4.4 C
Czech
Sobota 13. prosince 2025
Protext ČTKL’Oréal odhaluje nové hranice krásy díky vědě, technologiím a kreativitě na veletrhu...

L’Oréal odhaluje nové hranice krásy díky vědě, technologiím a kreativitě na veletrhu Viva Technology 2025

Paříž 7. června 2025 (PROTEXT) – L’ORÉAL LONGEVITY INTEGRATIVE SCIENCETM, INTERSTELLAR LAB’S VERTICAL FARMING A YSL BEAUTY HYPER LOOK STUDIOS MEZI KLÍČOVÝMI INOVACEMI

Společnost L’Oréal představí na veletrhu Viva Technology v Paříži od 11. do 13. června své nejrozsáhlejší a nejmodernější portfolio inovací v oblasti krásy, poháněné technologiemi. Značí to devátý rok účasti na nejvýznamnější evropské technologické konferenci. L’Oréal ukáže své nejnovější tržní inovace pro personalizovanou, inkluzivní a udržitelnou krásu, a také první představení nadcházejících novinek. Patří mezi ně L’Oréal Longevity Integrative Science™, která se zaměřuje na základní příčiny biologického stárnutí; technologie vertikálního zemědělství pro pěstování rostlinných složek s využitím umělé inteligence; YSL Beauty Hyper Look Studio pro vytváření trendy make-upů; a L’Oréal Paris Beauty Genius s integrací umělé inteligence Agentic AI a WhatsApp pro prohloubení vztahů se zákazníky.

„Jako lídr v BeautyTech vstupujeme do nových oblastí krásy spojením sil s jedinečným ekosystémem externích partnerů, kteří společně s našimi experty z L’Oréal uvádějí do života inovace v oblasti krásy, jež naplňují nenaplněné potřeby a touhy spotřebitelů,“ řekla Barbara Lavernos, Deputy Chief Executive Officer pro Výzkum, Inovace a Technologie, L’Oréal Groupe. „Tato edice roku 2025 je dosud nejodvážnější VivaTech L’Oréal s připravenými, vysoce efektivními inovacemi pro dlouhověkost, udržitelnost, péči o spotřebitele a kreativní služby, které společně představují novou éru krásy poháněné technologií.“

„Technologie ovlivňují téměř všechny aspekty každodenního života našich spotřebitelů,“ uvedla Asmita Dubey, Chief Digital and Marketing Officer, L’Oréal Groupe. „Transformační technologie jako AI, Gen AI a Agentic AI nově definují očekávání spotřebitelů a mění cestu spotřebitele v oblasti krásy. A proto se i nadále soustředíme na poskytování bezkonkurenční interakce se spotřebiteli jak prostřednictvím kreativity, tak i technologií.“

Na veletrhu VivaTech 2025 společnost L’Oréal demonstruje sílu svého ekosystému otevřených inovací, který spojuje kolektivní sílu interních výzkumných, inovačních, digitálních a technologických týmů společnosti L’Oréal s průlomovou silou nové generace biotechnologických, digitálních, technologických a vědeckých gigantů a startupů. Výsledné portfolio zahrnuje několik debutů ve VivaTech a řešení, která jsou již dostupná spotřebitelům i průmyslu:

Nové hranice dlouhověkosti

NOVÝ L’Oréal Longevity Integrative Science™ kombinuje pokročilé technologie a odborné znalosti v oblasti kůže, aby se posunula od korektivní péče k preventivní péči, a to cílením na základní příčiny biologického stárnutí a prodloužením délky života kožních buněk. L’Oréal Wheel of Longevity dekóduje biologické stárnutí kůže a odhaluje tajemství devíti vzájemně propojených znaků stárnutí pomocí proprietárního Longevity AI Cloud™.

NOVÝ Lancôme Cell BioPrint, vytvořený s technologií NanoEntek, představuje revoluci v oblasti inteligence pleti pro spotřebitele, která je založena na vědě o dlouhověkosti. Přenosné biologické diagnostické zařízení typu lab-on-a-chip umožňuje spotřebitelům porozumět trajektorii stárnutí své kůže a získat informace o řešeních péče o pleť, která mohou zvrátit biologický věk jejich pleti.

• Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER je přístroj nové generace pro domácí péči o pleť, který je navržen tak, aby posílil lokální pronikání do stratum corneum, a maximalizoval tak účinnost séra Rénergie H.C.F. Triple Serum pro dosažení klinických výsledků v domácím prostředí. Je poháněn patentovanou technologií nanočipů složenou ze 400 ultra-precizních nanotipů, které vytvářejí neviditelné mikrodráhy na pokožce bez bolesti a doby rekonvalescence.

Nové hranice udržitelnosti

NOVÁ technologie Interstellar Lab’s ‘BioPods’ Vertical Farming umožňuje efektivní pěstování rostlinných složek díky uspořádání plodin ve vertikálních vrstvách. Využívá umělou inteligenci, která zajišťuje kompletní kontrolu nad růstem rostlin. Tím optimalizuje spotřebu vody a energie a garantuje konzistentní a vysoce kvalitní rostlinný materiál určený pro vysoce výkonné kosmetické složky.

NOVÝ Osmobloom™ je průlomová technologie pro zachycování aromat z ovzduší, která umožňuje vývoj jedinečných vůní. Tato inovace, jež vznikla díky exkluzivnímu partnerství s předním dodavatelem ingrediencí Cosmo International Fragrances, dokáže zachytit vonné molekuly květin, aniž by je poškodila. To zahrnuje i květy, jejichž vůni dříve nebylo možné přirozeně extrahovat. Osmobloom™ byl použit pro tuberózovou vůni v parfému ‚Private talk‘ od Valentino Beauty z kolekce Anatomy of Dreams.

• L’Oréal Professionnel AirLight Pro, vytvořený ve spolupráci se Zuvi, je revolučním fénem, určeným jak pro profesionály, tak pro spotřebitele. AirLight Pro kombinuje vzduch, teplo a poprvé i infračervené světlo, které přímo cílí na molekuly vody, urychluje proces odpařování vody a vede k až o 21 % rychlejšímu sušení, až o 55 % větší hydrataci pro lesklejší, hladší vlasy a až o 19 % nižší spotřebě energie¹.

Nové hranice služeb pro krásu

NOVINKA ve spolupráci s Meta, L’Oréal Paris Beauty Genius, 24/7 osobní asistent krásy poháněný Agentic AI, bude brzy k dispozici na WhatsApp. Společně Meta a L’Oréal Paris redefinují způsob, jakým spotřebitelé objevují, rozumí a spojují se s krásou, a to tím, že prostřednictvím nejpoužívanějšího komunikačního nástroje na světě poskytují individuální a personalizované poradenství ve velkém měřítku.

NOVÝ La Roche-Posay Spotscan+Coach byl vyvinut ve spolupráci s dermatology a je první aplikací pro průvodce péčí o pleť s akné, která kombinuje pokročilou AI analýzu pleti s personalizovanými rutinami a emocionální podporou. Prostřednictvím partnerství s Calm, přední světovou aplikací pro duševní pohodu, budou mít uživatelé LRP Spotscan+Coach přístup k řízeným meditacím, dechovým cvičením, nástrojům pro spánek a odbornému obsahu na podporu snižování stresu a holistické pohody, řešící dopad akné na duševní zdraví.

NOVÝ Noli („No one like I“) je první AI poháněný multi-brandový marketplace startup svého druhu, založený a podporovaný L’Oréal Groupe, který mění způsob, jakým lidé objevují a nakupují v oblasti krásy. Noli funguje jako Beauty Advisor, který pomáhá se zorientovat v záplavě informací díky výkonné AI diagnostice a nástrojům postavených na více než 1 milion datových bodů ze skenů obličeje a analýze 1000 produktových formulací, aby dekódoval profil krásy každého uživatele a spároval je s produktovými doporučeními doručenými až k jejich dveřím. Noli využívá nepřekonatelnou kompetenci L’Oréal Groupe v oblasti Beauty Tech, stoleté odborné znalosti v oblasti krásy a rozsáhlé znalosti vědy o kráse a spotřebitelských poznatků.

NOVÝ Agentic Consumer Care změní budoucnost péče o spotřebitele v oblasti krásy. Díky generativnímu řešení AI od Salesforce L’Oréal zlepšuje každodenní životy svých pracovníků péče o zákazníky tím, že je zbavuje rutinních úkolů, aby se zlepšila lidská interakce, nikoliv ji nahradila. Naším cílem je vybudovat hlubší, personalizovanější zapojení s více spotřebiteli.

Nové hranice kreativity a kultury

NOVÝ YSL Beauty Hyper Look Studio je místo, kde se sociální média setkávají s uměním make-upu YSL – prostor pro ztělesnění ducha YSL Beauty prostřednictvím technologie nové generace. YSL Beauty Hyper Look Studio zve hosty, aby si vybrali trendy beauty moment z real-time feedu kurátorského sociálního obsahu, aktivující jedinečnou virtuální transformaci s možností vyzkoušení.

• CreAltech je laboratoř pro tvorbu kosmetického obsahu společnosti L’Oréal, která rozšiřuje kreativitu marketingových a obsahových týmů silou generativní AI. Kombinací modulárního ekosystému modelů, odborných znalostí, technologií a partnerů – včetně Google, Adobe a OMI – CreAltech umožňuje marketérům generovat tisíce jedinečných, značkových obrázků, textů a videí pro různé platformy a globální publikum.

