Tenhle stroj od světoznámé firmy Renault se může pyšnit bohatou výbavou, která nás ve skutečnosti nepřijde ani na moc peněz. SUV Austral sice disponuje vším, co bychom od moderního vozu čekali, cenově se mu ale vyrovná je malá část konkurence. Výkon, který nezradí, se doplňuje s dynamickým vzhledem. Pokud bychom snad uvažovali o koupi, nešlápneme vedle.
Nadčasový design, spolehlivost sama. Nový Renault Austral posílil řady firmy, která byla dlouho považovaná za outsidera. V poslední době nám ale čím dál častěji předvádí, že si rozhodně výsměch nezaslouží. Austral je ideálním příkladem toho, že Renault začal kromě výkonu řešit i design. Vůz je velice esteticky vyladěný a po všech stránkách přitažlivý. Hodí se jak pro početné rodiny, tak manažery firem. Vzhledem tenhle dravec rozhodně nezklame.
Cenově se pohybujeme na evropský trh ve skutečně přijatelných číslech. Pokud si navíc uvědomíme, že se ve všech případech jedná o hybrid, který nám bude šetřit obsah peněženky, bude nám připadat cenovka více než velkorysá. Za 770 000 korun se na značky postaví zbrusu nový vůz, který nám bude s nemalou grácií sloužit pěknou řádku let. Dostat se sice můžeme až na 950 000 korun, v základu ale také najdeme mnoho věcí, které bychom u jiných značek hledali až ve vyšších výbavách.
Design
Bezkonkurenčně jeden z nejhezčích modelů, jaké kdy Renault vyrobil. Krása je sice subjektivní, u vozu Renault Austral se ale musí všichni minimálně pozastavit. Přední dynamická maska si vystačí s jemně tvarovanou mříží a LED světlomety, které se ohnuly až po gril. Tomu celému vévodí nový znak automobilky. Ze strany se jedná o klasické SUV s vyšším nášlapem, zadní část využila světel bezezbytku. Ty se protáhly až téměř ke středovému nápisu Austral.
Kabina nás dostane svým minimalistickým designem. Obrazovka infotainmentu je k řidiči velice pěkně nakloněná, což si budeme už po pár kilometrech pochvalovat. Sedadla velice příjemná, prvky bytelné. Atmosféru může dokreslit ambientní osvětlení. Pokus sklopíme všechna zadní sedadla, dostaneme rázem prostor o kapacitě až 1525 litrů.
Motor
Základní výbava Techno nám dopřeje až 140 koní a 260 Nm. Iconic by měl dodat až 160 koní a 270 Nm. Čekat můžeme i verzi E-Tech full hybrid, která slibuje až 200 koní. I základ nás ale bude na silnici bavit.
Verdikt
Schopný a dostupný vůz. Renault Austral se ukázal světu v tom nejlepším světle.