2.3 C
Czech
Čtvrtek 18. prosince 2025
Protext ČTKL’Oréal na veletrhu Viva Technology 2022 představí budoucnost krásy s využitím nových...

L’Oréal na veletrhu Viva Technology 2022 představí budoucnost krásy s využitím nových technologií

Clichy (Francie) 13. června 2022 (PROTEXT) – Technologický průkopník v kosmetice sází na Web 3.0 a online, offline a „on-chain“ kosmetická řešení.

Společnost L’Oréal dnes oznámila, že na největší evropské konferenci a výstavě technologického průmyslu Viva Technology (Viva Tech) 2022, která se uskuteční 15. až 18. června v Paříži, představí svou vizi budoucnosti krásy. L’Oréal jako lídr v kosmetickém průmyslu představí návštěvníkům výhody Webu 3.0 a vznikajícího kosmetického metaverza společně s kosmetickými inovacemi pro domácnosti, obchody a kadeřnické salony. Společnost L’Oréal se na šestém ročníku veletrhu Viva Tech představí v supermoderním stánku o rozloze 325 m2, který nabídne kosmetické zážitky od špičkových značek z portfolia luxusní, masové i profesionální vlasové péče a aktivní kosmetiky.

„Na veletrh Viva Tech, kde má L’Oréal významné zastoupení již od jeho počátku v roce 2016, se velmi rádi vracíme. Vždy jsme byli průkopníkem technologických inovací v oblasti kosmetiky a naším posláním je využívat nové technologie a kanály, abychom oslovili novou generaci spotřebitelů kosmetiky,“ říká Nicolas Hieronimus, generální ředitel společnosti L’Oréal. „Cílem společnosti L’Oréal je vytvářet krásu, která hýbe světem, a proto v našem podnikání využíváme technologie jako katalyzátor transformace.“

L’Oréal i nadále utváří budoucnost krásy a využívá při tom svou více než stoletou zkušenost v oboru k přípravě jedinečných zážitků, které oslovují všechny lidské smysly. Společnost L’Oréal jako jedna z prvních začala využívat technologie Webu 2.0 v oblasti diagnostiky pleti, konzultací na dálku a virtuálního zrcadla a nyní pokládá základy pro nové kosmetické zážitky prostřednictvím Webu 3.0, aby oslovila novou generaci spotřebitelů. „On-chain kosmetika“ znamená, že se spotřebitelé a tvůrci kosmetiky budou setkávat na nově vznikajících platformách, kde se společně zapojí do nové ekonomiky krásy.

Na veletrhu Viva Tech se návštěvníci stánku L’Oréal seznámí s inovacemi v oblasti online, offline a on-chain kosmetiky, které zahrnují:

Luxe-Tech parfémy a vůně

● Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation je první systém svého druhu nabízený přímo v obchodě. Využívá náhlavní soupravu s několika senzory EEG, která sleduje emocionální reakce zákazníků na různé skupiny vůní a analyzuje je pro přípravu doporučení konkrétního produktu. Systém Scent-Sation byl vytvořen ve spolupráci s přední neurotechnickou společností Emotiv, aby pomáhal lidem zorientovat se v obrovském světě parfémů a vybrat si právě tu svou dokonalou vůni.

On-chain kosmetika

● Značky L’Oréal posouvají hranice on-chain kosmetiky na Webu 3.0, aby prohloubily naše vazby s komunitami zákazníků prostřednictvím široké škály jedinečných kosmetických zážitků, od vlastnictví sběratelsky cenné tvorby až po podporu aspirací začínajících tvůrců:

o NYX Professional Makeup otevírá nové možnosti pro nastupující generaci tvůrců 3D kosmetiky a má ambici se stát vůbec první decentralizovanou značkou pro tvůrce na Webu 3.0 a spoluvytvářet tak kosmetické trendy v metaverzu.

o Yves Saint Laurent Beauté otevírá prostřednictvím peněženky YSL Beauty 10 000 nezaměnitelných tokenů (NFT) Golden Block, které umožňují odemknout zážitky a utility, například sociální tokeny od DJů na platformě P00ls.

o Mugler oslaví výročí své ikonické vůně „Angel“ vůbec první emisí NFT, která bude obsahovat krypto-uměleckou kolekci 3D andělů navrženou digitálním umělcem. Mugler, věrný mottu své značky „Skutečný svět nestačí“, prostřednictvím sběratelských NFT pozvedává on-chainové programy věrnosti na novou úroveň.

● L’Oréal buduje rozmanitý ekosystém partnerů na Webu 3.0, který zahrnuje umělce, uživatelské komunity, technologické platformy, jako je např. Arianee, a kreativní laboratoř People of Crypto, která podporuje rozmanitost a zastoupení na Webu 3.0.

● Společnost L’Oréal uzavřela první partnerství svého druhu v oblasti kosmetiky se společností OpenSea, předním světovým peer-to-peer tržištěm pro NFT, které na své platformě umožní získat jedinečné virtuální kosmetické zážitky a sběratelské předměty ve značkovém prostředí.

Budoucnost maloobchodního prodeje od Lancôme

● Lancôme představí budoucnost maloobchodního prodeje produktů a služeb, která zahrnuje fyzické, digitální a virtuální kontaktní body pro spotřebitele.

o Absolue Dual-LED Youth Treatment je nový přístroj, který využívá patentovanou LED světelnou terapii k dávkování luxusních přípravků pro péči o pleť a redukci jemných vrásek.

o Lancôme Shade Finder umožňuje přesné určení odstínu make-upu. Dokáže rozpoznat až 22 500 jedinečných odstínů pleti a je nabízen v obchodech i online ve více než 30 státech.

o Lancôme Skin Screen poskytuje diagnostiku pleti přímo v prodejně, kde agreguje a vyhodnocuje přes 13 různých klinických příznaků díky špičkovým algoritmům umělé inteligence vycvičeným na více než 15.000 fotografiích.

Salon budoucnosti plný technologií

● L’Oréal Water Saver, který byl časopisem Time zařazen mezi 100 nejlepších vynálezů roku 2021, je průlomová sprchová hlavice, která využívá technologie z raketových motorů k zajištění luxusního a efektivního mytí vlasů a zároveň snižuje spotřebu vody o 61 % ve srovnání se standardními postupy. Systém L’Oréal Water Saver, který je určen pro profesionální kadeřnické salony, má potenciál přinést úspory v řádu miliard litrů vody ročně.

Luxe-Tech kosmetika

● Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je domácí systém založený na umělé inteligenci, který s využitím naší technologie Perso nabízí dokonalou personalizaci barev rtěnky. Zařízení pouhým dotykem analyzuje tisíce možností přizpůsobení barvy rtěnky odstínu pleti či oblečení zákazníka a během několika sekund vytvoří odstín na míru, který je uložen v odnímatelné přihrádce pro použití na cestách.

Virtuální dermatologická péče

● SkinCeuticals Pro 1:1 nabídne spotřebitelům možnost přístupu k dermatologickému poradenství online prostřednictvím individuální soukromé videokonzultace s profesionálním lékařem-estetikem. Tato bezplatná služba zahrnuje vyhodnocení jedinečných potřeb klientů v oblasti péče o pleť a navrhne jim individuální režim k zlepšení vizáže.

Partnerský ekosystém L’Oréal

● Společnost L’Oréal představí výsledky své spolupráce v oblasti datové vědy s BreezoMeter, jednou z nejinovativnějších a nejpreciznějších společností v oblasti klimatických technologií na světě, a také se společností Sleepscore Labs, světovým lídrem v oblasti výzkumu a zlepšování spánku.

● Animaze, startupová společnost na Webu 3.0, která vznikla v rámci programu Beauty Tech Atelier společnosti L‘Oréal na startupovém kampusu Station F, bude na Viva Tech debutovat s představením nové éry virtuálního influencingu prostřednictvím avatarů.

● Impact+, další startup z programu Beauty Tech Atelier společnosti L’Oréal rozproudí debatu o tom, jak přesně měřit a zlepšovat digitální udržitelnost.

„Ve společnosti L’Oréal věříme, že se krása nachází na pomezí vědy a technologie a že tyto mocné síly budou utvářet budoucnost kosmetiky,“ říká Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele L’Oréal odpovědná za výzkum, inovace a technologie. „Spojením staletí budovaných vědeckých znalostí a datové expertízy se špičkovými fyzickými a digitálními technologickými inovacemi vytváříme a rozšiřujeme kosmetické zážitky, abychom naplnili touhy, sny a přání našich zákazníků po celém světě.“

„Budoucnost krásy je fyzická, digitální i virtuální. Ačkoli tedy zůstáváme pevně zakotveni v rozvoji Webu 2.0, aktivně zkoumáme možnosti Webu 3.0 se zaměřením na on-chain přístup ke kosmetice,“ dodává Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing společnosti L’Oréal. „V našem úsilí jsme se zaměřili na digitální technologie a naším cílem je rozšířit možnosti zákaznické cesty, která se stále vyvíjí směrem od O+O (offline + online) k O+O+O (online + offline + on-chain).“

O společnosti L’Oréal

Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti.

V roce 2021 dosáhl koncern se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 3 000 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti kosmetických technologií.

Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom

„Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.

Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit.“

Kontakty:

L’ORÉAL

Ústředna:

+33 (0)1 47 56 70 00

Jednotliví akcionáři a regulační orgány

Christian MUNICH

+33 (0)1 47 56 72 06

Christian.munich2@loreal.com

Finanční analytici a institucionální investoři

Françoise LAUVIN

+33 (0)1 47 56 86 82

Francoise.lauvin@loreal.com

Média

Noëlle CAMILLERI

+33 (0)6 79 92 99 39

Noelle.camilleri@loreal.com

Christine BURKE

+33 (0)6 75 54 38 15

Christine.burke@loreal.com

Další informace můžete získat od své banky, makléře nebo finanční instituce (kód ISIN: FR000012031) nebo z běžných novin a časopisů či internetových stránek pro akcionáře a investory, www.loreal-finance.com, z aplikace L’Oréal Finance nebo volejte na bezplatnou linku (na území Francie): 0 800 66 66 66. 0 800 66 66 66

Sledujte nás na Twitteru@lorealgroupe

www.loreal.com

Reklama

Doporučujeme

Macinka ruší klimatickou sekci na ministerstvu životního prostředí

Na ministerstvu životního prostředí se rýsuje první velká změna pod dočasným vedením Petra Macinky. V připravované systemizaci na rok 2026 už nemá být samostatná sekce ochrany klimatu. Ve hře je také konec odboru, který řeší financování dekarbonizace.

Horko zasahuje do vývoje dětí, brzdí jejich schopnost učit se

Horko nemá vliv jen na fyzické zdraví. Podle nové studie amerických vědců může zbrzdit vývoj dětí a zhoršit jejich schopnost učit se. Oteplování na nás totiž má největší dopad během raného vývoje v růstové fázi.

Polské rakety Patriot dosáhly připravenosti, oznámil ministr obrany

Polská jednotka vyzbrojená protiraketovými systémy Patriot americké výroby dosáhla plné připravenosti, oznámil dnes polský ministr obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz. Současně se tím podle ministra stal plně funkčním i systém polské protivzdušné obrany Wisla, který má být schopen sestřelovat vzdušné cíle vzdálené až 150 kilometrů, uvedla agentura PAP.

Trump Media se spojuje s TAE a sází na fúzní energii

Trump Media míří mimo sociální sítě a oznamuje spojení s firmou TAE Technologies, která vyvíjí technologii jaderné fúze. Dohoda v hodnotě přes 6 miliard dolarů počítá s tím, že vznikne holding s divizemi od Truth Social až po energetická a zdravotnická aktiva.

Obžalovaný z útoku v Magdeburku není podle lékařů teď schopný účastnit se líčení

Saúdskoarabský lékař obžalovaný z loňského útoku na vánoční trhy v Magdeburku není teď schopen účastnit se soudního procesu. Uvádí to zpráva vězeňského lékaře, informovala dnes agentura DPA. Podle ní drží 51letý Tálib Abdalmuhsin hladovku a nepřijímá ani tekutiny, hrozí mu akutní selhání ledvin. Soudce ale rozhodl, že líčení může pokračovat i bez obžalovaného.

Ukrajinská delegace má v pátek a v sobotu jednat v USA

Ukrajinská delegace bude ve Spojených státech jednat v pátek a sobotu o mírovém plánu, který má vést k ukončení války Ruska proti Ukrajině. Konečná verze plánu není dohodnutá, existují rozpory ohledně území Donbasu na východě země, provozování Ruskem okupované Záporožské jaderné elektrárny či využití ruských aktiv, zmrazených na Západě, řekl ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj novinářům podle ukrajinských médií.

ANALÝZA: Referendum není potřeba. Ukrajinci mají v územních otázkách jasno

Ukrajina je nejblíže míru od začátku války. Většina sporných otázek ohledně ukončení skoro čtyři roky trvajícího konfliktu je vyřešena. S takovými slovy v pondělí po berlínských rozhovorech o míru vyrukoval nejmenovaný americký představitel. Také řekl, že s průběhem diskusí je spokojen i americký prezident Donald Trump. Dvoudenní jednání se nicméně týkala bezpečnostních záruk. Existují i jiné sporné body.

Belgický premiér žádá celou EU o záruky při použití ruských aktiv pro Ukrajinu

Belgický premiér Bart De Wever požaduje, aby celá Evropská unie nesla riziko při využití ruských zmrazených aktiv v EU na pomoc Ukrajině. Chce od ostatních závazné písemné záruky. De Wever to řekl v belgickém parlamentu před začátkem summitu EU, který má rozhodnout o financování Ukrajiny na roky 2026 a 2027.

Tchaj-wan se připravuje na válku. Nakoupil od USA rekordní balíček zbraní

Americké ministerstvo obrany prodalo Tchaj-wanu dosud největší balíček vojenského vybavení v celkové hodnotě 11,1 miliardy dolarů (přes 230,5 miliardy korun). Nákup obsahuje dělostřelecké systémy, protitankové střely, náhradní díly pro vrtulníky a protilodní střely. Zahrnuje i salvové raketomety HIMARS a levnější drony. Celkem se jedná o osm položek.

Šéfka EK řekla, že ze summitu EU neodejde bez finančního řešení pro Ukrajinu

Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová řekla, že z dnes začínajícího summitu Evropské unie neodejde bez vyřešení dalšího financování Ukrajiny. Podobně se vyjádřil předseda Evropské rady António Costa. V případě rozhodnutí o financování bránící se země ze zmrazených ruských aktiv, tedy takzvanou reparační půjčkou, musí podle názoru šéfky unijní exekutivy nést riziko všechny státy bloku. Podle šéfky unijní diplomacie Kaji Kallasové se EU obavami Belgie ohledně reparační půjčky zabývá.

Putin vzkázal Ukrajině: Odevzdejte Donbas, jinak si ho vezmeme silou

Ruský prezident Vladimir Putin ve středečním „bojovém projevu“ jasně naznačil, že neustoupí od svých maximalistických požadavků. Trvá na tom, aby se Ukrajina vzdala území nárokovaných Ruskem. V opačném případě budou obsazena silou. Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj územní kompromis v pondělí navzdory ruskému a americkému tlaku odmítl.

Miliardář Jared Isaacman, spojenec Elona Muska, se stal šéfem NASA

Americký Senát schválil jmenování miliardáře a astronauta Jareda Isaacmana do funkce šéfa NASA. Nový administrátor přebírá agenturu v době rozpočtových škrtů, tlaku na rychlejší návrat na Měsíc a otevřené debaty o roli soukromých firem v americkém vesmírném programu. Pro NASA jde o výraznou změnu směru i stylu vedení.

Europoslanci schválili postupný zákaz dovozu ruského plynu do EU

Evropský parlament dnes ve Štrasburku schválil zákaz dovozu ruského plynu do Evropy nejpozději do podzimu roku 2027. Nařízení se týká zkapalněného zemního plynu (LNG), jehož dovoz by měl skončit nejpozději k 1. lednu 2027, i dovozu potrubního plynu, kdy je nejzazší termín za určitých podmínek 1. listopadu 2027.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama