Na rozdíl od elektrického Renaultu Scénic, který se představí na začátku září na veletrhu v Mnichově, není v případě menšího elektromobilu Renault 5 termín premiéry známý. Postupně ovšem vycházejí najevo nějaké dílčí technické informace.
Jednou z těch nejzajímavějších je skutečnost, že se tento městský hatchback stane prvním modelem francouzské automobilky, který bude mít schopnost propojit se s domácí nebo veřejnou elektrickou sítí, což v případě potřeby umožní využít část elektrické energie uložené v jeho baterii pro jiné účely než je pohyb vozidla.
Podle Renaultu to nebude mít žádný negativní vliv na životnost baterie. Služba se stane dostupnou prostřednictvím nástěnného terminálu navrženého společností Mobilize, který si zájemce umístí doma. Systém V2G bude k dispozici již v roce 2024 ve Francii a Německu.
Renault zatím nijak nezpochybnil svůj záměr prodávat od příštího roku tento vůz za cenu začínající na úrovni mezi 20 a 25 tisíci eury.
Základní verze bude míst velmi pravděpodobně baterii s kapacitou 40 kWh, sále se má nabízet také varianta s kapacitou přes 52 kWh. Ta má nabízet na jedno nabití dojezd přes 400 kilometrů. K dispozici bude rychlodobíjení stejnosměrným proudem s výkonem až 130 kW.
Finální vzhled vozu se nemá zásadně odlišovat od koncepčního modelu, který se představil již před dvěma lety.