1.1 C
Czech
Úterý 23. prosince 2025
Protext ČTKPokud chci být efektivní, volím STILL

Pokud chci být efektivní, volím STILL

Praha 30. května 2024 (PROTEXT) – Manipulační technika a správné intralogistické řešení v konkurenčním boji často rozhodují o úspěchu. Levná technika ale nebývá z pohledu celkových nákladů nejúspornější. Vedle pořizovací ceny vozíků se do těchto nákladů promítá také palivo, údržba, servis a mnohé další. „Kouzelná“ zkratka TCO (total cost of ownership) tak dokáže vyčarovat dlouhodobé úspory i při vyšší ceně při nákupu. Kvalita vždy něco stojí, říká produktový manažer společnosti STILL ČR Ivo Kocum a dodává, že STILL je lídrem trhu, ale zároveň je pro zákazníky parťákem, který jim pomůže.

V čem je podle vás STILL oproti konkurenci jiný?

Naše značka má více než stoletou historii, jde tedy o lety prověřenou kvalitu. Pro STILL i pro mě osobně je nesmírně důležitý vztah se zákazníkem. Ten pro nás nezačíná a nekončí podpisem kupní smlouvy. Velmi často klientům-partnerům na začátku radíme s výběrem správné manipulační techniky, uspořádáním skladu, intralogistickým řešením a automatizací. Po nákupu jde zase o servis, údržbu i další poradenství. Navíc je u nás velmi nízká fluktuace zaměstnanců. Jsme vlastně taková jedna velká rodina a do té počítáme i naše zákazníky.

Pokud jde o elektrické vozíky, jsme lídrem na trhu. Je o ně čím dál větší zájem. Naši zákazníci rovněž vítají, že máme výrobní závod v Česku, konkrétně ve Stříbře, kde vyrábíme retraky, a díky tomu jsme velmi flexibilní. Kvalitu našich výrobků oceňují odborné poroty na různých soutěžích. Získali jsme již jedenáctého „oskara za intralogistiku“ – ocenění v soutěži IFOY, kde v kategorii „nízkozdvižných paletových vozíků“ zvítězil náš ruční nízkozdvižný paletový vozík řady EXH 14-20 Plus. Úspěšní jsme i v soutěži Impuls Logistika. V posledním ročníku se náš automatizovaný vysokozdvižný vozík STILL EXV iGo systems umístil na třetím místě v kategorii Top logistický produkt. O rok předtím ve stejné kategorii zvítězil náš autonomní vozík STILL ACH.

Každá firma je zároveň tak úspěšná, jak dokáže reagovat na potřeby trhu. K našim přednostem patří vedle elektrických vozíků také asistenční systémy a velmi užitečné funkce. Těch nabízíme přibližně dvě desítky. Velmi vyhledávaná je například aktivní stabilizace břemene (Active Load Stabilising – ALS). Automatický vyrovnávací impulz rychle a účinně zastaví kývání stožáru, ke kterému dochází ve velkých výškách, čímž zkracuje dobu čekání u regálu až o 80 procent. Výsledkem je výrazné zvýšení rychlosti překládky. Naše aktivní stabilizace břemene v úzkých uličkách je celosvětově jedinečnou funkcionalitou.

Komu mohou vozíky STILL sloužit?

Všem, kteří potřebují kvalitní, ale přitom dostupnou manipulační techniku. STILL nenabízí jen prodej nových vozíků. Můžete si koupit i použité nebo si je jednoduše pronajmout. Pomůžeme velkým společnostem i malým firmám. Spolu s intralogistickými systémy a otázkami automatizace ušijeme každému zákazníkovi řešení na míru. Jsme schopni splnit různá očekávání, např. co se týče klimatizovaných strojů, vyhřívaných sedaček či upravení rámů pro zvýšení bezpečnosti, která je velmi důležitá. Proto STILL mimo jiné nabízí služby poradce pro bezpečný provoz, který vyhodnotí veškerá bezpečnostní rizika související s daným prostorem a následně pak můžeme nabídnout bezpečnou techniku ve speciální úpravě v podstatě do jakéhokoli prostředí (slévárenství, strojírenství, potravinářství, farmacie nebo výbušné prostředí). Typickým příkladem mohou být například prostory, kde se lakuje, což si ne vždy firmy uvědomují.

Nejdůležitější otázkou při výběru samozřejmě je, co zákazník potřebuje, jaké nároky na stroj má a proč. Pokud jde o jednodušší jednosměnné provozy, máme v nabídce řadu Classic Line, což je jednoduchý a spolehlivý dříč. Jestliže řešíme nepřetržitý provoz se specifickými podmínkami, nakonfigurujeme zákazníkovi v rámci prémiové řady X Line přesně to, co potřebuje. Máme řešení pro firmu každé velikosti.

Podle čeho si dnes zákazníci nejčastěji vybírají?

Samozřejmě podle svých potřeb a možností. Klíčovým parametrem je vedle typu vozíku a jeho nosnosti či výšky zdvihu zejména pohon. S elektrickým vozíkem už dnes nešetříme jen životní prostředí, ale při správném využívání také dost podstatně i náklady. Díky našemu řešení Smart Energy Solution lze například dobře optimalizovat dobíjení třeba mimo energetickou špičku a tím ušetřit. Navíc celkově je dnes dobíjení už rychlé a snadné i v náročnějších provozech. Některé stroje je možné plně dobít už do hodiny. Samozřejmě stále máme pro některé zákazníky v nabídce vozíky s dieselovým nebo LPG pohonem, ale nabízíme i hybridy či vodík. Ve Francii máme například významnou instalaci v Carrefouru, kde jezdí téměř 140 vodíkových vozíků. Vždy však reagujeme na potřeby klienta. Na plný úvazek u nás funguje oddělení customer option, kde individuálně řešíme přání a požadavky. Myslím, že zákazníci dnes hodně plánují dopředu a propočítávají vše komplexně. Obecně jim vedle spotřeby dost jde o efektivitu a bezpečnost. Stručně se tedy dá říct, že dbáme na zákazníkovu spotřebu i potřebu.

O společnosti STILL

STILL je předním dodavatelem řešení vnitropodnikové logistiky. Portfolio zahrnuje vysokozdvižné vozíky, skladovou techniku, propojené systémy a služby. Společnost založená Hansem Stillem v roce 1920 se vyznačuje dodáváním zákaznicky specifických, na míru střižených řešení s excelentním servisem. Cílem společnosti STILL je, aby intralogistika byla „chytrá“: vyvíjí inteligentní řešení, která umožní plynulejší a efektivnější procesy ve skladovém hospodářství, lepší ochranu zdraví lidí, kteří zde pracují a zároveň plnění nejvyšších standardů trvalé udržitelnosti. Proto STILL podporuje nová řešení pro rozvoj e-mobility a automatizace, řízení flotil a management hospodaření s energiemi až po cirkularitu, tedy důsledné šetrné nakládání se zdroji a opětovné zhodnocování použitých materiálů. Společnost STILL má hlavní sídlo v Hamburku, má přibližně 9 000 zaměstnanců ve 22 zemích a je součástí KION Group AG veřejně obchodované na burze.

Sledujte STILL na www.still.cz, na www.facebook.com/still nebo www.linkedin.com/company/still-gmbh.

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

V Texasu se zřítil letoun mexického námořnictva, nejméně pět lidí zemřelo

Malé letadlo mexického námořnictva, které přepravovalo jednoročního pacienta spolu se sedmi dalšími lidmi, se v pondělí zřítilo v americkém státě Texas. Nejméně pět lidí zahynulo, informovala dnes agentura AP s odvoláním na činitele.

USA nabízejí migrantům vánoční bonus za dobrovolný odjezd ze země

Americká vláda nabízí migrantům bez platného povolení k pobytu vánoční bonus za dobrovolný odjezd ze země. Kdo se do 31. prosince přihlásí k takzvané sebevyhošťovací proceduře, obdrží kromě bezplatné letenky také prémii ve výši 3000 dolarů (62.000 korun), informovala dnes agentura DPA s odvoláním na americké ministerstvo vnitřní bezpečnosti.

Rekordní výskyt chobotnic u Británie odráží oteplování oceánu

Rekordní počty chobotnic u jihozápadního pobřeží Anglie proměnily rok 2025 v „rok chobotnice“. Nejde jen o zajímavost pro potápěče a rybáře, ale o viditelný signál, jak teplejší moře mění rovnováhu v oceánech kolem Británie.

Japonská raketa H3 selhala při snaze vypustit navigační satelit na oběžnou dráhu

Japonská vesmírná raketa H3 dnes selhala při snaze vypustit na oběžnou dráhu navigační satelit, informovaly tiskové agentury. Podle japonské státní kosmické agentury (JAXA) selhal po startu jeden z motorů. Japonsku se tak nepodařilo vyslat na orbitu šestou z plánovaných 11 družic navigačního systému Quasi-Zenith Satellite System (QZSS). Japonská vláda uvedla, že zřídí vyšetřovací komisi, která má co nejdříve zjistit, co stálo za selháním rakety.

Dom Taylor po vyřazení z MS mluví o duševním zdraví a závislostech

Dom Taylor znovu narazil na dopingovou kontrolu a tentokrát to odnesl přímo na mistrovství světa v Londýně. Po výhře v prvním kole přišel pozitivní výsledek a místo dalšího zápasu řeší disciplinární řízení. Na sociálních sítích pak vysvětloval, proč se vrátil k návykovým látkám.

Švýcarský soud přijal klimatickou žalobu Indonésanů proti cementárně Holcim

V debatě o klimatu se stále častěji neřeší jen státy, ale i konkrétní firmy. K velkým ropným společnostem se nově přidává i cementářský průmysl, který patří mezi výrazné zdroje emisí. Právě na jednu z největších cementáren na světě teď míří klimatická žaloba.

Střelci z Bondi Beach pečlivě plánovali vražedný útok celé měsíce, uvádí soudní dokumenty

Vražedný útok na židovskou komunitu na Bondi Beach v Sydney byl podle nově zveřejněných soudních dokumentů výsledkem pečlivého, několikaměsíčního plánování. Dva podezřelí střelci podle nich dlouho předem trénovali střelbu, připravovali výbušniny a také dva dny před činem provedli průzkum místa.

Zahraniční dluh Česka vzrostl na 5,55 bilionu korun

Zahraniční dluh Česka ve třetím čtvrtletí vzrostl na 5,551 bilionu korun. Odpovídá to 66 Zahraniční dluh Česka ve třetím čtvrtletí vzrostl na 5,55 bilionu korun. Odpovídá to 66 procentům hrubého domácího produktu. Podle předběžných dat České národní banky se dluh proti předchozímu čtvrtletí zvedl o 193,8 miliardy korun.

Zemřel James Ransone, představitel Ziggyho z The Wire

Herec James Ransone, známý jako Ziggy Sobotka ze seriálu The Wire, u nás vysílaného jako Špína Baltimoru, a z hororu It Chapter Two, zemřel ve věku 46 let. Zpráva o jeho smrti zasáhla kolegy, fanoušky i filmový svět, který si ho bude spojovat s komplikovanými a zranitelnými postavami.

Patnáct lidí zemřelo při nehodách, kdy se dveře Tesly neotevřely

Tesla už roky dostává stížnosti na dveře, které se po nehodě zaseknou a nejdou otevřít. Lidé to řeší u amerických úřadů, na sociálních sítích i u soudu. V některých případech pak nejde o nepohodlí, ale o boj o čas.

Rusko je ochotno právně zakotvit, že nezaútočí na zemi EU ani NATO, řekl Rjabkov

Rusko je připraveno v právně závazném dokumentu potvrdit, že nemá v úmyslu zaútočit na žádnou členskou zemi Evropské unie ani Severoatlantické aliance. Podle ruské státní agentury RIA to dnes uvedl náměstek ruského ministra zahraničí Sergej Rjabkov. Mnozí západní představitelé, včetně řady evropských vlád i šéfa NATO, v poslední době upozorňují na rostoucí militarizaci Ruska a varují, že se Evropa musí připravit na možnost přímého střetu s Moskvou.

Japonsko chystá restart největší jaderné elektrárny na světě

Japonsko udělalo další velký krok k restartu největší jaderné elektrárny na světě. Regionální parlament v prefektuře Niigata podpořil guvernéra Hideyo Hanazumi, který restart dlouhodobě hájí. Elektrárna Kashiwazaki Kariwa má po patnácti letech od havárie ve Fukušimě znovu vyrábět elektřinu už v roce 2026.

Jihokorejský prezident chce hrazenou léčbu plešatosti ze zdravotního pojištění

Jihokorejský prezident I Če-mjong nařídil své vládě, aby zvážila rozšíření veřejného zdravotního pojištění o léčbu vypadávání vlasů, s argumentem, že plešatost se pro mladé lidi stala spíše "otázkou přežití" než kosmetickým problémem. Informoval o tom zpravodajský server The Guardian.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama