Tung-kuan (Čína) 24. srpna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Huawei během své každoroční stěžejní vývojářské konference HDC.Together, která se konala letos v srpnu, představila řadu obchodních novinek a inovací. Za účasti více než 300 globálních vývojářů a obchodních lídrů společnost Huawei zdůraznila růst HUAWEI Mobile Services (HMS) a představila nejnovější inovace i partnerská řešení.
Huawei dláždí cestu na mezinárodní trhy
Walter Ji Rengui, prezident Consumer BG, oddělení globálního rozvoje ekosystému a provozu, prohlásil: „V uplynulém roce jsme dosáhli pozoruhodných výsledků v oblasti inovací produktů a rozvoje podnikání. Tyto působivé výsledky jsou odrazem našeho odhodlání růst a zvýšení poštu celosvětově registrovaných vývojářů a spolupracujících partnerů.“
AppGallery si upevnila místo mezi třemi nejlepšími ekosystémy mobilních aplikací na světě. Přilákala 580 milionů aktivních uživatelů měsíčně, více než 170 milionů uživatelů Quick Apps MAU a 6,35 milionu registrovaných vývojářů po celém světě.
Atanas Raykov, viceprezident pro růst ve společnosti Rakuten Viber, na konferenci HDC.Together uvedl: „Naše aplikace byla jednou z prvních, které byly integrovány do AppGallery a HMS Core. Tato spolupráce vynesla Viber do popředí a pomohla nám v regionu EMEA získat miliony uživatelů. Naše nedávné partnerství s Huawei AppGallery podtrhuje náš závazek přinášet exkluzivní výhody uživatelům značky Huawei v Evropě.“
Díky mobilnímu reklamnímu ekosystému společnosti Huawei s názvem Petal Ads si značka uvědomuje, jak omezený je nadále počet poskytovatelů, kteří jsou schopni inzerentům nabídnout plně komplexní globální řešení. Petal Ads tento fakt vnímá jako příležitost pomoci inzerentům usnadnit obchodní spojení po celém světě a pomoci propojit regiony včetně Číny. Vizí společnosti je vybudovat efektivní obchodní cyklus, jehož hnací silou je růst.
Petal Ads obohacuje partnerské vazby
Na letošním slavnostním ceremoniálu na konferenci HDC.Together podepsala společnost Huawei memorandum o porozumění (MOU) se dvěma svými významnými partnery – společnostmi Poly-Gamma a Andalucía Tourism.
Poly-Gamma, reklamní společnost s otevřeným zdrojovým kódem, spolupracuje s Petal Ads, aby rozšířila svůj dosah na prémiové uživatele na čínském i globálním trhu prostřednictvím prémiového inventáře platformy a nové atribuce.
Slavnostního ceremoniálu se zúčastnily klíčové osobnosti, jako jsou generální ředitel Travis Dahm a člen představenstva Salvatore Buccellato, kteří zdůraznili svou podporu tomuto trvalému partnerství.
Slavnostního podpisu se zúčastnili také výkonný ředitel marketingu společnosti Turismo Andalucía Juan Manuel Ortiz Pascual a manažer digitálního marketingu Moisés Rubi?o. Tento strategický krok odráží jejich závazek propagovat zmíněnou turistickou destinaci na čínském trhu prostřednictvím Petal Ads, a to již během festivalové sezóny Golden Week.
Juan Manuel Ortiz Pascual, výkonný ředitel marketingu společnosti Turismo Andalucía, se podrobněji věnoval příležitostem a výzvám cestovního ruchu v nové éře globalizace a významu čínských turistů pro Španělsko. Zdůraznil, že „klíčem k marketingu bude, jak přesně a efektivně oslovit kvalitní potenciální uživatelé v oblasti výjezdového cestovního ruchu.“
Justin Chen, prezident reklamního oddělení Huawei Consumer Cloud Service, řekl: „Poslání Petal Ads je jasné – poskytovat podnikům efektivní a přesné nástroje, které podporují růst. Díky řadě inovativních řešení jsme připraveni nově definovat výkonný marketing a zároveň zajistit bezpečné reklamní prostředí pro všechny.“
Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2191350/Representatives_of_Huawei.jpg
Kontakty pro média: Maria Allen, maria.allen.furtado@huawei.com, Mobil:+34672651460