Baker má nově globální odpovědnost za produkty značky, marketing a zážitky napříč všemi kategoriemi, regiony a kanály.
Baker od svého nástupu do společnosti Tommy Hilfiger v roce 1998 zastávala několik pozic v globálních kancelářích společnosti, včetně pozic hlavní marketingové ředitelky a vedoucí značky. V polovině roku 2019 z funkce odstoupila, aby mohla trávit více času se svou rodinou. Nyní se Baker do organizace vrací, aby přispěla při psaní další kapitoly společnosti a značky, na které jí tolik záleží. Během svého působení ve společnosti se zasloužila o vývoj značky TOMMY HILFIGER na jednu z nejuznávanějších prémiových značek životního stylu na světě. Má zkušenosti s vývojem a implementací strategií budování značky, které podporují obchodní růst a její hodnotu.
„Avery Baker má mimořádný cit pro odkaz a DNA značky. Také má za sebou řadu úspěšných spotřebitelských iniciativ, které pohánějí značku i obchod,“ sdělil Martijn Hagman, generální ředitel Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Závazek k aspiračním produktům a prvotřídnímu marketingu je základem naší vize stát se skutečnou globální značkou, která vede s cílem. Jsme rádi, že můžeme paní Baker přivítat zpět do rodiny Tommy Hilfiger, aby značku vedla v obou těchto oblastech a plně využila její globální potenciál.“
Baker byla jmenována do funkce vedoucí značky již v roce 2014. Ve funkci spojila kreativní a obchodní řízení za účelem vytvoření zbrusu nové vize značky, využívající kombinaci popkultury, módy, technologií a zábavy. Řídila transformační programy včetně TOMMYNOW, největší a nejúspěšnější módní přehlídky typu „See Now, Buy Now“ a využitím odkazu společnosti oživila značku TOMMY JEANS, inspirovanou 90. léty, jako oblíbenou značku pro mladé. Během jejího působení zvýšila významná partnerství navázaná s vlivnými módními ikonami, jakými jsou například Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH a Vetements, význam značky a přilákala novou generaci fanoušků.