1.5 C
Czech
Pátek 21. listopadu 2025
Protext ČTKSpolečnost Hisense představuje v rámci zásadní brandingové iniciativy nový slogan „Hisense, více...

Společnost Hisense představuje v rámci zásadní brandingové iniciativy nový slogan „Hisense, více než jen značka"

Čching-tao (Čína) 7. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, globální lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, nedávno odhalila svůj nový slogan „Hisense, více než jen značka“, který uvádí významnou novou brandingovou iniciativu během zápasů UEFA EURO 2024™.

Nový slogan „Hisense, více než jen značka“ se nedávno představil na hřišti po boku značek Hisense, ASKO a Gorenje. Toto nejnovější posílení značky podtrhuje neochvějné odhodlání společnosti Hisense vybudovat si pevnou globální pozici, které se projevuje ve strategických investicích společnosti do sportovního marketingu a zejména v dlouhodobém fotbalovém partnerství v pozici oficiálního partnera UEFA EURO 2024™.

Sdělení společnosti Hisense se fakticky vyvíjelo spolu s jejími globálními ambicemi a fotbalovým sponzorstvím, přičemž od „Hisense TV #2 GLOBÁLNĚ, Hisense TV #1 V ČÍNĚ“ na mistrovství světa FIFA 2022™ se vyvinulo v motto „Nikdy se nespokojit s globálním druhým místem“ na letošním UEFA EURO 2024™, doprovázené komplexním rozložením zobrazovacích technologií a chytrých domácích spotřebičů. Strategie dlouhodobého sportovního sponzoringu, kterou společnost uplatňuje, zvýšila podle agentury Ipsos 2023 celosvětové povědomí o značce na 54 %. Podle agentury Omdia činil globální podíl objemu dodávek televizorů Hisense za 1. čtvrtletí 2024 13,6 % s globálním podílem na tržbách z dodávek ve výši 12,1 %. Společnost Hisense nyní zaujímá celosvětově 2. místo v dodávkách televizorů, přičemž 1. místo v dodávkách 100″ televizorů si podržela v roce 2023 i v 1. čtvrtletí 2024.

Skupina Hisense přitom uplatňuje strategii více značek a v jejím portfoliu se nachází např. značky jako Toshiba TV, Kelon, Gorenje, ASKO, VIDAA, SANDEN, Regza, MORA a další. Díky dlouholeté interní kultivaci a externím akvizicím společnost vstoupila do fáze globálního působení a rozvoje více značek, z nichž vytvořila kompletní a bohatý systém. Výsledkem je ucelená a rozmanitá struktura značek, která umožňuje různé brandové strategie v různých oblastech podnikání a tržních segmentech a uspokojuje preference a potřeby široké škály spotřebitelů.

Ve snaze stát se podnikem světové úrovně s globálně uznávanou pověstí prochází společnost Hisense rychlou mezinárodní expanzí, přičemž v průběhu let účinně realizuje strategie nezávislé a špičkové globalizace jednotlivých značek.

Společnost Hisense disponuje robustní globální sítí zahrnující 34 průmyslových parků, 26 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních poboček a může se pochlubit 110.000 pracovníky, z nichž přibližně 24.000 tvoří mezinárodní zaměstnanci. Tato rozsáhlá síť zajišťuje vývoj špičkových produktů, optimalizovanou výrobu s globálním dodavatelským řetězcem a marketingové strategie šité na míru konkrétním regionům. Společnost Hisense dobře ví, že klíčem k budoucímu úspěchu jsou technologické inovace, a proto hodlá i nadále investovat do výzkumu a vývoje a vyvíjet špičkové inovativní produkty, jejichž cílem je zlepšovat lidské životy. Co se týče péče o potřeby uživatelů, společnost v roce 2023 zavedla tzv. prouživatelskou scénářovou strategii (user-centered, scenario-driven strategy) s cílem dosáhnout hlubšího porozumění požadavkům svých spotřebitelů. Toto zaměření se přímo promítá do nejnovějšího upgradu značky z roku 2024, který klade důraz na „technologie zaměřené na uživatele“ a „nejvyšší kvalitu“.

Závazek společnosti Hisense však sahá dál než jen k vynikající kvalitě obrazu a výkonu. Díky pochopení významu uspokojování rozmanitých uživatelských potřeb, upřednostňování místních preferencí s efektivním přizpůsobením dodavatelského řetězce a budování silných komunikačních vazeb v duchu hesla „místní pro místní“ se společnost Hisense transformovala v přední mezinárodní značku, která vnáší inovativní vědu a technologie do životního stylu spotřebitelů po celém světě.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2454912/Hisense_tagline_UEFA_EURO_2024.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

Reklama

Doporučujeme

O míru se podle Fialy a Lipavského nesmí jednat bez souhlasu Ukrajiny

Česko podporuje americké úsilí o ukončení ruské agrese. O budoucnosti brutálně napadené Ukrajiny však nelze rozhodovat bez jejího souhlasu, sdělil dnes ČTK premiér v demisi Petr Fiala (ODS). Rovněž ministr zahraničí v demisi Jan Lipavský (nestr., zvolen za Spolu) na síti X uvedl, že o míru na Ukrajině se nesmí jednat bez Ukrajiny. Připomněl Mnichovskou dohodu, která obětovala cizí území a válce nezabránila.

