Více
    4.4 C
    Czech
    Čtvrtek, 2 prosince, 2021

    Rodinný výlet nikdy nebyl jednodušší. VW Multivan 6.1 se Němcům vážně povedl

    Reklama

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Pokud se nám poštěstí a pořídíme si ke svému hlavnímu dopravnímu prostředku Multivan od německé firmy VW, nebudeme litovat. Tahle překrásná jezdící krabice oplývá nejen skvělými bezpečnostními prvky, ale hlavně mnoha úložnými prostory a slušným výkonem. Cesta s rodinou do Chorvatska se od teď měří v zážitcích, nikoli v kilometrech.

    Od doby, kdy VW přišel s transportéry, jaké umějí vyrobit jen v Německu, linky se nezastavily. Lidé jsou lační po Multivanech až v neuvěřitelné míře. Prodeje hovoří za vše. Má to snad co společného se životním stylem? Mnoho lidí vyměnilo tradiční rodinné dovolené za výlety, které se opakují častěji, než jednou do roka. Z toho důvodu potřebují velký a hlavně pohodlný a praktický prostor.

    VW jde s každým modelem vždy o krok dále. Podle cílové skupiny, kterou tvoří hlavně mladé rodiny s dětmi, dali vývojáři dohromady proměnné, kterých se musí držet, aby dosáhli stanovených cílů. Lidé vyžadují na prvním místě bezpečnost a dále se pracuje se spolehlivostí, spotřebou, pohodlím a prostorem a v neposlední řadě s výkonem.

    Nejnovější Multivan 6.1 nabízí lidem kompletně všechno plus, jako vždy, něco navíc. Samotný holding se chlubí na svých stránkách slovy: „Dá se udělat něco dokonalého ještě lepším?“ …  „6.1 si zachovává silné stránky řady Multivan!“ … „Všestranný vůz pro všechny, kteří jsou v pohybu.“ Otázkou je, jestli je schopen dostát svému.

    Bezpečnost

    Je to nejvíce střežený prvek ze všech. Ve VW se začali více zabývat prevencí, protože je jasné, že nejlépe dopadne taková nehoda, ke které nedojde. Automatická regulace odstupu ACC, asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu, asistent pro parkování. Nejzajímavější složkou je tzv. asistent pro kompenzaci bočního větru. Jízda po otevřených planinách, či mostech je hračka. Také nesmí chybět ochrana boků vozidla a regulace dálkových světel, což už ovšem není novinkou.

    Motor a výkon

    v obou verzích 6.1, tj. Comfortline s krátkým rozvorem a Highline s dlouhým rozvorem, najdeme klasický dvou-litr TDI jak v manuálu tak automatu. Výkon u Comfortline se pohybuje od 81kW až do 146kW, což se, samozřejmě, vyplatí více. U druhé verze jsou specifikace totožné. Průměrnou spotřebu jsme naměřili 8,4 – 8,7 litrů na 100km. Nově nabízejí motory znatelně nižší emise a spotřebu.

    Pokud jde o verdikt, pokud vládneme rozpočtem od 1,6 do 1,8 milionů korun, rozhodně se vyplatí do tohohle auta investovat. Samozřejmě, jsme-li lidé, kteří neustále někam cestují. Jde o vydařené auto, u kterého se jen můžeme těšit na to, čím nás ještě překvapí.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    Škoda Karoq 2022

    Na tohle jsme všichni čekali. Nová Škoda Karoq 2022 je konečně tady

    Jako malí jsme čekali, až se strhne pomyslná plenta, která pod sebou ukrývala skvost dosud nevídaný. Škoda světu představila svoje oblíbené SUV po faceliftu a je rozhodně na co koukat. Jestli Karoq zažil slávu a nadšení v roce 2017, kdy byl poprvé představen jako varianta pro ty, kteří nechtějí jezdit medvědem, teď to bude hotové šílenství.
    Škoda Enyaq

    Král mezi elektromobily. Škoda Enyaq iV prošla recenzí Top Gearu na výbornou

    Škoda Enyaq iV patří mezi špičky elektromobilů. Je takřka nemyslitelné, abychom v podobné cenové kategorii našli konkurenta. Škodě se povedlo skloubit design, sílu a dojezd. Najdeme zde i mouchy, ale jde o první SUV s elektromotorem, které vyjelo z vrat téhle automobilky, takže proč bychom nebyli shovívaví. Co si o Škodovce myslí v Top Gearu?
    VW Golf R

    VW Golf R vyzval k zápasu řadu závodních matadorů. Rozhodně nezklamal

    Přestože je značka VW považovaná za rodinnou platformu, z vrat téhle automobilky vyjíždějí i slušná žihadla, která nemají problém stačit strojům jako je Audi, Porsche, BMW a jiné. Model Golf R patří k těm, které si koupí fanoušek VW, který miluje sportovní nadupané vozy. Na závodní dráze se R utkalo s věhlasnými značkami. Jak to dopadlo?
    Suzuki S-Cross

    Japonské vozy patří ke špičkám. To platí i o Suzuki S-Cross

    Japonská auta jsou výplodem vlastností Japonců samotných. Ti přistupují ke všemu s respektem, rozvahou a trpělivostí. Jsou známí svou spolehlivostí a schopností dotahovat věci do konce. Nemají rádi přeplácanost a tak i například Suzuki S-Cross působí jednoduše, uhlazeně a až chirurgicky přesně sestavené. Tohle menší SUV je opravdu pro všechny.
    Dacia Duster dostala nový kabát

    Dacia Duster je ostřílený matador, který má stále co nabídnout

    Už je to nějaký ten pátek, kdy společnost Dacia představila jednu ze svých dnes nejprodávanějších verzí. Pod křídly Renaultu, kam Dacia patří, vzniklo SUV, které si vysloužilo nevídanou oblibu, přestože jsou na trhu lepší značky typu VW nebo Škoda. Duster láká hlavně svou cenou a vcelku slušným designem i výkonem. Pojďme se na něj podívat zblízka.
    2022 Ford Ranger

    Nový Ford Ranger je žhavým adeptem na pick-up roku

    Než byl Ford Ranger před nedávnem představen, málokdo tušil, kolik muziky se výrobcům podaří vměstnat pod kapotu. Milovníci velkých amerických strojů musí při pohledu na tenhle nový kousek roztát blahem. Nejenže se všude ukrývá tolik novinek, že je lze sotva spočítat, ale i jedinečnost pohonu je něco, s čím jsme opravdu nepočítali.
    Reklama
    Reklama
    Reklama