1 Údaje o výkonu vycházejí z instrumentálních testů AirLight Pro v porovnání s nejprodávanějším prémiovým fénem v Evropě.

O společnosti L’Oréal

Po 115 let se L’Oréal, přední světový hráč v oblasti krásy, věnuje pouze jediné věci: naplňování kosmetických tužeb spotřebitelů po celém světě. Náš cíl, vytvářet krásu, která hýbe světem, definuje náš přístup ke kráse jako zásadní, inkluzivní, etický, velkorysý a oddaný sociální a environmentální udržitelnosti. S širokým portfoliem 37 mezinárodních značek a ambiciózními závazky v oblasti udržitelnosti v rámci našeho programu L’Oréal for the Future nabízíme každému člověku po celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, upřímnosti a odpovědnosti, přičemž oslavujeme krásu v její nekonečné pluralitě.

S více než 90.000 angažovanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem ve všech distribučních sítích (e-commerce, masový trh, obchodní domy, lékárny, parfumérie, kadeřnictví, značkový maloobchod a cestovní maloobchod) dosáhla Skupina v roce 2024 prodejů ve výši 43,48 miliardy eur. S 21 výzkumnými centry ve 13 zemích po celém světě a specializovaným týmem pro výzkum a inovace s více než 4000 vědci a 8000 digitálními talenty se L’Oréal zaměřuje na vynalézání budoucnosti krásy a stává se velmocí Beauty Tech. Více informací na https://www.loreal.com/en/mediaroom Více informací na https://www.loreal.com/en/mediaroom.

“This press release does not constitute an offer of sale or solicitation of an offer to purchase L’Oréal shares. If you wish to obtain more comprehensive information about L’Oréal, please refer to the public documents registered in France with the Autorité des Marchés Financiers, also available in English on our website www.loreal-finance.com.

This press release may contain forecast information. While the Company believes that these statements are based on reasonable assumptions as of the date of publication of this press release, they are by nature subject to risks and uncertainties which may lead to a discrepancy between the actual figures and those indicated or suggested in these statements.”

Kontakty:

L’ORÉAL

Switchboard

+33 (0)1 47 56 70 00

Individual shareholders

Pascale GUERIN

+33 (0)1 49 64 18 89

Pascale.guerin@loreal.com

Financial analysts and institutional investors

Eva QUIROGA

+33 (0)7 88 14 22 65

Eva.quiroga@loreal.com

Media

Brune DIRICQ

+33 (0)6 63 85 29 87

Brune.diricq@loreal.com

Christine BURKE

+33 (0)6 75 54 38 15

Christine.burke@loreal.com

For further information, please contact your bank, stockbroker of financial institution (I.S.I.N. code: FR000012031) and consult your usual newspapers or magazines or the Internet site for shareholders and investors, www.loreal-finance.com, the L’Oréal Finance app or call the toll-free number from France: 0 800 66 66 66. 0 800 66 66 66

Follow us on LinkedIn @L’Oréal

Follow us on Instagram @lorealgroupe

www.loreal.com

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Reklama

Doporučujeme

Čína si připomněla masakr v Nankingu

V sobotu si Čína připomněla výročí masakru v Nankingu z roku 1937. Prezident Si Ťin-pching se pamětní ceremonie nezúčastnil, a to i přesto, že vztahy s Japonskem jsou opět napjaté kvůli sporu o Tchaj-wan.

Strategy zůstává v Nasdaq 100 i přes otázky kolem bitcoinového modelu

Společnost Strategy, dříve známá jako MicroStrategy, zůstává i po letošní revizi v indexu Nasdaq 100. Na trhu to znovu otevírá debatu, jestli její podnikání ještě připomíná klasickou firmu, nebo spíš investiční fond postavený na bitcoinu.

FDA zvažuje umístit na covidové vakcíny varování, že po očkování můžete zemřít

Americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) podle dvou zdrojů zvažuje, že na vakcíny proti covivu umístí „černý rámeček“ – nejzávažnější typ varování, který se běžně používá u léčiv s rizikem smrti či vážných reakcí.

Medvěd v Japonsku zabil turistu, GPS hodinky zachytily poslední pohyb

GPS hodinky turisty, který zemřel po útoku hnědého medvěda v Japonsku, zachytily jeho poslední pohyb. Záznam ukazuje, že prudce odbočil ze stezky a skončil v hustém porostu. Data naznačují i to, že se zvíře k tělu vrátilo další den.

Německo si předvolalo ruského velvyslance, důvodem jsou ruské hybridní útoky

Německo zaznamenalo prudký nárůst počtu ruských hybridních útoků, které se snaží destabilizovat zemi. Dnes to podle agentury Reuters oznámil mluvčí německé diplomacie Martin Giese a dodal, že Berlín si kvůli tomu předvolal ruského velvyslance Sergeje Nečajeva. Mluvčí poznamenal, že ruské aktivity zahrnují dezinformace, špionáž, kybernetické útoky i pokusy o sabotáže. Ruské velvyslanectví v Berlíně dnes podle agentury AFP německá obvinění označilo za nepodložená a absurdní.

U Oděsy hoří turecká loď, Ankara volá po zastavení bojů mezi Ruskem a Ukrajinou

Při útoku na ukrajinský přístav Čornomorsk byla zasažena turecká loď, uvedlo dnes turecké rejdařství. Přístav je vzdálen asi 20 kilometrů od Oděsy, která se i s přilehlou oblastí stala podle ukrajinských úřadů terčem ruských raket a dronů. Ankara následně vyzvala k okamžitému zastavení bojů mezi Ruskem a Ukrajinou, incident podle ní ohrožuje bezpečnost lodní dopravy v Černém moři. O ruském útoku na Oděskou oblast a zasažení civilního plavidla v Čornomorsku se zmínil také ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj.

Írán údajně zadržel nositelku Nobelovy ceny Narges Mohammadi

Nositelku Nobelovy ceny míru Narges Mohammadi podle jejích podporovatelů v pátek v Íránu zadržely bezpečnostní složky. K zatčení mělo dojít ve městě Mašhad na pietní akci za právníka a obhájce lidských práv Khosrowa Alikordiho, který byl nedávno nalezen mrtvý za nejasných okolností. Íránské úřady se k případu bezprostředně nevyjádřily.

Křetínský kupuje AAA Auto a Mototechnu

Daniel Křetínský rozšiřuje své české portfolio. Jeho investiční skupina EP Equity Investment kupuje Aures Holdings, tedy provozovatele autobazarů AAA Auto a Mototechna. Cenu transakce strany nezveřejnily.

Vonn vyhrála sjezd ve Svatém Mořici, Ledecká skončila 22.

Trojnásobná olympijská vítězka Ester Ledecká vstoupila do sezony Světového poháru 22. místem ve sjezdu ve Svatém Mořici. Na vítězku Lindsey Vonn ztratila 2,20 sekundy. Pro českou reprezentantku šlo o první rychlostní závod zimy a výsledek zůstal za očekáváním, zvlášť po slibném výkonu v tréninku.

Adamczyková při návratu vyhrála kvalifikaci v Cervinii

Eva Adamczyková se po mateřské pauze vrátila do Světového poháru ve snowboardcrossu a hned v prvním startu ukázala, že rychlost neztratila. V italské Cervinii vyhrála kvalifikaci a do sobotního závodu půjde s výhodou volby startovní brány. Vedle ní postoupili i dva čeští muži, naopak Karolína Hrůšová mezi nejlepší neprošla.

Lední medvědi mění svou DNA. Snaží se přizpůsobit klimatickým změnám

Nová vědecká studie přináší překvapivý závěr. Lední medvědi v jedné části Grónska vykazují genetické změny, které souvisejí s oteplováním. Naznačuje to snahu reagovat na rychle se měnící podmínky.

Slovenský parlament přehlasoval prezidentovo veto a zrušil úřad pro whistleblowery

Slovenský parlament dnes hlasy vládních poslanců přehlasoval veto prezidenta Petera Pellegriniho a opět schválil zákon o zrušení současného úřadu na ochranu oznamovatelů protispolečenské činnosti. Od ledna tento úřad podle schválené normy nahradí nová instituce, jejíž vedení dosadí vládní koalice.

Bouře Byron v Pásmu Gazy zabila nejméně 11 lidí a několik dalších zranila

Pásmo Gazy zasáhla silná bouře Byron, která si v posledních 24 hodinách vyžádala nejméně 11 obětí a několik dalších zranila, informovala dnes palestinská agentura Wafa. Kvůli silným dešťům, které v Gaze vypukly ve středu, se zřítila řada budov a záplavy se rozšířily do více částí oblasti.

Jednotlivé státy už nebudou rozhodovat o AI, podepsal Trump nařízení

Americký prezident Donald Trump podepsal výkonný příkaz, který zakazuje prosazování předpisů týkajících se umělé inteligence (AI) na úrovní států. Tohle opatření může zvýšit konkurenceschopnost USA v tomto odvětví, současně však podle kritiků vezme jednotlivým státům možnost bránit se proti škodlivým dopadům této technologie.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama