Více
    2.1 C
    Czech
    Středa 7. prosince 2022

    L’Oréal na veletrhu Viva Technology 2022 představí budoucnost krásy s využitím nových technologií

    Clichy (Francie) 13. června 2022 (PROTEXT) – Technologický průkopník v kosmetice sází na Web 3.0 a online, offline a „on-chain“ kosmetická řešení.

    Společnost L’Oréal dnes oznámila, že na největší evropské konferenci a výstavě technologického průmyslu Viva Technology (Viva Tech) 2022, která se uskuteční 15. až 18. června v Paříži, představí svou vizi budoucnosti krásy. L’Oréal jako lídr v kosmetickém průmyslu představí návštěvníkům výhody Webu 3.0 a vznikajícího kosmetického metaverza společně s kosmetickými inovacemi pro domácnosti, obchody a kadeřnické salony. Společnost L’Oréal se na šestém ročníku veletrhu Viva Tech představí v supermoderním stánku o rozloze 325 m2, který nabídne kosmetické zážitky od špičkových značek z portfolia luxusní, masové i profesionální vlasové péče a aktivní kosmetiky.

    „Na veletrh Viva Tech, kde má L’Oréal významné zastoupení již od jeho počátku v roce 2016, se velmi rádi vracíme. Vždy jsme byli průkopníkem technologických inovací v oblasti kosmetiky a naším posláním je využívat nové technologie a kanály, abychom oslovili novou generaci spotřebitelů kosmetiky,“ říká Nicolas Hieronimus, generální ředitel společnosti L’Oréal. „Cílem společnosti L’Oréal je vytvářet krásu, která hýbe světem, a proto v našem podnikání využíváme technologie jako katalyzátor transformace.“

    L’Oréal i nadále utváří budoucnost krásy a využívá při tom svou více než stoletou zkušenost v oboru k přípravě jedinečných zážitků, které oslovují všechny lidské smysly. Společnost L’Oréal jako jedna z prvních začala využívat technologie Webu 2.0 v oblasti diagnostiky pleti, konzultací na dálku a virtuálního zrcadla a nyní pokládá základy pro nové kosmetické zážitky prostřednictvím Webu 3.0, aby oslovila novou generaci spotřebitelů. „On-chain kosmetika“ znamená, že se spotřebitelé a tvůrci kosmetiky budou setkávat na nově vznikajících platformách, kde se společně zapojí do nové ekonomiky krásy.

    Na veletrhu Viva Tech se návštěvníci stánku L’Oréal seznámí s inovacemi v oblasti online, offline a on-chain kosmetiky, které zahrnují:

    Luxe-Tech parfémy a vůně

    ● Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation je první systém svého druhu nabízený přímo v obchodě. Využívá náhlavní soupravu s několika senzory EEG, která sleduje emocionální reakce zákazníků na různé skupiny vůní a analyzuje je pro přípravu doporučení konkrétního produktu. Systém Scent-Sation byl vytvořen ve spolupráci s přední neurotechnickou společností Emotiv, aby pomáhal lidem zorientovat se v obrovském světě parfémů a vybrat si právě tu svou dokonalou vůni.

    On-chain kosmetika

    ● Značky L’Oréal posouvají hranice on-chain kosmetiky na Webu 3.0, aby prohloubily naše vazby s komunitami zákazníků prostřednictvím široké škály jedinečných kosmetických zážitků, od vlastnictví sběratelsky cenné tvorby až po podporu aspirací začínajících tvůrců:

    o NYX Professional Makeup otevírá nové možnosti pro nastupující generaci tvůrců 3D kosmetiky a má ambici se stát vůbec první decentralizovanou značkou pro tvůrce na Webu 3.0 a spoluvytvářet tak kosmetické trendy v metaverzu.

    o Yves Saint Laurent Beauté otevírá prostřednictvím peněženky YSL Beauty 10 000 nezaměnitelných tokenů (NFT) Golden Block, které umožňují odemknout zážitky a utility, například sociální tokeny od DJů na platformě P00ls.

    o Mugler oslaví výročí své ikonické vůně „Angel“ vůbec první emisí NFT, která bude obsahovat krypto-uměleckou kolekci 3D andělů navrženou digitálním umělcem. Mugler, věrný mottu své značky „Skutečný svět nestačí“, prostřednictvím sběratelských NFT pozvedává on-chainové programy věrnosti na novou úroveň.

    ● L’Oréal buduje rozmanitý ekosystém partnerů na Webu 3.0, který zahrnuje umělce, uživatelské komunity, technologické platformy, jako je např. Arianee, a kreativní laboratoř People of Crypto, která podporuje rozmanitost a zastoupení na Webu 3.0.

    ● Společnost L’Oréal uzavřela první partnerství svého druhu v oblasti kosmetiky se společností OpenSea, předním světovým peer-to-peer tržištěm pro NFT, které na své platformě umožní získat jedinečné virtuální kosmetické zážitky a sběratelské předměty ve značkovém prostředí.

    Budoucnost maloobchodního prodeje od Lancôme

    ● Lancôme představí budoucnost maloobchodního prodeje produktů a služeb, která zahrnuje fyzické, digitální a virtuální kontaktní body pro spotřebitele.

    o Absolue Dual-LED Youth Treatment je nový přístroj, který využívá patentovanou LED světelnou terapii k dávkování luxusních přípravků pro péči o pleť a redukci jemných vrásek.

    o Lancôme Shade Finder umožňuje přesné určení odstínu make-upu. Dokáže rozpoznat až 22 500 jedinečných odstínů pleti a je nabízen v obchodech i online ve více než 30 státech.

    o Lancôme Skin Screen poskytuje diagnostiku pleti přímo v prodejně, kde agreguje a vyhodnocuje přes 13 různých klinických příznaků díky špičkovým algoritmům umělé inteligence vycvičeným na více než 15.000 fotografiích.

    Salon budoucnosti plný technologií

    ● L’Oréal Water Saver, který byl časopisem Time zařazen mezi 100 nejlepších vynálezů roku 2021, je průlomová sprchová hlavice, která využívá technologie z raketových motorů k zajištění luxusního a efektivního mytí vlasů a zároveň snižuje spotřebu vody o 61 % ve srovnání se standardními postupy. Systém L’Oréal Water Saver, který je určen pro profesionální kadeřnické salony, má potenciál přinést úspory v řádu miliard litrů vody ročně.

    Luxe-Tech kosmetika

    ● Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je domácí systém založený na umělé inteligenci, který s využitím naší technologie Perso nabízí dokonalou personalizaci barev rtěnky. Zařízení pouhým dotykem analyzuje tisíce možností přizpůsobení barvy rtěnky odstínu pleti či oblečení zákazníka a během několika sekund vytvoří odstín na míru, který je uložen v odnímatelné přihrádce pro použití na cestách.

    Virtuální dermatologická péče

    ● SkinCeuticals Pro 1:1 nabídne spotřebitelům možnost přístupu k dermatologickému poradenství online prostřednictvím individuální soukromé videokonzultace s profesionálním lékařem-estetikem. Tato bezplatná služba zahrnuje vyhodnocení jedinečných potřeb klientů v oblasti péče o pleť a navrhne jim individuální režim k zlepšení vizáže.

    Partnerský ekosystém L’Oréal

    ● Společnost L’Oréal představí výsledky své spolupráce v oblasti datové vědy s BreezoMeter, jednou z nejinovativnějších a nejpreciznějších společností v oblasti klimatických technologií na světě, a také se společností Sleepscore Labs, světovým lídrem v oblasti výzkumu a zlepšování spánku.

    ● Animaze, startupová společnost na Webu 3.0, která vznikla v rámci programu Beauty Tech Atelier společnosti L‘Oréal na startupovém kampusu Station F, bude na Viva Tech debutovat s představením nové éry virtuálního influencingu prostřednictvím avatarů.

    ● Impact+, další startup z programu Beauty Tech Atelier společnosti L’Oréal rozproudí debatu o tom, jak přesně měřit a zlepšovat digitální udržitelnost.

    „Ve společnosti L’Oréal věříme, že se krása nachází na pomezí vědy a technologie a že tyto mocné síly budou utvářet budoucnost kosmetiky,“ říká Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele L’Oréal odpovědná za výzkum, inovace a technologie. „Spojením staletí budovaných vědeckých znalostí a datové expertízy se špičkovými fyzickými a digitálními technologickými inovacemi vytváříme a rozšiřujeme kosmetické zážitky, abychom naplnili touhy, sny a přání našich zákazníků po celém světě.“

    „Budoucnost krásy je fyzická, digitální i virtuální. Ačkoli tedy zůstáváme pevně zakotveni v rozvoji Webu 2.0, aktivně zkoumáme možnosti Webu 3.0 se zaměřením na on-chain přístup ke kosmetice,“ dodává Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing společnosti L’Oréal. „V našem úsilí jsme se zaměřili na digitální technologie a naším cílem je rozšířit možnosti zákaznické cesty, která se stále vyvíjí směrem od O+O (offline + online) k O+O+O (online + offline + on-chain).“

    O společnosti L’Oréal

    Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti.

    V roce 2021 dosáhl koncern se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 3 000 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti kosmetických technologií.

    Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom

    „Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.

    Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit.“

    Kontakty:

    L’ORÉAL

    Ústředna:

    +33 (0)1 47 56 70 00

    Jednotliví akcionáři a regulační orgány

    Christian MUNICH

    +33 (0)1 47 56 72 06

    [email protected]

    Finanční analytici a institucionální investoři

    Françoise LAUVIN

    +33 (0)1 47 56 86 82

    [email protected]

    Média

    Noëlle CAMILLERI

    +33 (0)6 79 92 99 39

    [email protected]

    Christine BURKE

    +33 (0)6 75 54 38 15

    [email protected]

    Další informace můžete získat od své banky, makléře nebo finanční instituce (kód ISIN: FR000012031) nebo z běžných novin a časopisů či internetových stránek pro akcionáře a investory, www.loreal-finance.com, z aplikace L’Oréal Finance nebo volejte na bezplatnou linku (na území Francie): 0 800 66 66 66. 0 800 66 66 66

    Sledujte nás na [email protected]

    www.loreal.com

    Sledujte nás na sítích

    Muž s nožem zaútočil v Německu na děti, jedna školačka zemřela. Podezřelý je uprchlík z Eritreje

    Policie v jižním Německu potvrdila, že v pondělí ráno byla na ulici při cestě do školy v obci Illerkirchberg zavražděna čtrnáctiletá dívka. Druhá dívka (13) utrpěla vážná zranění, podezřelý je migrant z Eritreje.

    Američtí policisté dostali Zlaté medaile Kongresu za obranu Kapitolu

    Strážci zákona, kteří 6. ledna 2021 bránili budovu amerického Kongresu před útokem příznivců tehdejšího prezidenta Donalda Trumpa, byli dnes vyznamenáni Zlatými medailemi Kongresu. Uvedla to agentura AP, která připomíná, že přímo při útoku či nedlouho po něm přišlo o život devět lidí.

    Úřad FBI vyšetřuje střelbu na dvě elektrárny v Severní Karolíně

    Po útoku na dvě elektrárny v Severní Karolíně zůstaly desítky tisíc lidí bez proudu. Pachatelé, jejichž totožnost ani motiv nejsou známy, způsobili značné škody. Jejich náprava může trvat několik dnů. Podle spekulací mohlo jít o vandalismus s cílem zabránit konání LGBTQ akce.

    Výbuch v Kataru má první oběť. V německé reprezentaci končí slavné jméno

    Dva evropští favorité se na letošním mistrovství světa nepředvedli v úplně dokonalém světle. Národní týmy Německa a Belgie vypadly už v základní skupině a s prosluněným Katarem se musely rozloučit. První jmenovaní se teď loučili také s letitým sportovním ředitelem, který se stal jakousi první obětí neúspěchu. Po 18 letech končí Oliver Bierhoff.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Muž s nožem zaútočil v Německu na děti, jedna školačka zemřela. Podezřelý je uprchlík z Eritreje

    Policie v jižním Německu potvrdila, že v pondělí ráno byla na ulici při cestě do školy v obci Illerkirchberg zavražděna čtrnáctiletá dívka. Druhá dívka (13) utrpěla vážná zranění, podezřelý je migrant z Eritreje.

    Klimatické aktivistky rozbily okna banky, teď jim hrozí vězení

    Skupinu klimatických aktivistek obvinil soud z rozbití skleněných oken banky Barclays v Londýně. Ženy zase obviňují banku z toho, že je pro ni zisk důležitější než zdraví naší planety.

    Američtí policisté dostali Zlaté medaile Kongresu za obranu Kapitolu

    Strážci zákona, kteří 6. ledna 2021 bránili budovu amerického Kongresu před útokem příznivců tehdejšího prezidenta Donalda Trumpa, byli dnes vyznamenáni Zlatými medailemi Kongresu. Uvedla to agentura AP, která připomíná, že přímo při útoku či nedlouho po něm přišlo o život devět lidí.

    Úřad FBI vyšetřuje střelbu na dvě elektrárny v Severní Karolíně

    Po útoku na dvě elektrárny v Severní Karolíně zůstaly desítky tisíc lidí bez proudu. Pachatelé, jejichž totožnost ani motiv nejsou známy, způsobili značné škody. Jejich náprava může trvat několik dnů. Podle spekulací mohlo jít o vandalismus s cílem zabránit konání LGBTQ akce.

    Výbuch v Kataru má první oběť. V německé reprezentaci končí slavné jméno

    Dva evropští favorité se na letošním mistrovství světa nepředvedli v úplně dokonalém světle. Národní týmy Německa a Belgie vypadly už v základní skupině a s prosluněným Katarem se musely rozloučit. První jmenovaní se teď loučili také s letitým sportovním ředitelem, který se stal jakousi první obětí neúspěchu. Po 18 letech končí Oliver Bierhoff.