Více
    6.8 C
    Czech
    Čtvrtek, 2 prosince, 2021

    Když se mluví o sedanu, slova se ujímá Mercedes třídy C. Navíc hodně hlasitě

    Reklama

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Z Německa k nám jednou za čas dorazí auta, která si okamžitě vydobydou naši lásku a uznání. Mercedes je toho důkazem a prakticky jsme nikdy neměli problém ani s jedním sedanem, který se ukázal. Třída C patří k těm nejlepším, co na trhu jsou. Legendární vzhled a motor pod záštitou třícípé hvězdy vytváří auto pro business i pro rodinu.

    S čím to tedy Němci vlastně přišli? Nejde mluvit o úplné novince, protože třída C je tu s námi už nějaký pátek. Nejnovější verze je však přeci jen něčím jiná. Fyzicky je nepopiratelně větší a to v mnohá aspektech. Nejde ovšem nezmínit, že se nový sedan inspiroval v sourozenci S-Class. Odtud odkoukal podvozek i interiér.

    Kdo může „Céčku“ konkurovat je vcelku zřejmé. Přeci by měla otázka vypadat trochu jinak. Komu může konkurovat „Céčko“? Rozhodně se do řady postaví Audi A4 nebo BMW 3 Series. Našli bychom všem i další rivaly jako Volvo S60, Jaguar XE a další.

    Interiér je jaksi povědomý

    Jak jsme si již řekli, interiér je postavený podle předlohy třídy S. Palubní deska je na první pohled o něco více luxusní, než bychom čekali. Dotyková obrazovka je doslova ta samá, jako v „Sku“. Uslyšíme i stejného asistenta, který Mercedes vytvořil a zdokonaluje s každou verzí. Legendární „Hey Mercedes“ je chytřejší čím dál tím víc. Zatím nedosahuje kvalit například Alexy, ale pomalu a jistě se blíží. Zůstává tak tou nejbezpečnější cestou jak manipulovat systémem během řízení.

     Ať chceme nebo ne, přesto se ale interiér povedl. Design sedí jako ulitý a nic není navíc. Kombinace tvrzeného materiálu s kůží nikdy nepřestane bavit. Zvuk také povýšil a obklopuje nás ze vzhledově velmi vydařených reproduktorů. Přestože má do S-třídy daleko, je tenhle sedan více než luxusní auto.

    Co se ukrývá pod kabátem

    Z motorů si můžeme vybrat hned 4x. benzín C200 a C300 s diesel C220d a C300d. všechny verze jsou hybridní, zkombinované s baterií 48V. Kromě C200, která má obsah 1,5l se zbytek vyrábí jako 2,0l. Pokud si jdeme auto koupit verzi v benzínu, máme jedinečnou možnost kategorie Plug-in hybrid. Na elektřinu bychom měli dojet 96km. Výkon je více než adekvátní. C200 nám nabízí 150kW, C300 190kW, C220d 147kW a C300d dokonce 195kW.

    Tohle auto za to prostě stojí. Nejen že je nevyslovitelně krásně, ale i pořádně nadupané. Je snad někdo, kdo by odolal?

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    Škoda Karoq 2022

    Na tohle jsme všichni čekali. Nová Škoda Karoq 2022 je konečně tady

    Jako malí jsme čekali, až se strhne pomyslná plenta, která pod sebou ukrývala skvost dosud nevídaný. Škoda světu představila svoje oblíbené SUV po faceliftu a je rozhodně na co koukat. Jestli Karoq zažil slávu a nadšení v roce 2017, kdy byl poprvé představen jako varianta pro ty, kteří nechtějí jezdit medvědem, teď to bude hotové šílenství.
    Škoda Enyaq

    Král mezi elektromobily. Škoda Enyaq iV prošla recenzí Top Gearu na výbornou

    Škoda Enyaq iV patří mezi špičky elektromobilů. Je takřka nemyslitelné, abychom v podobné cenové kategorii našli konkurenta. Škodě se povedlo skloubit design, sílu a dojezd. Najdeme zde i mouchy, ale jde o první SUV s elektromotorem, které vyjelo z vrat téhle automobilky, takže proč bychom nebyli shovívaví. Co si o Škodovce myslí v Top Gearu?
    VW Golf R

    VW Golf R vyzval k zápasu řadu závodních matadorů. Rozhodně nezklamal

    Přestože je značka VW považovaná za rodinnou platformu, z vrat téhle automobilky vyjíždějí i slušná žihadla, která nemají problém stačit strojům jako je Audi, Porsche, BMW a jiné. Model Golf R patří k těm, které si koupí fanoušek VW, který miluje sportovní nadupané vozy. Na závodní dráze se R utkalo s věhlasnými značkami. Jak to dopadlo?
    Suzuki S-Cross

    Japonské vozy patří ke špičkám. To platí i o Suzuki S-Cross

    Japonská auta jsou výplodem vlastností Japonců samotných. Ti přistupují ke všemu s respektem, rozvahou a trpělivostí. Jsou známí svou spolehlivostí a schopností dotahovat věci do konce. Nemají rádi přeplácanost a tak i například Suzuki S-Cross působí jednoduše, uhlazeně a až chirurgicky přesně sestavené. Tohle menší SUV je opravdu pro všechny.
    Dacia Duster dostala nový kabát

    Dacia Duster je ostřílený matador, který má stále co nabídnout

    Už je to nějaký ten pátek, kdy společnost Dacia představila jednu ze svých dnes nejprodávanějších verzí. Pod křídly Renaultu, kam Dacia patří, vzniklo SUV, které si vysloužilo nevídanou oblibu, přestože jsou na trhu lepší značky typu VW nebo Škoda. Duster láká hlavně svou cenou a vcelku slušným designem i výkonem. Pojďme se na něj podívat zblízka.
    2022 Ford Ranger

    Nový Ford Ranger je žhavým adeptem na pick-up roku

    Než byl Ford Ranger před nedávnem představen, málokdo tušil, kolik muziky se výrobcům podaří vměstnat pod kapotu. Milovníci velkých amerických strojů musí při pohledu na tenhle nový kousek roztát blahem. Nejenže se všude ukrývá tolik novinek, že je lze sotva spočítat, ale i jedinečnost pohonu je něco, s čím jsme opravdu nepočítali.
    Reklama

    Napište svůj komentář

    Napište komentář!
    Zde prosím zadejte své jméno

    Reklama
    Reklama