

Rekordní počty chobotnic u jihozápadního pobřeží Anglie proměnily rok 2025 v „rok chobotnice“. Nejde jen o zajímavost pro potápěče a rybáře, ale o viditelný signál, jak teplejší moře mění rovnováhu v oceánech kolem Británie.

Japonská raketa H3 selhala při snaze vypustit navigační satelit na oběžnou dráhu

Japonská vesmírná raketa H3 dnes selhala při snaze vypustit na oběžnou dráhu navigační satelit, informovaly tiskové agentury. Podle japonské státní kosmické agentury (JAXA) selhal po startu jeden z motorů. Japonsku se tak nepodařilo vyslat na orbitu šestou z plánovaných 11 družic navigačního systému Quasi-Zenith Satellite System (QZSS). Japonská vláda uvedla, že zřídí vyšetřovací komisi, která má co nejdříve zjistit, co stálo za selháním rakety.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama