4 C
Czech
Neděle 14. prosince 2025
Protext ČTKL’Oréal na veletrhu Viva Technology 2022 představí budoucnost krásy s využitím nových...

L’Oréal na veletrhu Viva Technology 2022 představí budoucnost krásy s využitím nových technologií

Clichy (Francie) 13. června 2022 (PROTEXT) – Technologický průkopník v kosmetice sází na Web 3.0 a online, offline a „on-chain“ kosmetická řešení.

Společnost L’Oréal dnes oznámila, že na největší evropské konferenci a výstavě technologického průmyslu Viva Technology (Viva Tech) 2022, která se uskuteční 15. až 18. června v Paříži, představí svou vizi budoucnosti krásy. L’Oréal jako lídr v kosmetickém průmyslu představí návštěvníkům výhody Webu 3.0 a vznikajícího kosmetického metaverza společně s kosmetickými inovacemi pro domácnosti, obchody a kadeřnické salony. Společnost L’Oréal se na šestém ročníku veletrhu Viva Tech představí v supermoderním stánku o rozloze 325 m2, který nabídne kosmetické zážitky od špičkových značek z portfolia luxusní, masové i profesionální vlasové péče a aktivní kosmetiky.

„Na veletrh Viva Tech, kde má L’Oréal významné zastoupení již od jeho počátku v roce 2016, se velmi rádi vracíme. Vždy jsme byli průkopníkem technologických inovací v oblasti kosmetiky a naším posláním je využívat nové technologie a kanály, abychom oslovili novou generaci spotřebitelů kosmetiky,“ říká Nicolas Hieronimus, generální ředitel společnosti L’Oréal. „Cílem společnosti L’Oréal je vytvářet krásu, která hýbe světem, a proto v našem podnikání využíváme technologie jako katalyzátor transformace.“

L’Oréal i nadále utváří budoucnost krásy a využívá při tom svou více než stoletou zkušenost v oboru k přípravě jedinečných zážitků, které oslovují všechny lidské smysly. Společnost L’Oréal jako jedna z prvních začala využívat technologie Webu 2.0 v oblasti diagnostiky pleti, konzultací na dálku a virtuálního zrcadla a nyní pokládá základy pro nové kosmetické zážitky prostřednictvím Webu 3.0, aby oslovila novou generaci spotřebitelů. „On-chain kosmetika“ znamená, že se spotřebitelé a tvůrci kosmetiky budou setkávat na nově vznikajících platformách, kde se společně zapojí do nové ekonomiky krásy.

Na veletrhu Viva Tech se návštěvníci stánku L’Oréal seznámí s inovacemi v oblasti online, offline a on-chain kosmetiky, které zahrnují:

Luxe-Tech parfémy a vůně

● Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation je první systém svého druhu nabízený přímo v obchodě. Využívá náhlavní soupravu s několika senzory EEG, která sleduje emocionální reakce zákazníků na různé skupiny vůní a analyzuje je pro přípravu doporučení konkrétního produktu. Systém Scent-Sation byl vytvořen ve spolupráci s přední neurotechnickou společností Emotiv, aby pomáhal lidem zorientovat se v obrovském světě parfémů a vybrat si právě tu svou dokonalou vůni.

On-chain kosmetika

● Značky L’Oréal posouvají hranice on-chain kosmetiky na Webu 3.0, aby prohloubily naše vazby s komunitami zákazníků prostřednictvím široké škály jedinečných kosmetických zážitků, od vlastnictví sběratelsky cenné tvorby až po podporu aspirací začínajících tvůrců:

o NYX Professional Makeup otevírá nové možnosti pro nastupující generaci tvůrců 3D kosmetiky a má ambici se stát vůbec první decentralizovanou značkou pro tvůrce na Webu 3.0 a spoluvytvářet tak kosmetické trendy v metaverzu.

o Yves Saint Laurent Beauté otevírá prostřednictvím peněženky YSL Beauty 10 000 nezaměnitelných tokenů (NFT) Golden Block, které umožňují odemknout zážitky a utility, například sociální tokeny od DJů na platformě P00ls.

o Mugler oslaví výročí své ikonické vůně „Angel“ vůbec první emisí NFT, která bude obsahovat krypto-uměleckou kolekci 3D andělů navrženou digitálním umělcem. Mugler, věrný mottu své značky „Skutečný svět nestačí“, prostřednictvím sběratelských NFT pozvedává on-chainové programy věrnosti na novou úroveň.

● L’Oréal buduje rozmanitý ekosystém partnerů na Webu 3.0, který zahrnuje umělce, uživatelské komunity, technologické platformy, jako je např. Arianee, a kreativní laboratoř People of Crypto, která podporuje rozmanitost a zastoupení na Webu 3.0.

● Společnost L’Oréal uzavřela první partnerství svého druhu v oblasti kosmetiky se společností OpenSea, předním světovým peer-to-peer tržištěm pro NFT, které na své platformě umožní získat jedinečné virtuální kosmetické zážitky a sběratelské předměty ve značkovém prostředí.

Budoucnost maloobchodního prodeje od Lancôme

● Lancôme představí budoucnost maloobchodního prodeje produktů a služeb, která zahrnuje fyzické, digitální a virtuální kontaktní body pro spotřebitele.

o Absolue Dual-LED Youth Treatment je nový přístroj, který využívá patentovanou LED světelnou terapii k dávkování luxusních přípravků pro péči o pleť a redukci jemných vrásek.

o Lancôme Shade Finder umožňuje přesné určení odstínu make-upu. Dokáže rozpoznat až 22 500 jedinečných odstínů pleti a je nabízen v obchodech i online ve více než 30 státech.

o Lancôme Skin Screen poskytuje diagnostiku pleti přímo v prodejně, kde agreguje a vyhodnocuje přes 13 různých klinických příznaků díky špičkovým algoritmům umělé inteligence vycvičeným na více než 15.000 fotografiích.

Salon budoucnosti plný technologií

● L’Oréal Water Saver, který byl časopisem Time zařazen mezi 100 nejlepších vynálezů roku 2021, je průlomová sprchová hlavice, která využívá technologie z raketových motorů k zajištění luxusního a efektivního mytí vlasů a zároveň snižuje spotřebu vody o 61 % ve srovnání se standardními postupy. Systém L’Oréal Water Saver, který je určen pro profesionální kadeřnické salony, má potenciál přinést úspory v řádu miliard litrů vody ročně.

Luxe-Tech kosmetika

● Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je domácí systém založený na umělé inteligenci, který s využitím naší technologie Perso nabízí dokonalou personalizaci barev rtěnky. Zařízení pouhým dotykem analyzuje tisíce možností přizpůsobení barvy rtěnky odstínu pleti či oblečení zákazníka a během několika sekund vytvoří odstín na míru, který je uložen v odnímatelné přihrádce pro použití na cestách.

Virtuální dermatologická péče

● SkinCeuticals Pro 1:1 nabídne spotřebitelům možnost přístupu k dermatologickému poradenství online prostřednictvím individuální soukromé videokonzultace s profesionálním lékařem-estetikem. Tato bezplatná služba zahrnuje vyhodnocení jedinečných potřeb klientů v oblasti péče o pleť a navrhne jim individuální režim k zlepšení vizáže.

Partnerský ekosystém L’Oréal

● Společnost L’Oréal představí výsledky své spolupráce v oblasti datové vědy s BreezoMeter, jednou z nejinovativnějších a nejpreciznějších společností v oblasti klimatických technologií na světě, a také se společností Sleepscore Labs, světovým lídrem v oblasti výzkumu a zlepšování spánku.

● Animaze, startupová společnost na Webu 3.0, která vznikla v rámci programu Beauty Tech Atelier společnosti L‘Oréal na startupovém kampusu Station F, bude na Viva Tech debutovat s představením nové éry virtuálního influencingu prostřednictvím avatarů.

● Impact+, další startup z programu Beauty Tech Atelier společnosti L’Oréal rozproudí debatu o tom, jak přesně měřit a zlepšovat digitální udržitelnost.

„Ve společnosti L’Oréal věříme, že se krása nachází na pomezí vědy a technologie a že tyto mocné síly budou utvářet budoucnost kosmetiky,“ říká Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele L’Oréal odpovědná za výzkum, inovace a technologie. „Spojením staletí budovaných vědeckých znalostí a datové expertízy se špičkovými fyzickými a digitálními technologickými inovacemi vytváříme a rozšiřujeme kosmetické zážitky, abychom naplnili touhy, sny a přání našich zákazníků po celém světě.“

„Budoucnost krásy je fyzická, digitální i virtuální. Ačkoli tedy zůstáváme pevně zakotveni v rozvoji Webu 2.0, aktivně zkoumáme možnosti Webu 3.0 se zaměřením na on-chain přístup ke kosmetice,“ dodává Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing společnosti L’Oréal. „V našem úsilí jsme se zaměřili na digitální technologie a naším cílem je rozšířit možnosti zákaznické cesty, která se stále vyvíjí směrem od O+O (offline + online) k O+O+O (online + offline + on-chain).“

O společnosti L’Oréal

Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti.

V roce 2021 dosáhl koncern se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 3 000 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti kosmetických technologií.

Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom

„Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.

Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit.“

Kontakty:

L’ORÉAL

Ústředna:

+33 (0)1 47 56 70 00

Jednotliví akcionáři a regulační orgány

Christian MUNICH

+33 (0)1 47 56 72 06

Christian.munich2@loreal.com

Finanční analytici a institucionální investoři

Françoise LAUVIN

+33 (0)1 47 56 86 82

Francoise.lauvin@loreal.com

Média

Noëlle CAMILLERI

+33 (0)6 79 92 99 39

Noelle.camilleri@loreal.com

Christine BURKE

+33 (0)6 75 54 38 15

Christine.burke@loreal.com

Další informace můžete získat od své banky, makléře nebo finanční instituce (kód ISIN: FR000012031) nebo z běžných novin a časopisů či internetových stránek pro akcionáře a investory, www.loreal-finance.com, z aplikace L’Oréal Finance nebo volejte na bezplatnou linku (na území Francie): 0 800 66 66 66. 0 800 66 66 66

Sledujte nás na Twitteru@lorealgroupe

www.loreal.com

Reklama

Doporučujeme

Čína si připomněla masakr v Nankingu

V sobotu si Čína připomněla výročí masakru v Nankingu z roku 1937. Prezident Si Ťin-pching se pamětní ceremonie nezúčastnil, a to i přesto, že vztahy s Japonskem jsou opět napjaté kvůli sporu o Tchaj-wan.

Strategy zůstává v Nasdaq 100 i přes otázky kolem bitcoinového modelu

Společnost Strategy, dříve známá jako MicroStrategy, zůstává i po letošní revizi v indexu Nasdaq 100. Na trhu to znovu otevírá debatu, jestli její podnikání ještě připomíná klasickou firmu, nebo spíš investiční fond postavený na bitcoinu.

FDA zvažuje umístit na covidové vakcíny varování, že po očkování můžete zemřít

Americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) podle dvou zdrojů zvažuje, že na vakcíny proti covivu umístí „černý rámeček“ – nejzávažnější typ varování, který se běžně používá u léčiv s rizikem smrti či vážných reakcí.

Medvěd v Japonsku zabil turistu, GPS hodinky zachytily poslední pohyb

GPS hodinky turisty, který zemřel po útoku hnědého medvěda v Japonsku, zachytily jeho poslední pohyb. Záznam ukazuje, že prudce odbočil ze stezky a skončil v hustém porostu. Data naznačují i to, že se zvíře k tělu vrátilo další den.

Německo si předvolalo ruského velvyslance, důvodem jsou ruské hybridní útoky

Německo zaznamenalo prudký nárůst počtu ruských hybridních útoků, které se snaží destabilizovat zemi. Dnes to podle agentury Reuters oznámil mluvčí německé diplomacie Martin Giese a dodal, že Berlín si kvůli tomu předvolal ruského velvyslance Sergeje Nečajeva. Mluvčí poznamenal, že ruské aktivity zahrnují dezinformace, špionáž, kybernetické útoky i pokusy o sabotáže. Ruské velvyslanectví v Berlíně dnes podle agentury AFP německá obvinění označilo za nepodložená a absurdní.

U Oděsy hoří turecká loď, Ankara volá po zastavení bojů mezi Ruskem a Ukrajinou

Při útoku na ukrajinský přístav Čornomorsk byla zasažena turecká loď, uvedlo dnes turecké rejdařství. Přístav je vzdálen asi 20 kilometrů od Oděsy, která se i s přilehlou oblastí stala podle ukrajinských úřadů terčem ruských raket a dronů. Ankara následně vyzvala k okamžitému zastavení bojů mezi Ruskem a Ukrajinou, incident podle ní ohrožuje bezpečnost lodní dopravy v Černém moři. O ruském útoku na Oděskou oblast a zasažení civilního plavidla v Čornomorsku se zmínil také ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj.

Írán údajně zadržel nositelku Nobelovy ceny Narges Mohammadi

Nositelku Nobelovy ceny míru Narges Mohammadi podle jejích podporovatelů v pátek v Íránu zadržely bezpečnostní složky. K zatčení mělo dojít ve městě Mašhad na pietní akci za právníka a obhájce lidských práv Khosrowa Alikordiho, který byl nedávno nalezen mrtvý za nejasných okolností. Íránské úřady se k případu bezprostředně nevyjádřily.

Křetínský kupuje AAA Auto a Mototechnu

Daniel Křetínský rozšiřuje své české portfolio. Jeho investiční skupina EP Equity Investment kupuje Aures Holdings, tedy provozovatele autobazarů AAA Auto a Mototechna. Cenu transakce strany nezveřejnily.

Vonn vyhrála sjezd ve Svatém Mořici, Ledecká skončila 22.

Trojnásobná olympijská vítězka Ester Ledecká vstoupila do sezony Světového poháru 22. místem ve sjezdu ve Svatém Mořici. Na vítězku Lindsey Vonn ztratila 2,20 sekundy. Pro českou reprezentantku šlo o první rychlostní závod zimy a výsledek zůstal za očekáváním, zvlášť po slibném výkonu v tréninku.

Adamczyková při návratu vyhrála kvalifikaci v Cervinii

Eva Adamczyková se po mateřské pauze vrátila do Světového poháru ve snowboardcrossu a hned v prvním startu ukázala, že rychlost neztratila. V italské Cervinii vyhrála kvalifikaci a do sobotního závodu půjde s výhodou volby startovní brány. Vedle ní postoupili i dva čeští muži, naopak Karolína Hrůšová mezi nejlepší neprošla.

Lední medvědi mění svou DNA. Snaží se přizpůsobit klimatickým změnám

Nová vědecká studie přináší překvapivý závěr. Lední medvědi v jedné části Grónska vykazují genetické změny, které souvisejí s oteplováním. Naznačuje to snahu reagovat na rychle se měnící podmínky.

Slovenský parlament přehlasoval prezidentovo veto a zrušil úřad pro whistleblowery

Slovenský parlament dnes hlasy vládních poslanců přehlasoval veto prezidenta Petera Pellegriniho a opět schválil zákon o zrušení současného úřadu na ochranu oznamovatelů protispolečenské činnosti. Od ledna tento úřad podle schválené normy nahradí nová instituce, jejíž vedení dosadí vládní koalice.

Bouře Byron v Pásmu Gazy zabila nejméně 11 lidí a několik dalších zranila

Pásmo Gazy zasáhla silná bouře Byron, která si v posledních 24 hodinách vyžádala nejméně 11 obětí a několik dalších zranila, informovala dnes palestinská agentura Wafa. Kvůli silným dešťům, které v Gaze vypukly ve středu, se zřítila řada budov a záplavy se rozšířily do více částí oblasti.

Jednotlivé státy už nebudou rozhodovat o AI, podepsal Trump nařízení

Americký prezident Donald Trump podepsal výkonný příkaz, který zakazuje prosazování předpisů týkajících se umělé inteligence (AI) na úrovní států. Tohle opatření může zvýšit konkurenceschopnost USA v tomto odvětví, současně však podle kritiků vezme jednotlivým státům možnost bránit se proti škodlivým dopadům této technologie.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama