Více
    16.9 C
    Czech
    Středa, 10 srpna, 2022

    Nové změny v betě Overwatche 2

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Vývojový tým hry Overwatch 2 v nedávných otázkách a odpovědích a také v oznámeních odhalil další změny, které se chystají ve druhé beta verzi. Počínaje 28. červnem bude pasivní zvýšení rychlosti, které dostali hráči s poškozením, nahrazeno zachováním části ultimátního náboje hráče při výměně hrdinů.

    Spolu s touto změnou se nyní v herním režimu Push objevují delší zápasy. Tým také potvrdil, že na rozdíl od původních záměrů nahradí Overwatch 2 Overwatch online. A konečně, kromě potvrzených změn v podpoře obsahuje druhá beta verze částečně kompetitivní režim.

    Push rozšířen, supporti se dočkají změn

    Herní režim Push se sice stal hitem mezi hráči již od svého vydání, přesto měl své mouchy. Hráči, kteří tento režim hráli, viděli, že brzký náskok téměř vždy dovedl tým k vítězství. Aby tomu tým čelil, prodloužil proto dobu trvání každé mapy Push z osmi na deset minut. To vedlo k větší variabilitě mezi týmy Overwatch League a týmy tak měly více času na odvetu.

    Tým nezapomněl ani na protesty komunity proti roli supporta ve hře Overwatch 2. V předchozím blogu se tým o této problematice více rozpovídal a potvrdil, že během druhé bety dojde přinejmenším k výrazným změnám Moiry.

    DPS dostanou novou pasivní schopnost

    Tato nová změna byla potvrzena v nedávném příspěvku na blogu před začátkem druhé bety. Místo toho, aby hráči s poškozením dostávali zvýšení rychlosti, mohou si nyní při výměně mezi hrdiny ponechat až 30 % svého ultimátního náboje. Tím se nahradí rychlost pohybu, takže všichni DPS hrdinové budou pomalejší. Nyní je však výměna hrdinů k boji proti nepřátelským kompozicím motivována. Dříve, pokud by tým chtěl vyměnit složení uprostřed hry, musel by se zbavit svého ultimátního náboje. S touto změnou si alespoň DPS hrdinové mohou vzít část tohoto náboje a použít ho na nového hrdinu.

    Jedním z problémů, na který komunita v souvislosti s tímto nápadem upozornila, je to, že ne všechny ultimáty mají stejnou hodnotu nebo se budují stejnou rychlostí. Například budování Tracerovy ultimátky může být za správných okolností rychlé a výměna na Mei, aby se získala ultimátka s velkým dopadem, jako je Blizzard, nemusí být vyvážená. Každopádně beta je tím správným místem, kde něco takového otestovat.

    Sledujte nás na sítích

    VYBRALI JSME PRO VÁS