-0.6 C
Czech
Sobota 22. listopadu 2025
Protext ČTKL’Oréal na veletrhu Viva Technology 2022 představí budoucnost krásy s využitím nových...

L’Oréal na veletrhu Viva Technology 2022 představí budoucnost krásy s využitím nových technologií

Clichy (Francie) 13. června 2022 (PROTEXT) – Technologický průkopník v kosmetice sází na Web 3.0 a online, offline a „on-chain“ kosmetická řešení.

Společnost L’Oréal dnes oznámila, že na největší evropské konferenci a výstavě technologického průmyslu Viva Technology (Viva Tech) 2022, která se uskuteční 15. až 18. června v Paříži, představí svou vizi budoucnosti krásy. L’Oréal jako lídr v kosmetickém průmyslu představí návštěvníkům výhody Webu 3.0 a vznikajícího kosmetického metaverza společně s kosmetickými inovacemi pro domácnosti, obchody a kadeřnické salony. Společnost L’Oréal se na šestém ročníku veletrhu Viva Tech představí v supermoderním stánku o rozloze 325 m2, který nabídne kosmetické zážitky od špičkových značek z portfolia luxusní, masové i profesionální vlasové péče a aktivní kosmetiky.

„Na veletrh Viva Tech, kde má L’Oréal významné zastoupení již od jeho počátku v roce 2016, se velmi rádi vracíme. Vždy jsme byli průkopníkem technologických inovací v oblasti kosmetiky a naším posláním je využívat nové technologie a kanály, abychom oslovili novou generaci spotřebitelů kosmetiky,“ říká Nicolas Hieronimus, generální ředitel společnosti L’Oréal. „Cílem společnosti L’Oréal je vytvářet krásu, která hýbe světem, a proto v našem podnikání využíváme technologie jako katalyzátor transformace.“

L’Oréal i nadále utváří budoucnost krásy a využívá při tom svou více než stoletou zkušenost v oboru k přípravě jedinečných zážitků, které oslovují všechny lidské smysly. Společnost L’Oréal jako jedna z prvních začala využívat technologie Webu 2.0 v oblasti diagnostiky pleti, konzultací na dálku a virtuálního zrcadla a nyní pokládá základy pro nové kosmetické zážitky prostřednictvím Webu 3.0, aby oslovila novou generaci spotřebitelů. „On-chain kosmetika“ znamená, že se spotřebitelé a tvůrci kosmetiky budou setkávat na nově vznikajících platformách, kde se společně zapojí do nové ekonomiky krásy.

Na veletrhu Viva Tech se návštěvníci stánku L’Oréal seznámí s inovacemi v oblasti online, offline a on-chain kosmetiky, které zahrnují:

Luxe-Tech parfémy a vůně

● Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation je první systém svého druhu nabízený přímo v obchodě. Využívá náhlavní soupravu s několika senzory EEG, která sleduje emocionální reakce zákazníků na různé skupiny vůní a analyzuje je pro přípravu doporučení konkrétního produktu. Systém Scent-Sation byl vytvořen ve spolupráci s přední neurotechnickou společností Emotiv, aby pomáhal lidem zorientovat se v obrovském světě parfémů a vybrat si právě tu svou dokonalou vůni.

On-chain kosmetika

● Značky L’Oréal posouvají hranice on-chain kosmetiky na Webu 3.0, aby prohloubily naše vazby s komunitami zákazníků prostřednictvím široké škály jedinečných kosmetických zážitků, od vlastnictví sběratelsky cenné tvorby až po podporu aspirací začínajících tvůrců:

o NYX Professional Makeup otevírá nové možnosti pro nastupující generaci tvůrců 3D kosmetiky a má ambici se stát vůbec první decentralizovanou značkou pro tvůrce na Webu 3.0 a spoluvytvářet tak kosmetické trendy v metaverzu.

o Yves Saint Laurent Beauté otevírá prostřednictvím peněženky YSL Beauty 10 000 nezaměnitelných tokenů (NFT) Golden Block, které umožňují odemknout zážitky a utility, například sociální tokeny od DJů na platformě P00ls.

o Mugler oslaví výročí své ikonické vůně „Angel“ vůbec první emisí NFT, která bude obsahovat krypto-uměleckou kolekci 3D andělů navrženou digitálním umělcem. Mugler, věrný mottu své značky „Skutečný svět nestačí“, prostřednictvím sběratelských NFT pozvedává on-chainové programy věrnosti na novou úroveň.

● L’Oréal buduje rozmanitý ekosystém partnerů na Webu 3.0, který zahrnuje umělce, uživatelské komunity, technologické platformy, jako je např. Arianee, a kreativní laboratoř People of Crypto, která podporuje rozmanitost a zastoupení na Webu 3.0.

● Společnost L’Oréal uzavřela první partnerství svého druhu v oblasti kosmetiky se společností OpenSea, předním světovým peer-to-peer tržištěm pro NFT, které na své platformě umožní získat jedinečné virtuální kosmetické zážitky a sběratelské předměty ve značkovém prostředí.

Budoucnost maloobchodního prodeje od Lancôme

● Lancôme představí budoucnost maloobchodního prodeje produktů a služeb, která zahrnuje fyzické, digitální a virtuální kontaktní body pro spotřebitele.

o Absolue Dual-LED Youth Treatment je nový přístroj, který využívá patentovanou LED světelnou terapii k dávkování luxusních přípravků pro péči o pleť a redukci jemných vrásek.

o Lancôme Shade Finder umožňuje přesné určení odstínu make-upu. Dokáže rozpoznat až 22 500 jedinečných odstínů pleti a je nabízen v obchodech i online ve více než 30 státech.

o Lancôme Skin Screen poskytuje diagnostiku pleti přímo v prodejně, kde agreguje a vyhodnocuje přes 13 různých klinických příznaků díky špičkovým algoritmům umělé inteligence vycvičeným na více než 15.000 fotografiích.

Salon budoucnosti plný technologií

● L’Oréal Water Saver, který byl časopisem Time zařazen mezi 100 nejlepších vynálezů roku 2021, je průlomová sprchová hlavice, která využívá technologie z raketových motorů k zajištění luxusního a efektivního mytí vlasů a zároveň snižuje spotřebu vody o 61 % ve srovnání se standardními postupy. Systém L’Oréal Water Saver, který je určen pro profesionální kadeřnické salony, má potenciál přinést úspory v řádu miliard litrů vody ročně.

Luxe-Tech kosmetika

● Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je domácí systém založený na umělé inteligenci, který s využitím naší technologie Perso nabízí dokonalou personalizaci barev rtěnky. Zařízení pouhým dotykem analyzuje tisíce možností přizpůsobení barvy rtěnky odstínu pleti či oblečení zákazníka a během několika sekund vytvoří odstín na míru, který je uložen v odnímatelné přihrádce pro použití na cestách.

Virtuální dermatologická péče

● SkinCeuticals Pro 1:1 nabídne spotřebitelům možnost přístupu k dermatologickému poradenství online prostřednictvím individuální soukromé videokonzultace s profesionálním lékařem-estetikem. Tato bezplatná služba zahrnuje vyhodnocení jedinečných potřeb klientů v oblasti péče o pleť a navrhne jim individuální režim k zlepšení vizáže.

Partnerský ekosystém L’Oréal

● Společnost L’Oréal představí výsledky své spolupráce v oblasti datové vědy s BreezoMeter, jednou z nejinovativnějších a nejpreciznějších společností v oblasti klimatických technologií na světě, a také se společností Sleepscore Labs, světovým lídrem v oblasti výzkumu a zlepšování spánku.

● Animaze, startupová společnost na Webu 3.0, která vznikla v rámci programu Beauty Tech Atelier společnosti L‘Oréal na startupovém kampusu Station F, bude na Viva Tech debutovat s představením nové éry virtuálního influencingu prostřednictvím avatarů.

● Impact+, další startup z programu Beauty Tech Atelier společnosti L’Oréal rozproudí debatu o tom, jak přesně měřit a zlepšovat digitální udržitelnost.

„Ve společnosti L’Oréal věříme, že se krása nachází na pomezí vědy a technologie a že tyto mocné síly budou utvářet budoucnost kosmetiky,“ říká Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele L’Oréal odpovědná za výzkum, inovace a technologie. „Spojením staletí budovaných vědeckých znalostí a datové expertízy se špičkovými fyzickými a digitálními technologickými inovacemi vytváříme a rozšiřujeme kosmetické zážitky, abychom naplnili touhy, sny a přání našich zákazníků po celém světě.“

„Budoucnost krásy je fyzická, digitální i virtuální. Ačkoli tedy zůstáváme pevně zakotveni v rozvoji Webu 2.0, aktivně zkoumáme možnosti Webu 3.0 se zaměřením na on-chain přístup ke kosmetice,“ dodává Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing společnosti L’Oréal. „V našem úsilí jsme se zaměřili na digitální technologie a naším cílem je rozšířit možnosti zákaznické cesty, která se stále vyvíjí směrem od O+O (offline + online) k O+O+O (online + offline + on-chain).“

O společnosti L’Oréal

Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti.

V roce 2021 dosáhl koncern se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 3 000 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti kosmetických technologií.

Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom

„Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.

Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit.“

Kontakty:

L’ORÉAL

Ústředna:

+33 (0)1 47 56 70 00

Jednotliví akcionáři a regulační orgány

Christian MUNICH

+33 (0)1 47 56 72 06

Christian.munich2@loreal.com

Finanční analytici a institucionální investoři

Françoise LAUVIN

+33 (0)1 47 56 86 82

Francoise.lauvin@loreal.com

Média

Noëlle CAMILLERI

+33 (0)6 79 92 99 39

Noelle.camilleri@loreal.com

Christine BURKE

+33 (0)6 75 54 38 15

Christine.burke@loreal.com

Další informace můžete získat od své banky, makléře nebo finanční instituce (kód ISIN: FR000012031) nebo z běžných novin a časopisů či internetových stránek pro akcionáře a investory, www.loreal-finance.com, z aplikace L’Oréal Finance nebo volejte na bezplatnou linku (na území Francie): 0 800 66 66 66. 0 800 66 66 66

Sledujte nás na Twitteru@lorealgroupe

www.loreal.com

Reklama

Doporučujeme

Putin: Americký návrh by mohl být na Ukrajině základem k mírovému urovnání

Americký plán by mohl být základem konečného mírového urovnání konfliktu na Ukrajině, uvedl dnes ruský prezident Vladimir Putin. Prohlásil to na poradě bezpečnostní rady, která sdružuje prezidentovy nejbližší spolupracovníky. S návrhem, aktualizovaným po rusko-americkém summitu na Aljašce, podle něj Američané seznámili Rusy, ale detailně a věcně jej neprobírali.

USA představily plán na příměří na Ukrajině, Kyjev hovoří o nejtěžší chvíli

Ukrajina nikdy nevstoupí do NATO a její regiony včetně Krymu či Doněcké a Luhanské oblasti budou uznány de facto jako ruské. To podle agentur zahrnuje americký 28bodový plán na ukončení války na Ukrajině, která se od února 2022 brání ruské invazi. Prezident USA Donald Trump chce, aby Kyjev souhlasil do čtvrtka 27. listopadu. Ruský prezident Vladimir Putin vidí plán jako základ mírového urovnání konfliktu. Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj v projevu k národu prohlásil, že Ukrajinu nezradí. Ukrajince vyzval, aby zůstali jednotní v jedné z nejtěžších chvil dějin. Evropští lídři navrhli, aby základem jednání o míru byla současná linie bojů.

Vietnam sužují záplavy a deště. Zemřelo už 41 lidí

Neustálé deště a následné povodně si od víkendu vyžádaly ve středním Vietnamu nejméně 41 obětí. Úřady dál pátrají po devíti nezvěstných, uvedla státní média. Nepříznivá je i předpověď počasí na příští dny.

Turecko bude hostit COP31, Austrálie povede klíčová jednání

Dlouhé vyjednávání o tom, kdo uspořádá příští velký klimatický summit, nakonec přineslo kompromis. Turecko se ujme role hostitele a Austrálie povede klíčová jednání. Nové rozdělení funkcí má zajistit, že přípravy COP31 budou pokračovat bez dalšího zdržování.

O míru se podle Fialy a Lipavského nesmí jednat bez souhlasu Ukrajiny

Česko podporuje americké úsilí o ukončení ruské agrese. O budoucnosti brutálně napadené Ukrajiny však nelze rozhodovat bez jejího souhlasu, sdělil dnes ČTK premiér v demisi Petr Fiala (ODS). Rovněž ministr zahraničí v demisi Jan Lipavský (nestr., zvolen za Spolu) na síti X uvedl, že o míru na Ukrajině se nesmí jednat bez Ukrajiny. Připomněl Mnichovskou dohodu, která obětovala cizí území a válce nezabránila.

V Nigérii unesli ozbrojenci desítky dětí, první odhad úřadů je 52

V Nigérii dnes unesli ozbrojenci z katolické školy desítky dětí, píše agentura Reuters s odkazem na místní televizi Arise TV. První odhady úřadů zmiňují 52 školáků. V úterý se podle Reuters odehrál podobný útok na kostel v západní části země, kde ozbrojenci unesli 38 lidí.

Největší indický konglomerát zastavuje dovoz ruské ropy, ustupuje globálnímu tlaku

Indický gigant Reliance Industries, největší tamní dovozce ruské ropy, zásadně mění kurz. Společnost miliardáře Mukeše Ambaniho oznámila, že zastavila veškerý dovoz ruské surové ropy pro svou exportní rafinerii v Jamnagaru. Jde o největší ropný komplex na světě, který běžně zpracovává stovky tisíc barelů denně.

Na COP30 se rozhořel požár a na sociálních sítích dezinformace

Čtvrteční požár v modré zóně klimatického summitu COP30 v brazilském Belému poskytl živnou půdu dezinformacím. Oheň, který vypukl krátce po půl třetí odpoledne ve stánku Východoafrického společenství, byl sice rychle uhašen, přesto jej některé profily na sociální síti X okamžitě spojily s „démonickou“ sochou darovanou Brazílii Čínou.

Rusko zaútočilo na Oděsu, jednu oběť hlásí Ukrajina z Dněpropetrovské oblasti

Ruská armáda v noci na dnešek zaútočila na Oděsu, informovaly úřady v tomto jihoukrajinském městě. Pět lidí utrpělo zranění. V Dněpropetrovské oblasti přišla při dronovém útoku o život žena, další dva lidé mají středně těžká zranění, napsal na telegramu šéf regionální vojenské správy Vladyslav Hajvanenko. V Ternopilu na západě země záchranáři z trosek obytného domu, který ve středu ráno zasáhla ruská střela, vyprostili těla tří dalších obětí.

Zelenskyj je dle svých slov připraven spolupracovat s USA na novém mírovém návrhu

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj prohlásil, že je připraven spolupracovat s administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa na její vizi konce války. Šéf Bílého domu odsouhlasil nový 28bodový mírový plán pro Ukrajinu, který nutí Kyjev k řadě bolestivých ústupků, částečně pro něj ovšem znamená i vítězství.

Ukrajina čelí tlaku USA, aby plán na ukončení bojů přijala do 27. listopadu

Ukrajina čelí intenzivnímu tlaku ze strany Spojených států, aby rychle přijala plán na ukončení bojů vytvořený administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa a Moskvou. Zástupci americké strany chtějí, aby ho ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj přijal do 27. listopadu. S odvoláním na nejmenované ukrajinské činitele o tom na svých internetových stránkách píše britský list Financial Times (FT).

Počet obětí sesuvů půdy v Indonésii stoupl na 30

Po ničivých sesuvech půdy v indonéské provincii Centrální Jáva dál roste počet obětí. Záchranáři hlásí desítky mrtvých a pohřešovaných a varují, že pokračující lijáky mohou situaci znovu zhoršit. Dešťová sezona má přitom trvat ještě měsíce.

Kevin Spacey přiznal drsnou realitu. Skandály ho připravily o domov i peníze

Hollywoodský život vyměnil za kufr a nejistotu. Kevin Spacey popsal, jak ho skandály připravily o domov i finanční stabilitu. Dnes žije z hotelu do hotelu a snaží se postavit na nohy po největším pádu své kariéry.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama