3.1 C
Czech
Čtvrtek 4. prosince 2025
Protext ČTKPokud chci být efektivní, volím STILL

Pokud chci být efektivní, volím STILL

Praha 30. května 2024 (PROTEXT) – Manipulační technika a správné intralogistické řešení v konkurenčním boji často rozhodují o úspěchu. Levná technika ale nebývá z pohledu celkových nákladů nejúspornější. Vedle pořizovací ceny vozíků se do těchto nákladů promítá také palivo, údržba, servis a mnohé další. „Kouzelná“ zkratka TCO (total cost of ownership) tak dokáže vyčarovat dlouhodobé úspory i při vyšší ceně při nákupu. Kvalita vždy něco stojí, říká produktový manažer společnosti STILL ČR Ivo Kocum a dodává, že STILL je lídrem trhu, ale zároveň je pro zákazníky parťákem, který jim pomůže.

V čem je podle vás STILL oproti konkurenci jiný?

Naše značka má více než stoletou historii, jde tedy o lety prověřenou kvalitu. Pro STILL i pro mě osobně je nesmírně důležitý vztah se zákazníkem. Ten pro nás nezačíná a nekončí podpisem kupní smlouvy. Velmi často klientům-partnerům na začátku radíme s výběrem správné manipulační techniky, uspořádáním skladu, intralogistickým řešením a automatizací. Po nákupu jde zase o servis, údržbu i další poradenství. Navíc je u nás velmi nízká fluktuace zaměstnanců. Jsme vlastně taková jedna velká rodina a do té počítáme i naše zákazníky.

Pokud jde o elektrické vozíky, jsme lídrem na trhu. Je o ně čím dál větší zájem. Naši zákazníci rovněž vítají, že máme výrobní závod v Česku, konkrétně ve Stříbře, kde vyrábíme retraky, a díky tomu jsme velmi flexibilní. Kvalitu našich výrobků oceňují odborné poroty na různých soutěžích. Získali jsme již jedenáctého „oskara za intralogistiku“ – ocenění v soutěži IFOY, kde v kategorii „nízkozdvižných paletových vozíků“ zvítězil náš ruční nízkozdvižný paletový vozík řady EXH 14-20 Plus. Úspěšní jsme i v soutěži Impuls Logistika. V posledním ročníku se náš automatizovaný vysokozdvižný vozík STILL EXV iGo systems umístil na třetím místě v kategorii Top logistický produkt. O rok předtím ve stejné kategorii zvítězil náš autonomní vozík STILL ACH.

Každá firma je zároveň tak úspěšná, jak dokáže reagovat na potřeby trhu. K našim přednostem patří vedle elektrických vozíků také asistenční systémy a velmi užitečné funkce. Těch nabízíme přibližně dvě desítky. Velmi vyhledávaná je například aktivní stabilizace břemene (Active Load Stabilising – ALS). Automatický vyrovnávací impulz rychle a účinně zastaví kývání stožáru, ke kterému dochází ve velkých výškách, čímž zkracuje dobu čekání u regálu až o 80 procent. Výsledkem je výrazné zvýšení rychlosti překládky. Naše aktivní stabilizace břemene v úzkých uličkách je celosvětově jedinečnou funkcionalitou.

Komu mohou vozíky STILL sloužit?

Všem, kteří potřebují kvalitní, ale přitom dostupnou manipulační techniku. STILL nenabízí jen prodej nových vozíků. Můžete si koupit i použité nebo si je jednoduše pronajmout. Pomůžeme velkým společnostem i malým firmám. Spolu s intralogistickými systémy a otázkami automatizace ušijeme každému zákazníkovi řešení na míru. Jsme schopni splnit různá očekávání, např. co se týče klimatizovaných strojů, vyhřívaných sedaček či upravení rámů pro zvýšení bezpečnosti, která je velmi důležitá. Proto STILL mimo jiné nabízí služby poradce pro bezpečný provoz, který vyhodnotí veškerá bezpečnostní rizika související s daným prostorem a následně pak můžeme nabídnout bezpečnou techniku ve speciální úpravě v podstatě do jakéhokoli prostředí (slévárenství, strojírenství, potravinářství, farmacie nebo výbušné prostředí). Typickým příkladem mohou být například prostory, kde se lakuje, což si ne vždy firmy uvědomují.

Nejdůležitější otázkou při výběru samozřejmě je, co zákazník potřebuje, jaké nároky na stroj má a proč. Pokud jde o jednodušší jednosměnné provozy, máme v nabídce řadu Classic Line, což je jednoduchý a spolehlivý dříč. Jestliže řešíme nepřetržitý provoz se specifickými podmínkami, nakonfigurujeme zákazníkovi v rámci prémiové řady X Line přesně to, co potřebuje. Máme řešení pro firmu každé velikosti.

Podle čeho si dnes zákazníci nejčastěji vybírají?

Samozřejmě podle svých potřeb a možností. Klíčovým parametrem je vedle typu vozíku a jeho nosnosti či výšky zdvihu zejména pohon. S elektrickým vozíkem už dnes nešetříme jen životní prostředí, ale při správném využívání také dost podstatně i náklady. Díky našemu řešení Smart Energy Solution lze například dobře optimalizovat dobíjení třeba mimo energetickou špičku a tím ušetřit. Navíc celkově je dnes dobíjení už rychlé a snadné i v náročnějších provozech. Některé stroje je možné plně dobít už do hodiny. Samozřejmě stále máme pro některé zákazníky v nabídce vozíky s dieselovým nebo LPG pohonem, ale nabízíme i hybridy či vodík. Ve Francii máme například významnou instalaci v Carrefouru, kde jezdí téměř 140 vodíkových vozíků. Vždy však reagujeme na potřeby klienta. Na plný úvazek u nás funguje oddělení customer option, kde individuálně řešíme přání a požadavky. Myslím, že zákazníci dnes hodně plánují dopředu a propočítávají vše komplexně. Obecně jim vedle spotřeby dost jde o efektivitu a bezpečnost. Stručně se tedy dá říct, že dbáme na zákazníkovu spotřebu i potřebu.

O společnosti STILL

STILL je předním dodavatelem řešení vnitropodnikové logistiky. Portfolio zahrnuje vysokozdvižné vozíky, skladovou techniku, propojené systémy a služby. Společnost založená Hansem Stillem v roce 1920 se vyznačuje dodáváním zákaznicky specifických, na míru střižených řešení s excelentním servisem. Cílem společnosti STILL je, aby intralogistika byla „chytrá“: vyvíjí inteligentní řešení, která umožní plynulejší a efektivnější procesy ve skladovém hospodářství, lepší ochranu zdraví lidí, kteří zde pracují a zároveň plnění nejvyšších standardů trvalé udržitelnosti. Proto STILL podporuje nová řešení pro rozvoj e-mobility a automatizace, řízení flotil a management hospodaření s energiemi až po cirkularitu, tedy důsledné šetrné nakládání se zdroji a opětovné zhodnocování použitých materiálů. Společnost STILL má hlavní sídlo v Hamburku, má přibližně 9 000 zaměstnanců ve 22 zemích a je součástí KION Group AG veřejně obchodované na burze.

Sledujte STILL na www.still.cz, na www.facebook.com/still nebo www.linkedin.com/company/still-gmbh.

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Trump omilostnil developera stíhaného jeho vlastní administrativou

Donald Trump znovu sáhl po prezidentské milosti. Tentokrát zastavil stíhání realitního magnáta Tima Leiwekeho, kterého jeho vlastní ministerstvo spravedlnosti letos obvinilo z manipulace veřejné zakázky na sportovní arénu v Texasu. Případ, který měl být ukázkou boje proti korupci, se během pár měsíců obrátil ve prospěch obviněného.

Turecko varuje před útoky na tankery v Černém moři

Útoky na tankery spojené s Ruskem v posledních dnech vyvolávají napětí v celém regionu. Ankara upozorňuje, že incidenty zasahují do bezpečnosti, obchodu i pravidelného provozu v Černém moři a dokazují, že válka na Ukrajině získává další rozměr.

Airbus A320 snižuje letošní plán dodávek kvůli chybě na trupu

Airbus A320 má další komplikaci. Výrobce řeší problém s kovovými panely u části letadel a zároveň dohání následky rozsáhlé softwarové závady. Do konce roku proto stihne dodat méně strojů, než plánoval.

Jižní Korea žádá pro manželku exprezidenta 15 let vězení

Prokurátoři v Soulu navrhli patnáctiletý trest pro bývalou první dámu Kim Keon-hee, manželku sesazeného prezidenta Jun Sok-jola. Oba čelí řadě kauz od údajné manipulace s akciemi přes úplatky od Jednotící církve až po krátké vyhlášení stanného práva.

KOMENTÁŘ: Tato firma se chce dostat na burzu dřív než OpenAI. A zlomit tím vaz ChatuGPT

Technologický AI závod dostává další zápletku – společnost Anthropic údajně plánuje vstup na burzu. O zalistování přitom uvažuje i její vrchní konkurent OpenAI, jenže v tomto ohledu podle všeho nepostupuje tak rychle. Pokud by se Anthropic skutečně dostal na burzu, došlo by k jedné z největších IPO v historii.

Izrael brzy otevře hraniční přechod Rafáh, aby mohli Gazané do Egypta

V příštích dnech bude otevřen přechod Rafáh na jihu Pásma Gazy, aby mohli Palestinci do Egypta. Podle agentury Reuters to dnes oznámil úřad pro palestinské civilní záležitosti izraelského ministerstva obrany (COGAT), který dohlíží na dovoz humanitární pomoci.

Summers dostal doživotní zákaz členství v prestižní ekonomické skupině

Americká ekonomická asociace (American Economic Association, AEA) udělila bývalému ministrovi financí USA a exprezidentovi Harvardovy univerzity Larrymu Summersovi doživotní zákaz účasti na svých aktivitách. Organizace s více než sedmnácti tisíci členy ve svém prohlášení uvedla, že jeho jednání, zachycené ve „veřejně dostupné komunikaci“, je v rozporu s jejími standardy profesní integrity.

Norsko s Německem dají dalších 700 milionů eur na zbraně pro Ukrajinu

Norsko dá dalších 500 milionů eur (12 miliard Kč) na nákup zbraní pro Ukrajinu skrz iniciativu Severoatlantické aliance, Německo přispěje dalšími 200 miliony eur (4,8 miliardy Kč), uvedli dnes ministři zahraničí obou zemí Espen Barth Eide a Johann Wadephul před jednáním zemí NATO v Bruselu. Celkem podle šéfa NATO Marka Rutteho spojenci do konce roku na iniciativu přispějí sumou kolem pěti miliard dolarů (104 miliard Kč).

Ruské noční útoky si vyžádaly mrtvé a raněné, uvedly ukrajinské úřady

Dva lidé přišli o život a další tři utrpěli zranění při náletu ruských dronů na město Ternivka v Dněpropetrovské oblasti na jihovýchodě Ukrajiny, oznámil šéf oblastní správy Vladyslav Hajvanenko. Pracovník energetického objektu byl zraněn při náletu u Oděsy na jihu země. Ukrajinské drony zaútočily na sklady pohonných hmot v Tambovské a Voroněžské oblasti, uvedli ruští gubernátoři.

Nová mise má najít zmizelé letadlo Malaysia Airlines

Malajsie oznámila, že po více než deseti letech opět spustí hlubokomořské pátrání po letu MH370. Nová mise začne 30. prosince a dává rodinám obětí naději, že se konečně dozvědí, co se s letadlem stalo.

Putin shodil americký návrh ze stolu a prohlásil, že Rusko je na válku s Evropou připraveno

Jednání v Kremlu mezi americkou a ruskou delegací skončilo bez výsledku. Ruský prezident Vladimir Putin odmítl americký mírový návrh upravený v Ženevě s tím, že některé body jsou nepřijatelné, na jiných se ale dá pracovat. Také prohlásil, že pokud Evropa zaútočí na Rusko, možná už ani nebude s kým vyjednávat.

Rada EU se dohodla s europarlamentem na ukončení dovozu plynu z Ruska

Rada Evropské unie, která zastupuje členské státy, se dohodla s Evropským parlamentem na ukončení dovozu plynu z Ruska do podzimu 2027. Rada to oznámila v dnešním prohlášení. Dohoda musí být ještě formálně potvrzena Evropským parlamentem a členskými státy Rady EU.

Pozůstatky předané v úterý nepatří rukojmímu, uvedl úřad izraelského premiéra

Pozůstatky předané Izraeli v úterý z Pásma Gazy nepatří rukojmímu. Podle agentury Reuters a médií to dnes ráno uvedl úřad izraelského premiéra Benjamina Netanjahua na základě výsledků forenzní analýzy. Skupina spřízněná s teroristickým hnutím Hamás později uvedla, že tělo rukojmího hledá s pomocí týmu Červeného kříže. Izrael stále čeká na předání těl dvou rukojmích - jednoho izraelského a jednoho thajského občana.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama