Více
    8.8 C
    Czech
    Sobota, 28 května, 2022

    KTM 390 Adventure. Společník na dlouhé jízdy

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Rakouská firma KTM se profiluje především offroadovými cesťáky. Mezi nejlepší patří řada Adventure. 390 je skvělý stroj pro začínající jezdce. Nejslabší model z celé řady je ovšem perfektně zpracovaný. Motorkářům nabízí skvělý výkon. A hlavně naprosté pohodlí. Dlouhé cesty si přímo říkají o KTM 390 Adventure. Silný, universální, schopný. Takový je model firmy KTM. 

    KTM se zaměřuje na celou škálu mašin. Od svých nejznámějších cesťáků až po silniční stroje, kola, čtyřkolky, a dokonce i automobil. To vše umí v Rakousku vyrobit, navíc v té nejvyšší kvalitě a v originálním stylu. 390 Adventure je základním modelem cestovních motorek, který se napříč světem těší neobyčejné popularitě. Může za to převážně jeho praktičnost a spolehlivost. Se svým motorem a jízdními vlastnostmi si poradí s opravdu každým terénem. Technologie, kterými je 390 doslova nabitá, dovolují jezdci užívat si jízdu naplno. 

    Design firmy KTM

    KTM je známá smyslem pro detail a sekané, ostré tvary. 390 Adventure pochopitelně není výjimkou. Vysoko postavený rám, ostré křivky, krátký sportovní výfuk. Pozice je při jízdě pěkně vzpřímená a posed je tím pádem velice pohodlný. Bez toho bychom se daleko nedostali. Výrobci se navíc snažili odlehčit váze, tudíž se vše odehrává v minimalistickém stylu. Od začátku se počítalo s kily navíc v podobě zavazadel, proto je třeba šetřit, kde se dá. Výsledek pak reprezentuje suchá hmotnost 158 kg. Přední části dominuje LED světlomet s ostrým tvarem. Drobná kapotáž chrání jak jezdce, tak převážně TFT 5palcový displej. 

    Do každé nepohody se s dravostí pustí skvěle navržená kola. Zadní 17 palců, přední 19 palců. Na pneumatiky CONTINENTAL TKC 70 se můžeme kdykoli spolehnout. Brzdový systém nebyl ponechán náhodě a výrobci sáhli po kvalitních kotoučích BYBRE 320 a 230. Bezpečnost je navíc pojištěna ABS od společnosti BOSCH. Celý design dotváří nádrž, která svým tvarem vykazuje stejné známky agresivity, jako zbytek stroje. Pyšní se kapacitou 14,5 litru, což je ideální objem na vzdálenost až 400 km. Nesmíme zapomenout ani na výfuk. Kromě toho, že vypadá naprosto skvěle, snižuje emise na úroveň Euro 4. 

    Spolehlivý motor

    Kapalinou chlazený jednoválcový čtyřtakt disponuje objemem 373 cc. Výkon tak nabývá hodnoty 32 kW, takže cca 43 koňských sil. O akceleraci se stará krouticí moment 37 Nm. Motor je lehoučký a na svou velikost i výkonný. Spotřeba se nám u 390 Adventure vyšplhala na 3,37 l na 100 km. To je překrásný výsledek. 

    Tento nový stroj nás vyjde na 181 000 korun. Pokud to někdo s cestováním myslí vážně, 390 Adventure reprezentuje tu nejlepší volbu. Přejeme mnoho šťastných kilometrů. 

    Sledujte nás na sítích

    VYBRALI JSME PRO VÁS