1.6 C
Czech
Úterý 23. prosince 2025
Protext ČTKSpolečnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský...

Společnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský trh s kosmetikou v post-covidové éře

Šanghaj (Čína) 24. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost S'Young International („S'Young", „Společnost"), tvůrce modelu spolupráce CP (China Partner), digitální otevřené platformy pro globální kosmetické značky, která umožňuje navázat kontakt s čínským trhem, uspořádala 17. března v kongresovém centru Palazzo Gnudi v italské Bologni exkluzivní kosmetické fórum, na kterém se připojila k zástupcům společnosti Tmall Global, provozovateli největšího čínského přeshraničního online tržiště, a společnosti Pier Augé, výrobci inovativních kosmetických produktů pro citlivou pleť, aby diskutovali o realitě čínského trhu s kosmetikou v postpandemické éře. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti S'Young International Marshall Chen se na akci podělil o své postřehy a doporučení, která pomáhají globálním kosmetickým značkám zvládnout výzvy a získat výhody na neustále se měnícím čínském trhu.

S tím, jak Čína zmírnila preventivní protipandemická opatření, vykazuje čínský trh s kosmetikou větší růstový potenciál. Z údajů vyplývá, že spotřeba kosmetiky na obyvatele v Číně má ještě pětkrát větší prostor ke zvýšení. Marshall ale také varoval, že navzdory mnoha příležitostem, které čínský trh s kosmetikou nabízí, se na něm vyskytují i překážky. Jeho příspěvek se zaměřil právě na problematické aspekty čínského trhu a uvedl v rámci něj tři základní doporučení, která by měla značkám pomoci vyhnout se možným nástrahám:

• NEPODCEŇUJTE KONKURENCI.

• NEMÍCHEJTE RŮZNÉ SPOTŘEBITELE.

• NEKOPÍRUJTE PŘEDCHOZÍ ÚSPĚCHY.

Současný čínský kosmetický trh lze rozdělit do tří kategorií: Čínské domácí značky, známé mezinárodní značky a prémiové úzce zaměřené mezinárodní značky. Konkurence mezi prvními dvěma kategoriemi je silná, zatímco značky, které se zaměřují na specifické segmenty trhu, často vstupují na trh, aby se vyhnuly intenzivní konkurenci. Aby společnosti mohly vstoupit do těchto specifických segmentů trhu, musí se zaměřit na budování image své značky pro cílenější publikum. Struktura měst v Číně sahá od měst první úrovně až po města osmé úrovně a je ovlivněna různými nákupními zvyklostmi a marketingovými podmínkami. Pro efektivní růst značky je důležité rozlišovat marketingové strategie podle úrovně města. V porovnání se zahraničními trhy má čínský kosmetický průmysl vyšší podíl elektronického obchodu a je velmi závislý na sociálních médiích a marketingu prostřednictvím krátkých videí. Je také důležité věnovat pozornost rozdílům v požadavcích na krásu u asijských etnik, což vyžaduje odlišení od zámořských tržních strategií.

Jak tedy mohou značky v současných podmínkách čínského trhu s kosmetikou přežít a dosáhnout dlouhodobého úspěchu na tak komplikovaném trhu se slibnými vyhlídkami a různými výzvami? Marshall na tuto otázku odpověděl třemi zásadními doporučeními:

• ZAČNĚTE TÍM, CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ.

• VĚNUJTE ÚSILÍ BRANDINGU.

• BUDUJTE ZNAČKU, JAKO BYSTE VYCHOVÁVALI DÍTĚ.

„Vzhledem ke složitosti trhu s kosmetikou v Číně musí značky nejen identifikovat explicitní potřeby zákazníků, ale také jejich základní přání, aby mohly nabízet inovativní produkty, které uspokojí jejich individuální požadavky. Například tradiční podkladový krém nebo výrobek pro bělení pleti může splnit pouze základní potřeby čínských zákazníků, zatímco výrobky, jako jsou pitné doplňky španělské kosmetické značky pro bělení pleti a podkladový krém s DNA milánské módy, mohou poskytnout další výhody, které uspokojí jejich hlubší požadavky,“ řekl Marshall.

Zdůraznil také význam budování značky v současném scénáři a zdůraznil, že kosmetické značky musí prozkoumat své silné stránky, historické kořeny a kulturní identitu. To má zásadní význam pro vytvoření výrazné a přitažlivé image, která zaujme zákazníky a odliší vás od konkurentů na silně konkurenčním čínském kosmetickém trhu. Kromě toho je pro komplexní budování úspěšné značky nezbytné integrovat vývoj produktů, marketingové strategie, efektivní provoz a řízení logistiky pro přeshraniční i domácí prodej online i offline.

Kristina Hui, vedoucí oddělení kosmetiky pro Velkou Británii a severské země ve společnosti Tmall Global, na akci popsala rychlý digitální vývoj čínského maloobchodu v posledních letech. Poukázala také na to, že změny, které přinesla pandemie, přiměly platformu hledat nová řešení, jak se spojit se zákazníky a navázat s nimi kontakt.

Generální ředitel společnosti Pier Augé Charles Dupont se podělil o důležitost výběru správného partnera pro Čínu, který může globálním značkám pomoci dosáhnout dlouhodobě udržitelného růstu. V roce 2022 uzavřely společnosti Pier Augé a S’Young strategickou spolupráci. V rámci modelu spolupráce CP, který využívá odborných znalostí společnosti S’Young na čínském trhu, zaznamenal prodej vlajkového produktu Douce Aura společnosti Pier Augé meziroční nárůst o neuvěřitelných 259 %. Obliba značky Pier Augé mezi čínskými zákazníky díky tomu prudce vzrostla a její prodeje se během 12 měsíců zčtyřnásobily.

„Jako iniciátor modelu spolupráce CP spolupracuje společnost S’Young s více než třiceti mezinárodními značkami, kterým poskytuje odborné znalosti trhu a základní nástroje k překonání problémů a dosažení udržitelného růstu v Číně. Naše komplexní řešení zahrnují positioning značky, jedinečné komunikační strategie, marketing, maloobchodní prodej a řízení dodavatelského řetězce a společně s našimi partnery pracujeme na vyjasnění jejich hlavních cílů a vypracování akčních plánů pro každou fázi vývoje, což jim umožňuje vytvářet hrdinské produkty a nabízet robustní omnichannel možnosti. Abychom toho dosáhli, navazujeme s našimi partnery hlubokou spolupráci, která jim zaručí úspěch jejich značky v Číně, je to tedy podobné jako výchova dítěte,“ řekl Marshall.

O společnosti S’Young International

Společnost S’Young International, průkopník modelu spolupráce CP, je digitálně řízená otevřená platforma, která umožňuje globálním kosmetickým značkám přístup a napojení na čínský trh tím, že poskytuje kompletní řešení, která se zaměřují na jejich všestranný, vícekanálový a celoživotní rozvoj. Společnost S’Young International nyní spolupracuje s více než 30 kosmetickými značkami po celém světě.

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2039858


/Roundtable_discussion__held_at_S_YOUNG_Exclusive_Cosmetics_Forum.jpg

KONTAKT: hanxiang@syounggroup.com

Reklama

Doporučujeme

Japonská raketa H3 selhala při snaze vypustit navigační satelit na oběžnou dráhu

Japonská vesmírná raketa H3 dnes selhala při snaze vypustit na oběžnou dráhu navigační satelit, informovaly tiskové agentury. Podle japonské státní kosmické agentury (JAXA) selhal po startu jeden z motorů. Japonsku se tak nepodařilo vyslat na orbitu šestou z plánovaných 11 družic navigačního systému Quasi-Zenith Satellite System (QZSS). Japonská vláda uvedla, že zřídí vyšetřovací komisi, která má co nejdříve zjistit, co stálo za selháním rakety.

Dom Taylor po vyřazení z MS mluví o duševním zdraví a závislostech

Dom Taylor znovu narazil na dopingovou kontrolu a tentokrát to odnesl přímo na mistrovství světa v Londýně. Po výhře v prvním kole přišel pozitivní výsledek a místo dalšího zápasu řeší disciplinární řízení. Na sociálních sítích pak vysvětloval, proč se vrátil k návykovým látkám.

Švýcarský soud přijal klimatickou žalobu Indonésanů proti cementárně Holcim

V debatě o klimatu se stále častěji neřeší jen státy, ale i konkrétní firmy. K velkým ropným společnostem se nově přidává i cementářský průmysl, který patří mezi výrazné zdroje emisí. Právě na jednu z největších cementáren na světě teď míří klimatická žaloba.

Střelci z Bondi Beach pečlivě plánovali vražedný útok celé měsíce, uvádí soudní dokumenty

Vražedný útok na židovskou komunitu na Bondi Beach v Sydney byl podle nově zveřejněných soudních dokumentů výsledkem pečlivého, několikaměsíčního plánování. Dva podezřelí střelci podle nich dlouho předem trénovali střelbu, připravovali výbušniny a také dva dny před činem provedli průzkum místa.

Zahraniční dluh Česka vzrostl na 5,55 bilionu korun

Zahraniční dluh Česka ve třetím čtvrtletí vzrostl na 5,551 bilionu korun. Odpovídá to 66 Zahraniční dluh Česka ve třetím čtvrtletí vzrostl na 5,55 bilionu korun. Odpovídá to 66 procentům hrubého domácího produktu. Podle předběžných dat České národní banky se dluh proti předchozímu čtvrtletí zvedl o 193,8 miliardy korun.

Zemřel James Ransone, představitel Ziggyho z The Wire

Herec James Ransone, známý jako Ziggy Sobotka ze seriálu The Wire, u nás vysílaného jako Špína Baltimoru, a z hororu It Chapter Two, zemřel ve věku 46 let. Zpráva o jeho smrti zasáhla kolegy, fanoušky i filmový svět, který si ho bude spojovat s komplikovanými a zranitelnými postavami.

Patnáct lidí zemřelo při nehodách, kdy se dveře Tesly neotevřely

Tesla už roky dostává stížnosti na dveře, které se po nehodě zaseknou a nejdou otevřít. Lidé to řeší u amerických úřadů, na sociálních sítích i u soudu. V některých případech pak nejde o nepohodlí, ale o boj o čas.

Rusko je ochotno právně zakotvit, že nezaútočí na zemi EU ani NATO, řekl Rjabkov

Rusko je připraveno v právně závazném dokumentu potvrdit, že nemá v úmyslu zaútočit na žádnou členskou zemi Evropské unie ani Severoatlantické aliance. Podle ruské státní agentury RIA to dnes uvedl náměstek ruského ministra zahraničí Sergej Rjabkov. Mnozí západní představitelé, včetně řady evropských vlád i šéfa NATO, v poslední době upozorňují na rostoucí militarizaci Ruska a varují, že se Evropa musí připravit na možnost přímého střetu s Moskvou.

Japonsko chystá restart největší jaderné elektrárny na světě

Japonsko udělalo další velký krok k restartu největší jaderné elektrárny na světě. Regionální parlament v prefektuře Niigata podpořil guvernéra Hideyo Hanazumi, který restart dlouhodobě hájí. Elektrárna Kashiwazaki Kariwa má po patnácti letech od havárie ve Fukušimě znovu vyrábět elektřinu už v roce 2026.

Jihokorejský prezident chce hrazenou léčbu plešatosti ze zdravotního pojištění

Jihokorejský prezident I Če-mjong nařídil své vládě, aby zvážila rozšíření veřejného zdravotního pojištění o léčbu vypadávání vlasů, s argumentem, že plešatost se pro mladé lidi stala spíše "otázkou přežití" než kosmetickým problémem. Informoval o tom zpravodajský server The Guardian.

Trump jmenoval zvláštního vyslance pro Grónsko, bude jím guvernér Louisiany

Americký prezident Donald Trump jmenoval zvláštního vyslance pro Grónsko, jímž bude guvernér Louisiany Jeff Landry. Trump to v neděli večer uvedl na své síti Truth Social. Landry na sociálních sítích uvedl, že jeho cílem v nové funkci bude připojení Grónska k Americe. Trump dal letos opakovaně najevo, že by Spojené státy měly ostrov, který je poloautonomním územím Dánska, získat. Dánsko v reakci upozornilo, že celý svět by měl respektovat celistvost tohoto království.

Při výbuchu nálože v Moskvě zahynul ruský generál

Při výbuchu nálože nastražené v autě dnes v Moskvě zahynul ruský generál Fanil Sarvarov, který byl náčelníkem generálního štábu oddělení operačního výcviku ruských ozbrojených sil.

Ukrajinské drony zasáhly dvě ruská plavidla a poškodily přístav

Ukrajinský dronový útok v noci na dnešek poškodil dvě plavidla a dvě kotviště v přístavu v ruském Krasnodarském kraji. Uvedl to tamní krizový štáb, podle kterého v přístavu vypuklo několik požárů, které se snaží zlikvidovat hasiči. Ruské ministerstvo obrany mezitím oznámilo, že protivzdušná obrana v noci zachytila a zničila 41 ukrajinských bezpilotních strojů. Ukrajinské letectvo dosud bilanci nočních ruských útoků nezveřejnilo, informovalo ale o dronech mimo jiné v Oděské, Žytomyrské, Kyjevské či Doněcké oblasti.

KOMENTÁŘ: Santa Claus rally na obzoru. Proč trhy o Vánocích často rostou?

V rytmu vánočního rozjímání by možná člověk na akciových trzích s koncem roku očekával klid a pohodu. Jenže tomu bývá přesně naopak. Historicky trhy mezi svátky rostou, pro což se vžil termín Santa Claus rally. Co za tímto fenoménem stojí?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama