Více
    0.8 C
    Czech
    Sobota 28. ledna 2023

    Hotel nabízí relax v bikinách a kuklách. Otřesný marketing, kritizují militantně laděný pobyt se zbraněmi

    Představte si, že si na dovolené budete užívat wellness v plavkách, s drinkem v ruce, a k tomu vyfasujete černou kuklu a samopal. Právě tak bizarní možnosti nabízí jeden irský luxusní hotel. Jako reklamní tah nápad bezpochyby zaujme. Zároveň to ale vyvolává silnou kritiku. Do praktik podniku se opřela organizace na ochranu obětí zločinu.

    Představujeme kolekci GUESS USA na podzim 2022

    Los Angeles (USA) 18. října 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Od roku 1981 má GUESS jedinečnou vizi "amerického stylu" a obrovský archiv designu a fotografií.

    Nicolai Marciano přizval fotografa Eliho Russella Linnetze, aby vytvořil novou vizi GUESS USA, kalifornské podznačky značky GUESS. Kolekce oděvů, kterou navrhl Nicolai Marciano, inovuje a osvětluje západoamerickou estetiku. Fotografie režíroval Linnetz – jeho vize je neodmyslitelně prodchnuta americkou energií a přístupem.

    Od podzimu 2022 je kolekce distribuována výhradně prostřednictvím globálního partnera GUESS USA, společností Slam Jam, která zásobuje vybrané prodejce po celém světě.

    „Kolekce inspirovaná americkou ikonografií raných kampaní GUESS je plná kousků, které byste našli v řemeslných buticích u silnic v Americe. Znečištěná kůže, vybledlá džínovina, sluncem vybělené kožešiny a kování s popraskanou barvou.“ – NICOLAI MARCIANO.

    Toto synergické partnerství vytváří vysoce kurátorsky propracovanou kolekci, která čerpá z bohatého archivu GUESS USA. Inspirací jsou jednorázové kousky objevené v ateliéru GUESS navržené v 80., 90. a 2000. letech, žádný z těchto kousků však nebyl nikdy dotažen do výroby – až doposud.

    Od svých prvních marketingových kampaní je GUESS zastáncem média fotografie, které se stalo průkopníkem nové formy reklamy a budování značky. Ikonické reklamy, které někdy ani neobsahovaly žádné oblečení, prodávaly životní styl a americký sen – což je výrazné téma, které se objevuje i v díle Eliho Russella Linnetze.

    „GUESS vždy používal fotografii k vyprávění úžasných příběhů – příběhů, které neprodávaly jen oblečení, ale také vzrušující postoj a energii.“ – ELI RUSSELL LINNETZ.

    Pro GUESS bylo zásadní spolupracovat s dalšími lidmi, kteří sdílejí jejich vizi amerického způsobu života. Všechny fotografie osobně pořídil Eli Russell Linnetz, který propůjčil své zkušené oko k dokumentaci kampaně značky FA22.

    Opírajíce se o vizi Eliho Russella Linnetze pro větší vizuální přetvoření fotografického archivu GUESS – Nicolai Marciano, Linnetz a Slam Jam společně definují novou generaci překračující hranice sexappealu a životního postoje.

    O společnosti GUESS?, Inc.

    Společnost GUESS byla založena v roce 1981 jako firma vyrábějící džíny a od té doby se úspěšně rozrostla v globální lifestylovou značku. Společnost Guess?, Inc. navrhuje, prodává, distribuuje a prodává v licenci stylové kolekce moderního oblečení, džín, kabelek, hodinek, brýlí, obuvi a dalších souvisejících spotřebních výrobků. Výrobky Guess? jsou distribuovány prostřednictvím značkových obchodů Guess? a lepších obchodních domů a specializovaných prodejen po celém světě. K 30. červenci 2022 Společnost přímo provozovala 1064 maloobchodních prodejen v Americe, Evropě a Asii. Partneři a distributoři společnosti provozovali dalších 567 maloobchodních prodejen po celém světě. K 30. červenci 2022 působila společnost a její partneři a distributoři přibližně ve 100 zemích světa. Další informace o společnosti naleznete na adrese www.guess.com.

    Zobrazit zdrojovou verzi na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221017005040/en/.

    Kontakty

    Montana Wilkie

    GUESS?, Inc.

    212.852.0534

    [email protected]

    Zdroj: GUESS?, Inc.

    Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

    (BW)

    Sledujte nás na sítích

    Čaputová blahopřála Pavlovi ke zvolení novým prezidentem České republiky

    Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová blahopřála Petru Pavlovi ke zvolení novým českým prezidentem. Na twitteru napsala, že se těší na spolupráci, společná setkání a iniciativy. Pavlovi blahopřál také slovenský premiér Eduard Heger. Podle šéfa slovenské diplomacie Rastislava Káčera je Pavel osobnost, která chápe význam partnerství a spojenectví.

    Sněmovna reprezentantů USA bude příští měsíc hlasovat o možném zákazu TikToku

    Výbor pro zahraniční věci Sněmovny reprezentantů plánuje příští měsíc hlasovat o návrhu zákona, jehož cílem je zablokovat používání oblíbené čínské aplikace pro sociální média TikTok ve Spojených státech.

    Taylor Swift nečekaně vydala klip k songu Lavender Haze. Fanoušci v něm hledají skryté vzkazy

    Fanoušci popové zpěvačky Taylor Swift známí jako "Swifties" se ponořili do investigace jejího nového videoklipu. Ve čtvrtek totiž nečekaně vydala video k písničce z nového alba Midnights s názvem Lavender Haze. Podle fanoušků se v něm skrývají tajné nápovědy ohledně toho, jaké ze svých starých alb zpěvačka přezpívá příště.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Čaputová blahopřála Pavlovi ke zvolení novým prezidentem České republiky

    Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová blahopřála Petru Pavlovi ke zvolení novým českým prezidentem. Na twitteru napsala, že se těší na spolupráci, společná setkání a iniciativy. Pavlovi blahopřál také slovenský premiér Eduard Heger. Podle šéfa slovenské diplomacie Rastislava Káčera je Pavel osobnost, která chápe význam partnerství a spojenectví.

    Sněmovna reprezentantů USA bude příští měsíc hlasovat o možném zákazu TikToku

    Výbor pro zahraniční věci Sněmovny reprezentantů plánuje příští měsíc hlasovat o návrhu zákona, jehož cílem je zablokovat používání oblíbené čínské aplikace pro sociální média TikTok ve Spojených státech.

    Taylor Swift nečekaně vydala klip k songu Lavender Haze. Fanoušci v něm hledají skryté vzkazy

    Fanoušci popové zpěvačky Taylor Swift známí jako "Swifties" se ponořili do investigace jejího nového videoklipu. Ve čtvrtek totiž nečekaně vydala video k písničce z nového alba Midnights s názvem Lavender Haze. Podle fanoušků se v něm skrývají tajné nápovědy ohledně toho, jaké ze svých starých alb zpěvačka přezpívá příště.