0.8 C
Czech
Pátek 21. listopadu 2025
Protext ČTKSpolečnost Hisense představuje nový slogan „Hisense, víc než jen značka“

Společnost Hisense představuje nový slogan „Hisense, víc než jen značka“

Praha 10. července 2024 (PROTEXT) – Společnost Hisense, globální lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, odhalila svůj nový slogan pro probíhající ME ve fotbale: „Hisense, víc než jen značka“. Jde o významnou brandingovou iniciativu během UEFA EURO 2024, jehož je Hisense oficiálním partnerem.

Nový slogan „Hisense, víc než jen značka“ měli možnost vidět fanoušci na celém světě během nedávného čtvrtfinálového zápasu mistrovství Evropy mezi Německem a Španělskem. Slogan, který je vytvořený speciálně k příležitosti ME, vyjadřuje odhodlání společnosti Hisense vybudovat si pevnou globální pozici, a to cestou strategických investic společnosti do sportovního marketingu i díky roli dlouhodobého oficiálního partnera UEFA EURO.

Slogan se přímo před zraky fanoušků postupně rozvíjel od sdělení „Hisense globální číslo dvě v TV“ přes „Nikdy se nespokojit s globálním druhým místem“ až k mottu „Hisense, víc než jen značka“, doprovázeného reklamou na zobrazovací technologie a chytré domácí spotřebiče Hisense.

Strategie dlouhodobého sportovního sponzoringu, kterou společnost uplatňuje, zvýšila podle agentury Ipsos v roce 2023 celosvětové povědomí o značce na 54 %. Podle agentury Omdia činil globální podíl objemu dodávek televizorů Hisense za první čtvrtletí letošního roku 13,6 % a globální podíl na tržbách z dodávek dosáhl výše 12,1 %. Společnost Hisense nyní zaujímá celosvětově druhé místo v dodávkách televizorů, přičemž si udržela pozici lídra v dodávkách 100palcových televizorů v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024.

Skupina Hisense přitom uplatňuje strategii více značek a v jejím portfoliu jsou značky jako Toshiba TV, Kelon, Gorenje, ASKO, VIDAA, SANDEN, Regza, MORA a další. Díky dlouholeté interní kultivaci a externím akvizicím společnost vstoupila do fáze globálního působení a rozvoje více značek, z nichž vytvořila kompletní a bohatý ekosystém. Výsledkem je ucelená a rozmanitá struktura značek, která umožňuje různé brandové strategie v různých oblastech podnikání a tržních segmentech a uspokojuje preference a potřeby široké škály spotřebitelů.

Ve snaze stát se firmou světové úrovně s globálně uznávanou pověstí prochází společnost Hisense rychlou mezinárodní expanzí, přičemž v průběhu let účinně uplatňuje strategii nezávislé, špičkové globalizace jednotlivých značek.

Společnost Hisense disponuje robustní globální sítí zahrnující 34 průmyslových parků, 26 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních poboček. Může se pochlubit 110.000 pracovníky, z nichž přibližně 24.000 tvoří mezinárodní zaměstnanci. Tato rozsáhlá síť zajišťuje vývoj pokročilých produktů, optimalizovanou výrobu s globálním dodavatelským řetězcem a marketingové strategie šité na míru konkrétním regionům.

Společnost Hisense dobře ví, že klíčem k budoucímu úspěchu jsou technologické inovace. Proto hodlá i nadále investovat do výzkumu a vývoje a vyvíjet výjimečné inovativní produkty, které pomohou zlepšovat lidské životy. Co se týče péče o potřeby uživatelů, společnost v roce 2023 zavedla tzv. prouživatelskou scénářovou strategii (user-centered, scenario-driven strategy) s cílem dosáhnout hlubšího porozumění požadavkům svých spotřebitelů. Toto zaměření se přímo promítá do nejnovější strategie značky z roku 2024, která klade důraz na „technologie zaměřené na uživatele“ a „nejvyšší kvalitu“.

Závazek společnosti Hisense však sahá dál než jen k vynikající kvalitě obrazu a výkonu. Díky uspokojování rozmanitých uživatelských potřeb, upřednostňování místních preferencí a v neposlední řadě i díky budování silných komunikačních vazeb v duchu hesla „místní pro místní“ se společnost Hisense transformovala v přední mezinárodní značku, která vnáší inovativní technologie do životního stylu spotřebitelů po celém světě.

Skupina Hisense přitom velmi dbá na udržitelnost svého podnikání, a sportovní marketing i partnerství s organizacemi UEFA či FIFA vnímá jako platformu k propagaci udržitelnosti a odpovědných investic v celé Evropě. Proaktivní závazek k udržitelnému rozvoji stvrzuje například poslední “Zpráva o udržitelnosti Hisense Europe za rok 2023” nebo stříbrná medaile EcoVadis – toto mezinárodně uznávané hodnocení podniků řadí Hisense Europe mezi 11 % nejlépe hodnocených společností. První stříbrnou medaili EcoVadis přitom skupina získala již vloni za rok 2022.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na druhém místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na prvním místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100 palců. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích. Specializuje se na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com 

Sense For Technology

Fotogalerie a video jsou trvale přístupné zde:

https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4gZIBkJk2-lCZMJnfsQ?e=XmhKN9

 

Zdroj: Hisense

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Zelenskyj je dle svých slov připraven spolupracovat s USA na novém mírovém návrhu

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj prohlásil, že je připraven spolupracovat s administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa na její vizi konce války. Šéf Bílého domu odsouhlasil nový 28bodový mírový plán pro Ukrajinu, který nutí Kyjev k řadě bolestivých ústupků, částečně pro něj ovšem znamená i vítězství.

Ukrajina čelí tlaku USA, aby plán na ukončení bojů přijala do 27. listopadu

Ukrajina čelí intenzivnímu tlaku ze strany Spojených států, aby rychle přijala plán na ukončení bojů vytvořený administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa a Moskvou. Zástupci americké strany chtějí, aby ho ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj přijal do 27. listopadu. S odvoláním na nejmenované ukrajinské činitele o tom na svých internetových stránkách píše britský list Financial Times (FT).

Počet obětí sesuvů půdy v Indonésii stoupl na 30

Po ničivých sesuvech půdy v indonéské provincii Centrální Jáva dál roste počet obětí. Záchranáři hlásí desítky mrtvých a pohřešovaných a varují, že pokračující lijáky mohou situaci znovu zhoršit. Dešťová sezona má přitom trvat ještě měsíce.

Kevin Spacey přiznal drsnou realitu. Skandály ho připravily o domov i peníze

Hollywoodský život vyměnil za kufr a nejistotu. Kevin Spacey popsal, jak ho skandály připravily o domov i finanční stabilitu. Dnes žije z hotelu do hotelu a snaží se postavit na nohy po největším pádu své kariéry.

Požár na COP30 zastavil klíčová jednání v závěrečné fázi summitu

Klimatický summit COP30 mířil do klíčové fáze jednání o budoucích klimatických krocích. Místo finálních dohod ale světoví lídři skončili na parkovišti před areálem. Požár v pavilonu konferenčního centra změnil běžný den jednání v chaos, který odsunul klimatické vyjednávání na vedlejší kolej.

Reico dokončilo nákup Palladia, jedné z nejhodnotnějších nemovitostí v zemi

Reico investiční společnost Erste Asset Management završila jednu z největších realitních transakcí v zemi. Do svého portfolia zařadila pražské Palladium, obchodní centrum na Náměstí Republiky, které patří k nejhodnotnějším komerčním nemovitostem v České republice. Pro fond jde o zásadní krok, který má posílit jeho stabilitu i dlouhodobou návratnost.

