Čching-tao (Čína) 1. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Jediná světová značka televizí, která patří do první pětky a v posledních šesti letech si udržela růstRychlý růst na severoamerickém a evropském trhu
Podle Měsíční zprávy o objemu dodávek televizorů světových značek v roce 2023 od předního institutu pro výzkum trhu AVC Revo si společnost Hisense v roce 2023 udržela druhé místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů a dosáhla na světových trzích objemu 25,9 milionu kusů. Hisense je jedinou značkou televizorů v první pětici, která v posledních šesti letech stále roste.
Společnost Hisense v současné době rozšiřuje svou globalizační strategii a optimalizuje globální působnost. Provozuje 34 průmyslových parků, 25 výzkumných a vývojových center a 66 zahraničních společností. V uplynulém roce se dodávky společnosti Hisense na zahraniční trhy zvýšily o 12,2 %. Na severoamerickém a evropském trhu zrychlila a dosáhla dvouciferného růstu.
Začátkem ledna představila společnost Hisense na veletrhu CES 2024 své produkty se špičkovými technologiemi včetně televizorů ULED X TV a laserových televizorů a získala více než 30 ocenění za vynikající inovace a výkonnost svých produktů.
Rok 2024 je rokem sportu. Hisense jakožto oficiální sponzor EURO 2024 uvede na trh další špičkové televizory, které divákům poskytnou pohlcující zážitek ze hry, a bude se snažit prohloubit propojení mezi turnajem a fotbalovými fanoušky prostřednictvím své inovativní strategie sportovního trhu.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Společnost Hisense se v poslední době rychle rozrůstá a momentálně působí ve více než 160 zemích.
Photo – https://mma.prnewswire.com/media/2331979/Hisense_ULED.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg
KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com