V Nigérii unesli ozbrojenci desítky dětí, první odhad úřadů je 52

V Nigérii dnes unesli ozbrojenci z katolické školy desítky dětí, píše agentura Reuters s odkazem na místní televizi Arise TV. První odhady úřadů zmiňují 52 školáků. V úterý se podle Reuters odehrál podobný útok na kostel v západní části země, kde ozbrojenci unesli 38 lidí.

Na COP30 se rozhořel požár a na sociálních sítích dezinformace

Čtvrteční požár v modré zóně klimatického summitu COP30 v brazilském Belému poskytl živnou půdu dezinformacím. Oheň, který vypukl krátce po půl třetí odpoledne ve stánku Východoafrického společenství, byl sice rychle uhašen, přesto jej některé profily na sociální síti X okamžitě spojily s „démonickou“ sochou darovanou Brazílii Čínou.

Největší indický konglomerát zastavuje dovoz ruské ropy, ustupuje globálnímu tlaku

Indický gigant Reliance Industries, největší tamní dovozce ruské ropy, zásadně mění kurz. Společnost miliardáře Mukeše Ambaniho oznámila, že zastavila veškerý dovoz ruské surové ropy pro svou exportní rafinerii v Jamnagaru. Jde o největší ropný komplex na světě, který běžně zpracovává stovky tisíc barelů denně.

Rusko zaútočilo na Oděsu, jednu oběť hlásí Ukrajina z Dněpropetrovské oblasti

Ruská armáda v noci na dnešek zaútočila na Oděsu, informovaly úřady v tomto jihoukrajinském městě. Pět lidí utrpělo zranění. V Dněpropetrovské oblasti přišla při dronovém útoku o život žena, další dva lidé mají středně těžká zranění, napsal na telegramu šéf regionální vojenské správy Vladyslav Hajvanenko. V Ternopilu na západě země záchranáři z trosek obytného domu, který ve středu ráno zasáhla ruská střela, vyprostili těla tří dalších obětí.

Zelenskyj je dle svých slov připraven spolupracovat s USA na novém mírovém návrhu

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj prohlásil, že je připraven spolupracovat s administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa na její vizi konce války. Šéf Bílého domu odsouhlasil nový 28bodový mírový plán pro Ukrajinu, který nutí Kyjev k řadě bolestivých ústupků, částečně pro něj ovšem znamená i vítězství.

Ukrajina čelí tlaku USA, aby plán na ukončení bojů přijala do 27. listopadu

Ukrajina čelí intenzivnímu tlaku ze strany Spojených států, aby rychle přijala plán na ukončení bojů vytvořený administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa a Moskvou. Zástupci americké strany chtějí, aby ho ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj přijal do 27. listopadu. S odvoláním na nejmenované ukrajinské činitele o tom na svých internetových stránkách píše britský list Financial Times (FT).

Počet obětí sesuvů půdy v Indonésii stoupl na 30

Po ničivých sesuvech půdy v indonéské provincii Centrální Jáva dál roste počet obětí. Záchranáři hlásí desítky mrtvých a pohřešovaných a varují, že pokračující lijáky mohou situaci znovu zhoršit. Dešťová sezona má přitom trvat ještě měsíce.

Kevin Spacey přiznal drsnou realitu. Skandály ho připravily o domov i peníze

Hollywoodský život vyměnil za kufr a nejistotu. Kevin Spacey popsal, jak ho skandály připravily o domov i finanční stabilitu. Dnes žije z hotelu do hotelu a snaží se postavit na nohy po největším pádu své kariéry.

Požár na COP30 zastavil klíčová jednání v závěrečné fázi summitu

Klimatický summit COP30 mířil do klíčové fáze jednání o budoucích klimatických krocích. Místo finálních dohod ale světoví lídři skončili na parkovišti před areálem. Požár v pavilonu konferenčního centra změnil běžný den jednání v chaos, který odsunul klimatické vyjednávání na vedlejší kolej.

Reico dokončilo nákup Palladia, jedné z nejhodnotnějších nemovitostí v zemi

Reico investiční společnost Erste Asset Management završila jednu z největších realitních transakcí v zemi. Do svého portfolia zařadila pražské Palladium, obchodní centrum na Náměstí Republiky, které patří k nejhodnotnějším komerčním nemovitostem v České republice. Pro fond jde o zásadní krok, který má posílit jeho stabilitu i dlouhodobou návratnost.

Kyperští lídři signalizují připravenost obnovit rozhovory o urovnání konfliktu

Prezidenti Kypru Nikos Christodulidis a mezinárodně neuznávané Severokyperské turecké republiky Tufan Erhürman se dnes sešli v nárazníkové zóně OSN mezi oběma částmi ostrova a dali najevo připravenost k jednání se šéfem světové organizace Antóniem Guterresem o možném obnovení mírových rozhovorů. Napsala to agentura Reuters.

Meta upozorňuje australské teenagery na blížící se zákaz sociálních sítí

Austrálie spustila bezprecedentní změnu pravidel pro sociální sítě. Dětem mladším 16 let se 10. prosince uzavře přístup k velkým platformám, a Meta proto začala tisícům uživatelů posílat výzvu, aby si stáhli svá data a připravili se na zrušení účtů. Země tak vstupuje na dosud neprobádané území, které má omezit online rizika, ale zároveň vyvolává otázky o fungování a spravedlnosti nových omezení.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama