4.1 C
Czech
Neděle 14. prosince 2025
Protext ČTKSpolečnost Hisense představuje v rámci zásadní brandingové iniciativy nový slogan „Hisense, více...

Společnost Hisense představuje v rámci zásadní brandingové iniciativy nový slogan „Hisense, více než jen značka"

Čching-tao (Čína) 7. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, globální lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, nedávno odhalila svůj nový slogan „Hisense, více než jen značka“, který uvádí významnou novou brandingovou iniciativu během zápasů UEFA EURO 2024™.

Nový slogan „Hisense, více než jen značka“ se nedávno představil na hřišti po boku značek Hisense, ASKO a Gorenje. Toto nejnovější posílení značky podtrhuje neochvějné odhodlání společnosti Hisense vybudovat si pevnou globální pozici, které se projevuje ve strategických investicích společnosti do sportovního marketingu a zejména v dlouhodobém fotbalovém partnerství v pozici oficiálního partnera UEFA EURO 2024™.

Sdělení společnosti Hisense se fakticky vyvíjelo spolu s jejími globálními ambicemi a fotbalovým sponzorstvím, přičemž od „Hisense TV #2 GLOBÁLNĚ, Hisense TV #1 V ČÍNĚ“ na mistrovství světa FIFA 2022™ se vyvinulo v motto „Nikdy se nespokojit s globálním druhým místem“ na letošním UEFA EURO 2024™, doprovázené komplexním rozložením zobrazovacích technologií a chytrých domácích spotřebičů. Strategie dlouhodobého sportovního sponzoringu, kterou společnost uplatňuje, zvýšila podle agentury Ipsos 2023 celosvětové povědomí o značce na 54 %. Podle agentury Omdia činil globální podíl objemu dodávek televizorů Hisense za 1. čtvrtletí 2024 13,6 % s globálním podílem na tržbách z dodávek ve výši 12,1 %. Společnost Hisense nyní zaujímá celosvětově 2. místo v dodávkách televizorů, přičemž 1. místo v dodávkách 100″ televizorů si podržela v roce 2023 i v 1. čtvrtletí 2024.

Skupina Hisense přitom uplatňuje strategii více značek a v jejím portfoliu se nachází např. značky jako Toshiba TV, Kelon, Gorenje, ASKO, VIDAA, SANDEN, Regza, MORA a další. Díky dlouholeté interní kultivaci a externím akvizicím společnost vstoupila do fáze globálního působení a rozvoje více značek, z nichž vytvořila kompletní a bohatý systém. Výsledkem je ucelená a rozmanitá struktura značek, která umožňuje různé brandové strategie v různých oblastech podnikání a tržních segmentech a uspokojuje preference a potřeby široké škály spotřebitelů.

Ve snaze stát se podnikem světové úrovně s globálně uznávanou pověstí prochází společnost Hisense rychlou mezinárodní expanzí, přičemž v průběhu let účinně realizuje strategie nezávislé a špičkové globalizace jednotlivých značek.

Společnost Hisense disponuje robustní globální sítí zahrnující 34 průmyslových parků, 26 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních poboček a může se pochlubit 110.000 pracovníky, z nichž přibližně 24.000 tvoří mezinárodní zaměstnanci. Tato rozsáhlá síť zajišťuje vývoj špičkových produktů, optimalizovanou výrobu s globálním dodavatelským řetězcem a marketingové strategie šité na míru konkrétním regionům. Společnost Hisense dobře ví, že klíčem k budoucímu úspěchu jsou technologické inovace, a proto hodlá i nadále investovat do výzkumu a vývoje a vyvíjet špičkové inovativní produkty, jejichž cílem je zlepšovat lidské životy. Co se týče péče o potřeby uživatelů, společnost v roce 2023 zavedla tzv. prouživatelskou scénářovou strategii (user-centered, scenario-driven strategy) s cílem dosáhnout hlubšího porozumění požadavkům svých spotřebitelů. Toto zaměření se přímo promítá do nejnovějšího upgradu značky z roku 2024, který klade důraz na „technologie zaměřené na uživatele“ a „nejvyšší kvalitu“.

Závazek společnosti Hisense však sahá dál než jen k vynikající kvalitě obrazu a výkonu. Díky pochopení významu uspokojování rozmanitých uživatelských potřeb, upřednostňování místních preferencí s efektivním přizpůsobením dodavatelského řetězce a budování silných komunikačních vazeb v duchu hesla „místní pro místní“ se společnost Hisense transformovala v přední mezinárodní značku, která vnáší inovativní vědu a technologie do životního stylu spotřebitelů po celém světě.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2454912/Hisense_tagline_UEFA_EURO_2024.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

Reklama

Doporučujeme

Střelba na pláži v Sydney má podle policie nejméně devět obětí, zemřel i útočník

Při dnešní střelbě na pláži Bondi Beach v Sydney zahynulo devět lidí a policisté zastřelili jednoho ze dvou útočníků, uvedla policie podle stanice ABC. Druhý z útočníků je podle policie zraněn a v kritickém stavu.

Německá policie zadržela pět mužů podezřelých z plánování útoku na vánoční trhy

Německé bezpečnostní složky zadržely pět mužů, kteří podle vyšetřovatelů plánovali útok na vánoční trh v Bavorsku. Německo před svátky dbá zvýšené ostražitosti, neboť podobná místa jsou nejen symbolem adventu, ale i citlivým bezpečnostním cílem.

Venezuelský režim zadržel šéfa nezávislého zpravodajského webu

Venezuelské úřady v sobotu zadržely šéfa nezávislého zpravodajského webu Punto de Corte, politologa Nicmera Evanse. Informovaly o tom jeho blízcí a venezuelské nevládní organizace. Podle údaje organizace Foro Penal režim autoritářského prezidenta Nicoláse Madura v současnosti zadržuje nejméně 889 politických vězňů, napsala dnes agentura AFP.

Bledá se po dvou letech vrátila do UFC. Prohrála po 125 sekundách

Tereza Bledá se po více než dvou letech vrátila do klece UFC, jenže comeback skončil rychle. V Las Vegas prohrála s Kanaďankou Jamey Lyn Horth v prvním kole a rozhodčí zápas ukončil po 125 sekundách.

Nejméně dva mrtví po střelbě na americké univerzitě, střelec je stále na útěku

Nejméně dva studenti zemřeli po sobotní střelbě na Brownově univerzitě ve státě Rhode Island na severovýchodě Spojených států. Dalších devět lidí utrpělo zranění, většina je ve stabilizovaném stavu, informovaly pode médií úřady. Po střelci, který je stále na útěku, pátrají na čtyři stovky policistů. Zároveň policie zveřejnila video, na němž podle ní podezřelý odchází z místa činu, a požádala veřejnost o pomoc s jeho identifikací. Policisté doplnili, že střelec mohl být podle svědků maskovaný. Někteří studenti médiím popsali, jak se v budově školy skrývali i několik hodin.

Čína si připomněla masakr v Nankingu

V sobotu si Čína připomněla výročí masakru v Nankingu z roku 1937. Prezident Si Ťin-pching se pamětní ceremonie nezúčastnil, a to i přesto, že vztahy s Japonskem jsou opět napjaté kvůli sporu o Tchaj-wan.

Strategy zůstává v Nasdaq 100 i přes otázky kolem bitcoinového modelu

Společnost Strategy, dříve známá jako MicroStrategy, zůstává i po letošní revizi v indexu Nasdaq 100. Na trhu to znovu otevírá debatu, jestli její podnikání ještě připomíná klasickou firmu, nebo spíš investiční fond postavený na bitcoinu.

FDA zvažuje umístit na covidové vakcíny varování, že po očkování můžete zemřít

Americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) podle dvou zdrojů zvažuje, že na vakcíny proti covivu umístí „černý rámeček“ – nejzávažnější typ varování, který se běžně používá u léčiv s rizikem smrti či vážných reakcí.

Medvěd v Japonsku zabil turistu, GPS hodinky zachytily poslední pohyb

GPS hodinky turisty, který zemřel po útoku hnědého medvěda v Japonsku, zachytily jeho poslední pohyb. Záznam ukazuje, že prudce odbočil ze stezky a skončil v hustém porostu. Data naznačují i to, že se zvíře k tělu vrátilo další den.

Německo si předvolalo ruského velvyslance, důvodem jsou ruské hybridní útoky

Německo zaznamenalo prudký nárůst počtu ruských hybridních útoků, které se snaží destabilizovat zemi. Dnes to podle agentury Reuters oznámil mluvčí německé diplomacie Martin Giese a dodal, že Berlín si kvůli tomu předvolal ruského velvyslance Sergeje Nečajeva. Mluvčí poznamenal, že ruské aktivity zahrnují dezinformace, špionáž, kybernetické útoky i pokusy o sabotáže. Ruské velvyslanectví v Berlíně dnes podle agentury AFP německá obvinění označilo za nepodložená a absurdní.

U Oděsy hoří turecká loď, Ankara volá po zastavení bojů mezi Ruskem a Ukrajinou

Při útoku na ukrajinský přístav Čornomorsk byla zasažena turecká loď, uvedlo dnes turecké rejdařství. Přístav je vzdálen asi 20 kilometrů od Oděsy, která se i s přilehlou oblastí stala podle ukrajinských úřadů terčem ruských raket a dronů. Ankara následně vyzvala k okamžitému zastavení bojů mezi Ruskem a Ukrajinou, incident podle ní ohrožuje bezpečnost lodní dopravy v Černém moři. O ruském útoku na Oděskou oblast a zasažení civilního plavidla v Čornomorsku se zmínil také ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj.

Írán údajně zadržel nositelku Nobelovy ceny Narges Mohammadi

Nositelku Nobelovy ceny míru Narges Mohammadi podle jejích podporovatelů v pátek v Íránu zadržely bezpečnostní složky. K zatčení mělo dojít ve městě Mašhad na pietní akci za právníka a obhájce lidských práv Khosrowa Alikordiho, který byl nedávno nalezen mrtvý za nejasných okolností. Íránské úřady se k případu bezprostředně nevyjádřily.

Křetínský kupuje AAA Auto a Mototechnu

Daniel Křetínský rozšiřuje své české portfolio. Jeho investiční skupina EP Equity Investment kupuje Aures Holdings, tedy provozovatele autobazarů AAA Auto a Mototechna. Cenu transakce strany nezveřejnily.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama