Jak uvádí Lad Bible, v průměru je zde těžce zraněn jeden člověk denně a každý týden jeden člověk zemře. Například v roce 2016 byl dělník v Bangladéši rozdrcen k smrti obřím ocelovým plátem. Během dalších čtyř dní pak ve stejné loděnici zemřeli další tři lidé. Rok předtím, 2015, v jiné bangladéšské loděnici, explodovala tlaková láhev s plynem. Po katastrofě skončilo osm mužů v nemocnici se zraněními, která je poznamenala do konce života.
Dvě dekády předtím, v roce 1995, jeden muž pracující za tmy spadl z téměř desetimetrové výšky do prázdné nádrže a roztříštil si pánev. Pomoc přišla až o několik hodin později, takže nedlouho poté na následky zranění zemřel. Investigativní reportér Perter Hornung nedávno sdělil médiím, že v loděnici v Alangu v indickém Gudžarátu byl svědkem nehody při demontáži plavidla norské společnosti BW Offshore, která měla za následek jednoho mrtvého a dva zraněné. K incidentu prý došlo, když byla „v rozporu s předpisy narušena přetlaková jednotka“.
Podle nevládní organizace Shipbreaking Platform přišlo nejméně 10 dělníků o život při rozebírání plavidel na pláži Chattogram v Bangladéši a dalších 33 bylo vážně zraněno v roce 2022. Místní zdroje také uvedly tři úmrtí v indickém Alangu a tři zranění v pákistánském Gadani.