Více
    9 C
    Czech
    Čtvrtek 30. března 2023

    Ukrajinské síly během středy odrazily 83 ruských útoků, uvedl generální štáb

    Ukrajinské ozbrojené síly v uplynulém dni odrazily 83 ruských útoků na východě země. Rusko částečně znovu získalo kontrolu nad přístupovými cestami do města Kreminna v Luhanské oblasti a pravděpodobně bude usilovat o znovudobytí logisticky významného města Kupjansk v Charkovské oblasti.

    FaZe Clan zvažuje vstup do soukromého sektoru, nedaří se jí

    FaZe Clan zvažuje vstup do soukromého sektoru pouhý rok poté, co se tato esportová organizace objevila na burze Nasdaq. FaZe se stejně jako zbytku esportového odvětví nedaří příliš dobře. Díky velmi odlišnému ekonomickému prostředí organizace do února 2023 snížila počet svých zaměstnanců o 20 %.

    Jak se dnes rodí kreativa? Na Eshopistu míří experti z Alzy, Notina i Kantaru

    Jak se rodí kreativa v Alze? Proč je důležité kreativu testovat a co to může firmě přinést? Jak obsahem a kreativou mluvit na mladou generaci Z a Alfa? Jakou roli hraje TikTok? Kdy firmám dává smysl využít potenciál všech komunikačních kanálů a kdy naopak ne? Jak se ke kreativě staví expert Richard Mareček, autor kreativy Dedoles?

    Nenechte si ujít dalšího Eshopistu, tentokrát na téma kreativy nejen v e-commerce. Eshopista se koná už tento čtvrtek 9. března v Praze.

    „Na kreativu však nebudeme nahlížet jen z pohledu krásy, estetiky či vkusu, ale především z pohledu dat i samotného procesu a testování. Experti nejen z oblasti e-commerce vám ukážou, jak nastavit funkční systém, který přispívá k růstu byznysu firem. Podíváme se, jak toto téma procesně řeší konkrétní leadeři našeho e-commerce trhu. Pobavíme se o tom, které aspekty kreativní oblasti musí být vyjasněné, aby kreativa mohla být dlouhodobě funkční a naplňovat potřeby firmy,“ uvádí David Vurma, CEO marketingové agentury Acomware, která Eshopistu pořádá už sedmým rokem.

    Opět se tak můžete těšit na setkání se špičkami české e-commerce, na inspirační blok, přednášky o trendech a zajímavostech, panelovou diskuzi s odborníky, expertní blok i networking.

    Mezi hlavními speakery se představí Marek Říha, Strategic Brand Consultant z Alzy. Ukáže vám, jak se dělá kreativa v Alze, a dá tak nakouknout pod pokličku tvorby kreativy u české e-commerce jedničky. Ukáže i příklady postupu realizace od byznys zadání po výstup a prozradí, co funguje a nefunguje. Nebude chybět ani pohled na základní způsob vyhodnocování kreativy.

    Jonáš Čumrik, Strategy & Idea Director z Notino.cz, zase bude sdílet know-how o tom, jak si získat nejen pozornost, ale i důvěru GenZ. Jonáš se s vámi podívá na zajímavosti ve tvorbě obsahu, důležitost témat v komunikaci a zapojení jak influencerů, tak i ambasadorů z řad firmy. Nebude to jen o TikToku, i když mluvit se o něm bude hodně, protože je to jedna z hlavních platforem, kde mladší tráví většinu svého online času. Dostane se však i na TV a jiné formáty, o nichž GenZ sice moc nemluví, ale vnímá je, stejně jako offline aktivity, které hrají velkou roli v jejich životě.

    Testujete kreativu? Že ještě ne? Michal Ježek, Senior Project Leader ze společnosti Kantar, vám ukáže, proč je důležité testovat kreativu v rané fázi, co je vlastně možné testovat a kdy. Co je k úspěšnému procesu vlastně potřeba? Dotkne se i různých přístupů (od klasických dotazníků až po neuro měření). Jak na to, aby výsledky měly pro firmy dobrou vypovídací hodnotu? A jak do této oblasti promlouvá automatizace či AI?

    Pavol Lukáč, Head of Digital Strategy OMD, ve své přednášce s názvem Full media mix jako klíč k budování silné značky představí výhody i bariéry vstupu do světa široké komunikace značek a prozradí, kdy dává a kdy nedává smysl využít potenciálu všech komunikačních kanálů, které mediální a komunikací přeplněný svět nabízí. Co může značkám přinést synergie online a offline komunikace?

    Dále se můžete těšit na přednášky Head of kreativní agentury Blueglue Pavla Paradýse či Richarda Marečka, Head of Brand Dedoles. I tentokrát nebude chybět velká panelová diskuse, kde budou zástupci agentur a firem diskutovat nejen o kreativě dneška, ale i o tom, jak může vypadat v budoucnosti.

    Další Eshopista se koná už ve čtvrtek 9. března v Kině Přítomnost. Vstup je pouze pro registrované. Koupit vstupenku lze na eshopista.cz.

    Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.

    O společnosti Acomware

    Acomware je marketingová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na acomware.cz.

    Sledujte nás na sítích

    V Chile se objevil první případ ptačí chřipky u člověka

    Chile zaznamenalo první případ ptačí chřipky u člověka, oznámilo ve středu tamní ministerstvo zdravotnictví. V latinské Americe je to druhý případ, další jsou hlášeny z Číny a Kambodži.

    Britové mají větší důvěru v EU než ve svůj parlament, tvrdí průzkum

    Lidé v Británii mají větší důvěru v Evropskou unii než ve vlastní parlament, čímž se změnila nálada, která ve zdejší společnosti přetrvávala 30 let. Vyplývá to z průzkumu World Values Survey (WVS), o němž informoval list The Guardian.

    Motiv střelby v nashvillské škole je dál neznámý, policie zveřejnila video

    Policie v Nashvillu v americkém státě Tennessee stále nezná motiv útočnice, která v pondělí na základní škole Covenant School zastřelila šest lidí, z toho tři děti, než zasáhla policie a zabila ji. Místní policejní šéf John Drake uvedl, že z nalezených ručně psaných poznámek střelkyně Audrey Haleové vyplynulo, že byla "připravená na konfrontaci se strážci zákona". Policie zveřejnila rovněž video ze zásahu. Prezident Joe Biden opakovaně vyzval Kongres ke zpřísnění zbraňových zákonů, zákonodárci však v tuto chvíli podle stanice CNN nejsou schopni prosadit změnu.

    WHO přehodnotila doporučení k očkování na covid-19. Děti se už očkovat nemusí

    Odborníci na očkování Světové zdravotnické organizace revidovali svá celosvětová doporučení pro očkování proti covidu-19. Zdravé děti a dospívající, kteří jsou považováni za osoby s nízkou prioritou, se očkovat nemusí.

    NEJNOVĚJŠÍ

    V Chile se objevil první případ ptačí chřipky u člověka

    Chile zaznamenalo první případ ptačí chřipky u člověka, oznámilo ve středu tamní ministerstvo zdravotnictví. V latinské Americe je to druhý případ, další jsou hlášeny z Číny a Kambodži.

    Britové mají větší důvěru v EU než ve svůj parlament, tvrdí průzkum

    Lidé v Británii mají větší důvěru v Evropskou unii než ve vlastní parlament, čímž se změnila nálada, která ve zdejší společnosti přetrvávala 30 let. Vyplývá to z průzkumu World Values Survey (WVS), o němž informoval list The Guardian.

    Motiv střelby v nashvillské škole je dál neznámý, policie zveřejnila video

    Policie v Nashvillu v americkém státě Tennessee stále nezná motiv útočnice, která v pondělí na základní škole Covenant School zastřelila šest lidí, z toho tři děti, než zasáhla policie a zabila ji. Místní policejní šéf John Drake uvedl, že z nalezených ručně psaných poznámek střelkyně Audrey Haleové vyplynulo, že byla "připravená na konfrontaci se strážci zákona". Policie zveřejnila rovněž video ze zásahu. Prezident Joe Biden opakovaně vyzval Kongres ke zpřísnění zbraňových zákonů, zákonodárci však v tuto chvíli podle stanice CNN nejsou schopni prosadit změnu.

    WHO přehodnotila doporučení k očkování na covid-19. Děti se už očkovat nemusí

    Odborníci na očkování Světové zdravotnické organizace revidovali svá celosvětová doporučení pro očkování proti covidu-19. Zdravé děti a dospívající, kteří jsou považováni za osoby s nízkou prioritou, se očkovat nemusí.