Více
    4.9 C
    Czech
    Úterý 6. prosince 2022

    Společnost Gupshup získává lídra v oblasti hlasové komunikace s umělou inteligencí, firmu Knowlarity, a posiluje tak portfolio konverzačních aktivit

    San Francisco 3. února 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Společnost Gupshup rozšiřuje svá řešení pro zasílání zpráv o přední hlasová řešení společnosti Knowlarity a upevňuje tak své vedoucí postavení v oblasti konverzačního engagementu.

    Gupshup, globální lídr v oblasti konverzačního engagementu, oznámila akvizici společnosti Knowlarity Communications. Společnost Knowlarity je globálním lídrem v cloudové komunikaci, více než 6000 zákazníků v 65 zemích nabízí cloudovou telefonii, automatizaci kontaktních center, hlasové asistenty s umělou inteligencí a řešení pro analýzu řeči. Akvizicí společnost Gupshup doplňuje svou špičkovou sadu konverzačního messagingu a upevňuje pozici lídra také v oblasti hlasové a video komunikace. Společnost Knowlarity působí na trhu hlasového konverzačního engagementu, který je připraven transformovat kontaktní centra, systémy IVR a inteligentní hlasové systémy, což bude v roce 2024 představovat celkový adresný trh (TAM) v hodnotě téměř 18 miliard USD (1).

    Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20220202005128/en/

    Tržby společnosti Knowlarity vzrostly oproti předchozímu roku o 50 %, přičemž příjmy ze zahraničí, mimo Indii, stouply ve stejném období o 100 %. Společnost Knowlarity nabízí řešení s bezkonkurenční spolehlivostí a inteligencí, která umožňují podnikům lépe zapojit své zákazníky prostřednictvím hlasových a video řešení s podporou umělé inteligence a dosáhnout tak lepší návratnosti investic (ROI).

    Řešení společnosti Knowlarity se používají v mnoha oblastech včetně BFSI, spotřebního zboží, IT/ITeS a zdravotnictví, a to v různých zákaznických sférách zahrnujících prodej a generování potenciálních zákazníků, zákaznický servis a podporu, automatizované hovory, průzkumy a zpětnou vazbu, logistiku a doručování a práci na dálku. Společnost má špičková partnerství se službou Google Cloud pro analýzu řeči i integrace s předními světovými systémy CRM, jako jsou Salesforce, Freshworks, Hubspot, Zoho a další. Společnost Knowlarity má největší počet zákazníků, tzv. jednorožců, na trhu hlasových služeb v Indii.

    „Vzhledem k tomu, že interakce mezi firmami a spotřebiteli se stává konverzační, společnost Gupshup pracuje na tom, aby firmám umožnila více způsobů, jak poskytovat silné zážitky. Díky přidání produktů Knowlarity budou nyní podniky schopny vytvářet bezproblémové konverzační zážitky napříč kanály pro zasílání zpráv i hlasovými kanály,“ řekl Beerud Sheth, spoluzakladatel a CEO společnosti Gupshup. „Společnost Knowlarity je jasným lídrem na trhu v oblasti hlasových služeb – její komplexní produktová sada zahrnující cloudovou telefonii a automatizaci kontaktních center spolu s vynikající přitažlivostí pro zákazníky dále posílí vedoucí pozici společnosti Gupshup. Jsem nadšený, že mohu tým společnosti Knowlarity přivítat v rodině Gupshup.“

    „Ve společnosti Knowlarity jsme nadšeni, že se můžeme stát součástí společnosti Gupshup, což přinese bohatší zkušenosti našim stávajícím i budoucím zákazníkům spolu s obohacením produktů a významnými možnostmi geografického rozšíření. Naše kultury zaměřené na zákazníky a inovace se dokonale shodují a vidíme, že spojením dvou skvělých týmů vzniknou významné synergie a nové produkty,“ řekl Yatish Mehrotra, generální ředitel společnosti Knowlarity.

    „Potřeba podniků udržovat efektivní komunikaci se svými zákazníky je klíčem k budování pevnějších a dlouhodobých vztahů bez ohledu na odvětví, fázi nebo trhy. Pandemie tuto potřebu jen zvýraznila – a zvýšila poptávku po jednotných a bezproblémových komunikačních řešeních, která firmám umožňují komunikovat se zákazníky napříč všemi kanály. Spojení společností Gupshup a Knowlarity vytváří jedinečnou nabídku produktů pro zákazníky napříč geografickými oblastmi a upevňuje vedoucí postavení, kterého obě firmy dosáhly v oblasti konverzačního engagementu a cloudové komunikace. Společnost Sequoia India, která společnosti Knowlarity věřila již v počátcích, je z tohoto sektoru nadšená i nadále. Jsme z tohoto milníku nadšeni a těšíme se na trvalé partnerství,“ řekl Sandeep Kher, ředitel Sequoia Capital India a jihovýchodní Asie.

    „Naše investice a dlouholetá cesta se společností Knowlarity nás nadále utvrzují v přesvědčení, že Indie produkuje prvotřídní SaaS (Software as a Service) podniky. Gupshup a Knowlarity se k sobě přirozeně hodí. Rádi bychom pogratulovali týmům společností Gupshup a Knowlarity a popřáli jim vše nejlepší při vytváření silného partnerství v nadcházejících letech,“ řekl Subeer Monga, partner společnosti Mayfield India.

    „Zákazníci chtějí mít možnost komunikovat s podniky prostřednictvím textových, hlasových a dalších kanálů. Společnost Knowlarity je průkopníkem podnikové telefonie na rozvíjejících se trzích. Gupshup je lídrem na trhu v oblasti zasílání zpráv. Akvizice společnosti Knowlarity společností Gupshup vytváří největšího a nejpokročilejšího lídra v oblasti komunikace rychle rostoucích ekonomikách rozvíjejících se trhů,“uvedl Ambarish Gupta, spoluzakladatel společnosti Knowlarity.

    S oceněním na 1,4 miliardy dolarů se společnost Gupshup v roce 2021 stala jednorožcem a získala 340 milionů dolarů od společností Tiger Global, Fidelity Management a Research Co. LLC a dalších významných globálních investorů. Tato akvizice je pro společnosti Gupshup druhou za poslední čtyři měsíce, po akvizici Dotgo, přední světové platformy služeb RCS (Rich Communications Services).

    Očekává se, že transakce bude uzavřena do konce února 2022, budou-li splněny obvyklé podmínky. Jako jediný finanční poradce společnosti Knowlarity působila při této transakci společnost DC Advisory.

    O společnosti Gupshup

    Řešení společnosti Gupshup umožňuje lepší oslovení zákazníků prostřednictvím konverzačního engagementu. Gupshup je přední platformou konverzačního engagementu, měsíčně zajišťuje více než 6 miliard zpráv. Tisíce velkých i malých firem na rozvíjejících se trzích používají Gupshup k vytváření konverzací v oblasti marketingu, prodeje a zákaznické podpory. Gupshup poskytuje jednotné rozhraní API pro zasílání zpráv pro více než 30 kanálů, hlasová řešení pro umělou inteligenci, bohatou sadu nástrojů pro budování konverzačních zkušeností, více než 500 integrací s předními systémy CRM, elektronického obchodu a automatizace marketingu a síť partnerství na rozvíjejících se trzích s aplikacemi pro zasílání zpráv, s výrobci zařízení, dodavateli internetových služeb a mobilními operátory. Díky společnosti Gupshup se konverzace staly nedílnou součástí úspěšné spolupráce se zákazníky. www.gupshup.io

    O společnosti Knowlarity

    Společnost Knowlarity umožňuje automatizovanou komunikaci tím, že operátorům dává možnost pracovat on-line prostřednictvím cloudu. Knowlarity umožňuje podnikům pracovat na efektivní komunikační síti prostřednictvím cloudových řešení, jako je Click to call, maskování čísel, víceúrovňový systém IVR, WhatsApp Business API, Toll-free no, Embeddable Video Platform, a řešení pro umělou inteligenci, jako je Speech Analytics & VoiceBot/ChatBot a další. Společnost Knowlarity umí posílit vaše týmy pomocí řešení pro virtuální práci a zajistit tak, že obchodní operace nebudou ovlivněny tím, že zaměstnancům umožníte práci odkudkoliv. Společnost Knowlarity založili Ambarish Gupta a Pallav Pandey. https://www.knowlarity.com.

    1 Gartner Forecast Analysis . Kontaktní centra po celém světě, leden 2021

    Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220202005128/en/

    Kontakty

    Tisk

    Richard Laermer

    RLM PR | [email protected] | (212) 741-5106 x 216

    Zdroj: Gupshup

    Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

    (BW)

    Sledujte nás na sítích

    Společnost Meta hrozí odstraněním amerického zpravodajského obsahu z Facebooku

    Vedení společnosti Meta odmítá návrh zákona projednávaný americkým Kongresem. Legislativa by totiž udělila mediálním domům větší pravomoci při vyjednávání podílů na ziscích z příspěvků se zpravodajským obsahem sdílených na Facebooku. Novináři si stojí za tím, že na podobných statusech vydělává Meta skrz reklamu více než oni samotní. Firma však nyní v USA hrozí kompletním odstraněním takového obsahu.

    Země EU dosáhly kompromisu u návrhu pravidel pro používání umělé inteligence

    Členské státy Evropské unie dnes učinily další krok na cestě ke schválení přelomových pravidel pro používání umělé inteligence. Po řadě úprav podpořily loňský návrh Evropské komise a jsou nyní připraveny jednat o konečné verzi s Evropským parlamentem. Podle českého předsednictví v Radě EU stanovisko vyvažuje ochranu soukromí občanů a podporu využívání nových technologií.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Společnost Meta hrozí odstraněním amerického zpravodajského obsahu z Facebooku

    Vedení společnosti Meta odmítá návrh zákona projednávaný americkým Kongresem. Legislativa by totiž udělila mediálním domům větší pravomoci při vyjednávání podílů na ziscích z příspěvků se zpravodajským obsahem sdílených na Facebooku. Novináři si stojí za tím, že na podobných statusech vydělává Meta skrz reklamu více než oni samotní. Firma však nyní v USA hrozí kompletním odstraněním takového obsahu.

    Země EU dosáhly kompromisu u návrhu pravidel pro používání umělé inteligence

    Členské státy Evropské unie dnes učinily další krok na cestě ke schválení přelomových pravidel pro používání umělé inteligence. Po řadě úprav podpořily loňský návrh Evropské komise a jsou nyní připraveny jednat o konečné verzi s Evropským parlamentem. Podle českého předsednictví v Radě EU stanovisko vyvažuje ochranu soukromí občanů a podporu využívání nových technologií.