Kyperští lídři signalizují připravenost obnovit rozhovory o urovnání konfliktu

Prezidenti Kypru Nikos Christodulidis a mezinárodně neuznávané Severokyperské turecké republiky Tufan Erhürman se dnes sešli v nárazníkové zóně OSN mezi oběma částmi ostrova a dali najevo připravenost k jednání se šéfem světové organizace Antóniem Guterresem o možném obnovení mírových rozhovorů. Napsala to agentura Reuters.

Meta upozorňuje australské teenagery na blížící se zákaz sociálních sítí

Austrálie spustila bezprecedentní změnu pravidel pro sociální sítě. Dětem mladším 16 let se 10. prosince uzavře přístup k velkým platformám, a Meta proto začala tisícům uživatelů posílat výzvu, aby si stáhli svá data a připravili se na zrušení účtů. Země tak vstupuje na dosud neprobádané území, které má omezit online rizika, ale zároveň vyvolává otázky o fungování a spravedlnosti nových omezení.

Rada guvernérů MAAE vyzvala Írán, aby ji informoval o zásobách obohaceného uranu

Rada guvernérů Mezinárodní agentury pro atomovou energii (MAAE) dnes přijala rezoluci, v níž vyzývá Írán, aby neprodleně informoval MAAE o svých zásobách obohaceného uranu a o stavu jaderných zařízení bombardovaných v červnu Izraelem a Spojenými státy. Informovaly dnes tiskové agentury.

Pákistán zabil u afghánských hranic 23 ozbrojenců napojených na Tálibán

Pákistánská armáda dnes oznámila, že ve středu zabila 23 ozbrojenců z militantní organizace Tehríke Tálibán Pákistán (TTP) u afghánských hranic. Operace se uskutečnila v oblasti Kurram v provincii Chajbar Pachtunchvá, informovala agentura AFP.

Obranný sektor trpí nedostatkem lidí, EU přišla s plánem na rekvalifikaci 600 tisíc zaměstnanců

Rusko je trvalá hrozba. Státy Evropské unie (EU) se proto snaží rychle přezbrojit a připravit se na možnou válku. Problém? Chybí kvalifikování zaměstnanci v obranném sektoru, kteří navrhnou nebo vyrobí zbraně a materiál. Řešením má být plán na rekvalifikaci 600 tisíců zaměstnanců do roku 2030.

Ruské útoky si vyžádaly další zraněné, informují ukrajinské úřady

Nejméně tři zraněné si vyžádaly ruské útoky na Dněpropetrovskou oblast, oznámil šéf regionu Vladyslav Hajvanenko. Další dva lidé, sedmnáctiletá dívka a muž ve věku 85 let, byli zranění při ruském ostřelování sousední Chersonské oblasti na jihovýchodě země, napsal server Ukrajinska pravda s odvoláním na úřady. V Ternopilu, kde ruský útok ve středu zabil 26 lidí, je dál pohřešováno 22 osob. Tisíce obyvatel ruského pohraničí se ocitly bez proudu po ukrajinských útocích na elektrárny, uvedl gubernátor Kurské oblasti, sousedící s Ukrajinou.

Aby mírový plán pro Ukrajinu uspěl, musí ho podle Kallas podpořit i Evropa

Aby mírový plán pro Ukrajinu uspěl, musí ho podpořit Ukrajina i Evropa, řekla dnes ráno v Bruselu před jednáním ministrů zahraničí zemí EU šéfka unijní diplomacie Kaja Kallas. Americká i světová média v minulých dnech zmiňovala detaily nového plánu na zastavení války na Ukrajině, o kterém USA jednají s Ruskem, napadená země se na jeho vzniku nepodílela a z dostupných informací vyplývají především ústupky na její straně. Podle amerických médií schválil plán prezident Donald Trump. Snahy o dosažení míru dnes v Bruselu při příchodu na jednání ocenil také šéf polské diplomacie Radoslaw Sikorski, i podle něj je ale do jednání potřeba zahrnout také Evropu.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama