1.5 C
Czech
Pondělí 15. prosince 2025
Protext ČTKSpolečnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský...

Společnost S'Young International hostila exkluzivní kosmetické fórum, které nabídlo pohled na čínský trh s kosmetikou v post-covidové éře

Šanghaj (Čína) 24. března 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost S'Young International („S'Young", „Společnost"), tvůrce modelu spolupráce CP (China Partner), digitální otevřené platformy pro globální kosmetické značky, která umožňuje navázat kontakt s čínským trhem, uspořádala 17. března v kongresovém centru Palazzo Gnudi v italské Bologni exkluzivní kosmetické fórum, na kterém se připojila k zástupcům společnosti Tmall Global, provozovateli největšího čínského přeshraničního online tržiště, a společnosti Pier Augé, výrobci inovativních kosmetických produktů pro citlivou pleť, aby diskutovali o realitě čínského trhu s kosmetikou v postpandemické éře. Generální ředitel a spoluzakladatel společnosti S'Young International Marshall Chen se na akci podělil o své postřehy a doporučení, která pomáhají globálním kosmetickým značkám zvládnout výzvy a získat výhody na neustále se měnícím čínském trhu.

S tím, jak Čína zmírnila preventivní protipandemická opatření, vykazuje čínský trh s kosmetikou větší růstový potenciál. Z údajů vyplývá, že spotřeba kosmetiky na obyvatele v Číně má ještě pětkrát větší prostor ke zvýšení. Marshall ale také varoval, že navzdory mnoha příležitostem, které čínský trh s kosmetikou nabízí, se na něm vyskytují i překážky. Jeho příspěvek se zaměřil právě na problematické aspekty čínského trhu a uvedl v rámci něj tři základní doporučení, která by měla značkám pomoci vyhnout se možným nástrahám:

• NEPODCEŇUJTE KONKURENCI.

• NEMÍCHEJTE RŮZNÉ SPOTŘEBITELE.

• NEKOPÍRUJTE PŘEDCHOZÍ ÚSPĚCHY.

Současný čínský kosmetický trh lze rozdělit do tří kategorií: Čínské domácí značky, známé mezinárodní značky a prémiové úzce zaměřené mezinárodní značky. Konkurence mezi prvními dvěma kategoriemi je silná, zatímco značky, které se zaměřují na specifické segmenty trhu, často vstupují na trh, aby se vyhnuly intenzivní konkurenci. Aby společnosti mohly vstoupit do těchto specifických segmentů trhu, musí se zaměřit na budování image své značky pro cílenější publikum. Struktura měst v Číně sahá od měst první úrovně až po města osmé úrovně a je ovlivněna různými nákupními zvyklostmi a marketingovými podmínkami. Pro efektivní růst značky je důležité rozlišovat marketingové strategie podle úrovně města. V porovnání se zahraničními trhy má čínský kosmetický průmysl vyšší podíl elektronického obchodu a je velmi závislý na sociálních médiích a marketingu prostřednictvím krátkých videí. Je také důležité věnovat pozornost rozdílům v požadavcích na krásu u asijských etnik, což vyžaduje odlišení od zámořských tržních strategií.

Jak tedy mohou značky v současných podmínkách čínského trhu s kosmetikou přežít a dosáhnout dlouhodobého úspěchu na tak komplikovaném trhu se slibnými vyhlídkami a různými výzvami? Marshall na tuto otázku odpověděl třemi zásadními doporučeními:

• ZAČNĚTE TÍM, CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ.

• VĚNUJTE ÚSILÍ BRANDINGU.

• BUDUJTE ZNAČKU, JAKO BYSTE VYCHOVÁVALI DÍTĚ.

„Vzhledem ke složitosti trhu s kosmetikou v Číně musí značky nejen identifikovat explicitní potřeby zákazníků, ale také jejich základní přání, aby mohly nabízet inovativní produkty, které uspokojí jejich individuální požadavky. Například tradiční podkladový krém nebo výrobek pro bělení pleti může splnit pouze základní potřeby čínských zákazníků, zatímco výrobky, jako jsou pitné doplňky španělské kosmetické značky pro bělení pleti a podkladový krém s DNA milánské módy, mohou poskytnout další výhody, které uspokojí jejich hlubší požadavky,“ řekl Marshall.

Zdůraznil také význam budování značky v současném scénáři a zdůraznil, že kosmetické značky musí prozkoumat své silné stránky, historické kořeny a kulturní identitu. To má zásadní význam pro vytvoření výrazné a přitažlivé image, která zaujme zákazníky a odliší vás od konkurentů na silně konkurenčním čínském kosmetickém trhu. Kromě toho je pro komplexní budování úspěšné značky nezbytné integrovat vývoj produktů, marketingové strategie, efektivní provoz a řízení logistiky pro přeshraniční i domácí prodej online i offline.

Kristina Hui, vedoucí oddělení kosmetiky pro Velkou Británii a severské země ve společnosti Tmall Global, na akci popsala rychlý digitální vývoj čínského maloobchodu v posledních letech. Poukázala také na to, že změny, které přinesla pandemie, přiměly platformu hledat nová řešení, jak se spojit se zákazníky a navázat s nimi kontakt.

Generální ředitel společnosti Pier Augé Charles Dupont se podělil o důležitost výběru správného partnera pro Čínu, který může globálním značkám pomoci dosáhnout dlouhodobě udržitelného růstu. V roce 2022 uzavřely společnosti Pier Augé a S’Young strategickou spolupráci. V rámci modelu spolupráce CP, který využívá odborných znalostí společnosti S’Young na čínském trhu, zaznamenal prodej vlajkového produktu Douce Aura společnosti Pier Augé meziroční nárůst o neuvěřitelných 259 %. Obliba značky Pier Augé mezi čínskými zákazníky díky tomu prudce vzrostla a její prodeje se během 12 měsíců zčtyřnásobily.

„Jako iniciátor modelu spolupráce CP spolupracuje společnost S’Young s více než třiceti mezinárodními značkami, kterým poskytuje odborné znalosti trhu a základní nástroje k překonání problémů a dosažení udržitelného růstu v Číně. Naše komplexní řešení zahrnují positioning značky, jedinečné komunikační strategie, marketing, maloobchodní prodej a řízení dodavatelského řetězce a společně s našimi partnery pracujeme na vyjasnění jejich hlavních cílů a vypracování akčních plánů pro každou fázi vývoje, což jim umožňuje vytvářet hrdinské produkty a nabízet robustní omnichannel možnosti. Abychom toho dosáhli, navazujeme s našimi partnery hlubokou spolupráci, která jim zaručí úspěch jejich značky v Číně, je to tedy podobné jako výchova dítěte,“ řekl Marshall.

O společnosti S’Young International

Společnost S’Young International, průkopník modelu spolupráce CP, je digitálně řízená otevřená platforma, která umožňuje globálním kosmetickým značkám přístup a napojení na čínský trh tím, že poskytuje kompletní řešení, která se zaměřují na jejich všestranný, vícekanálový a celoživotní rozvoj. Společnost S’Young International nyní spolupracuje s více než 30 kosmetickými značkami po celém světě.

Fotografie – https://mma.prnewswire.com/media/2039858


/Roundtable_discussion__held_at_S_YOUNG_Exclusive_Cosmetics_Forum.jpg

KONTAKT: hanxiang@syounggroup.com

Reklama

Doporučujeme

Režisér a herec Rob Reiner a jeho manželka byli nalezeni mrtví

Hollywood zasáhla zpráva o smrti Roba Reinera a jeho manželky Michele Singer Reiner. Policie případ vyšetřuje jako podezření na vraždu. Detektivové zatím nezveřejnili, kdo incident nahlásil, ani jak přesně k úmrtí došlo.

Deset let od Pařížské dohody. Jak se změnilo klima i světové závazky

Je to deset let od chvíle, kdy téměř všechny státy světa poprvé přislíbily společný postup proti klimatické krizi. Pařížská dohoda nastavila ambiciózní cíl udržet oteplování pod hranicí 1,5 stupně. Realita je však složitější. Teplota roste rychleji, než se čekalo, emise neklesají dostatečně a svět stojí před zásadní dekádou, která rozhodne o podobě budoucího klimatu.

Žena z Belgie před dvěma lety zmizela beze stopy v Tasmánii. Nyní se našel její telefon

Policie v australské Tasmánii v neděli oznámila, že nalezla mobilní telefon Belgičanky Celine Cremer, která zmizela před více než dvěma lety v odlehlé divočině na jihu ostrova. Policisté se tak připojí k soukromému pátrání po zmizelé. Telefon se našel v oblasti, která už byla v minulosti opakovaně prohledávána.

Hamás potvrdil, že Izrael zabil klíčového velitele hnutí Ráida Saada

Vysoký představitel teroristického hnutí Hamás a jeho hlavní vyjednavač Chalíl Hajja dnes potvrdil, že při sobotním izraelském útoku zahynul vojenský velitel ozbrojeného křídla hnutí Ráid Saad. Podle Hajji se jedná o porušení příměří ze strany Izraele a incident ohrožuje životaschopnost celé dohody o příměří, píše agentura Reuters. Saad je podle agentury nejvýše postaveným představitelem Hamásu, kterého Izrael od počátku příměří 10. října zabil.

Zelenskyj přistál v Berlíně, čeká ho jednání s Witkoffem a Kushnerem

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj přistál v Berlíně, informovala podle agentury Reuters jeho kancelář. Ukrajinskou hlavu státu dnes čeká jednání se zmocněncem amerického prezidenta Donalda Trumpa Stevem Witkoffem a Trumpovým zetěm Jaredem Kushnerem. Diskutovat podle agentur zřejmě budou o americkém návrhu na ukončení války na Ukrajině, k jehož původní podobě měl Kyjev a jeho evropští spojenci výhrady. Na programu má Zelenskyj podle svých slov také setkání s německým kancléřem Friedrichem Merzem a evropskými partnery.

Let United Airlines se po ztrátě výkonu motoru vrátil na letiště u Washingtonu

Let United Airlines mířící do Tokia se krátce po startu otočil a vrátil se na letiště Dulles u Washingtonu. Posádka řešila ztrátu výkonu motoru a letadlo bezpečně přistálo. Na palubě bylo 275 cestujících a 15 členů posádky, nikdo nebyl zraněn.

Střelba na pláži v Sydney má podle policie nejméně devět obětí, zemřel i útočník

Při dnešní střelbě na pláži Bondi Beach v Sydney zahynulo devět lidí a policisté zastřelili jednoho ze dvou útočníků, uvedla policie podle stanice ABC. Druhý z útočníků je podle policie zraněn a v kritickém stavu.

Německá policie zadržela pět mužů podezřelých z plánování útoku na vánoční trhy

Německé bezpečnostní složky zadržely pět mužů, kteří podle vyšetřovatelů plánovali útok na vánoční trh v Bavorsku. Německo před svátky dbá zvýšené ostražitosti, neboť podobná místa jsou nejen symbolem adventu, ale i citlivým bezpečnostním cílem.

Venezuelský režim zadržel šéfa nezávislého zpravodajského webu

Venezuelské úřady v sobotu zadržely šéfa nezávislého zpravodajského webu Punto de Corte, politologa Nicmera Evanse. Informovaly o tom jeho blízcí a venezuelské nevládní organizace. Podle údaje organizace Foro Penal režim autoritářského prezidenta Nicoláse Madura v současnosti zadržuje nejméně 889 politických vězňů, napsala dnes agentura AFP.

Bledá se po dvou letech vrátila do UFC. Prohrála po 125 sekundách

Tereza Bledá se po více než dvou letech vrátila do klece UFC, jenže comeback skončil rychle. V Las Vegas prohrála s Kanaďankou Jamey Lyn Horth v prvním kole a rozhodčí zápas ukončil po 125 sekundách.

Nejméně dva mrtví po střelbě na americké univerzitě, střelec je stále na útěku

Nejméně dva studenti zemřeli po sobotní střelbě na Brownově univerzitě ve státě Rhode Island na severovýchodě Spojených států. Dalších devět lidí utrpělo zranění, většina je ve stabilizovaném stavu, informovaly pode médií úřady. Po střelci, který je stále na útěku, pátrají na čtyři stovky policistů. Zároveň policie zveřejnila video, na němž podle ní podezřelý odchází z místa činu, a požádala veřejnost o pomoc s jeho identifikací. Policisté doplnili, že střelec mohl být podle svědků maskovaný. Někteří studenti médiím popsali, jak se v budově školy skrývali i několik hodin.

Čína si připomněla masakr v Nankingu

V sobotu si Čína připomněla výročí masakru v Nankingu z roku 1937. Prezident Si Ťin-pching se pamětní ceremonie nezúčastnil, a to i přesto, že vztahy s Japonskem jsou opět napjaté kvůli sporu o Tchaj-wan.

Strategy zůstává v Nasdaq 100 i přes otázky kolem bitcoinového modelu

Společnost Strategy, dříve známá jako MicroStrategy, zůstává i po letošní revizi v indexu Nasdaq 100. Na trhu to znovu otevírá debatu, jestli její podnikání ještě připomíná klasickou firmu, nebo spíš investiční fond postavený na bitcoinu.

FDA zvažuje umístit na covidové vakcíny varování, že po očkování můžete zemřít

Americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) podle dvou zdrojů zvažuje, že na vakcíny proti covivu umístí „černý rámeček“ – nejzávažnější typ varování, který se běžně používá u léčiv s rizikem smrti či vážných reakcí.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama