Tým Heroic se stal členem BLAST Premier poté, co získal místo, které dříve zaujímala společnost MIBR, oznámila ve čtvrtek společnost BLAST. MIBR vlastní Immortals Gaming Club, který se rozhodl svou pozici prodat. O místo se ucházelo více týmů, ale nakonec zvítězil Heroic.
Mezi členské týmy BLAST nyní patří: Astralis, Ninjas in Pyjamas, G2 Esports, OG, Vitality, Natus Vincere, FaZe Clan, Complexity, Team Liquid, Evil Geniuses, BIG a Heroic.
Heroic je dánský Counter-Strike: Global Offensive, který vlastní norská herní investiční společnost Omaken Sports. V posledních dvou letech patří trvale mezi nejlepší týmy CS:GO a bojují o trofeje na prestižních akcích. Tým založený v roce 2016 nedávno vyhrál ESL Cologne Europe 2020 a 13. sezónu ESL Pro League. Od 16. února 2021 organizaci vlastní norská herní investiční společnost Omaken Sports.
BLAST Premier je jednou z největších turnajových sérií ve hře Counter-Strike: Global Offensive. Sedmi akcí BLAST Premier se v průběhu roku účastní až 32 nejlepších týmů a v sázce je celkový prizepool ve výši 2 475 000 dolarů. Rok vrcholí korunovací mistrů světa na světovém finále BLAST. Přestože se okruhu BLAST mohou účastnit i týmy, které nejsou jeho členy, musí se do něj probojovat prostřednictvím omezených otevřených kvalifikací.
Immortals Gaming byli původním zakládajícím členským týmem BLAST Premier a v okruhu hrají od února 2020. Jako nepartnerský tým se nyní budou muset do okruhu BLAST složitě probojovat prostřednictvím kvalifikací a regionálních Showdownů.
Vyjádření ze strany organizací
„Dnešní den představuje pro skupinu Heroic Group obrovský milník. Jsme opravdu ohromeni produktem, který BLAST doposud vytvořil, a jsme nesmírně nadšeni, že můžeme přispět k dalšímu úspěchu turnaje jako jeden z 12 členů,“ řekl Joachim Haraldsen, generální ředitel společnosti Heroic.
„Jsme rádi, že můžeme na palubě přivítat Heroic. Svými výkony na serveru v posledních několika letech dokázali, že patří mezi světovou elitu Counter-Strike,“ řekla Charlotte Kenny, výkonná ředitelka BLAST Premier.
„Děkujeme společnosti MIBR, že byla v posledních dvou letech jedním z našich partnerů. Jejich proslulá a vášnivá brazilská fanouškovská základna se postarala o to, že nikdy nebyla nuda. A to i v době, kdy jsme se v roce 2020 museli přeorientovat na hraní pouze online,“ dodala.