Chanel
Chanel, jedna z nejikoničtějších a nejvýznamnějších značek v módním průmyslu, hraje klíčovou roli v evoluci konceptu krásy. Od svého založení Gabrielle „Coco“ Chanel v roce 1910, Chanel zásadně ovlivnil módní svět svým odvážným a inovativním designem, který smazával tradiční genderové role a poskytoval ženám větší svobodu a pohodlí v oblečení. Chanelova elegancie, spočívající v jednoduchosti a čistých liniích, přetvořila tradiční pojetí ženské krásy a elegance. V moderní éře značka pokračuje v této tradici pod vedením kreativních ředitelů jako byla Karl Lagerfeld a nyní Virginie Viard, přizpůsobující se a reflektující současné sociální a kulturní změny. Chanel tak nepřetržitě formuje a redefinuje, co je považováno za krásné, a to jak v rámci svých kolekcí, tak ve svém přístupu k modelingu a reklamě, což odráží širší trend oslavovat rozmanitost a individualitu v kráse.