Výrobci a designéři toho zatím do éteru nevypustili mnoho. Celý svět se ale těší na 29. březen, kdy italská značka odhalí tvrdou novinku. Projekt dostal název LB744 a jedná se o zcela ojedinělou záležitost. Firma Lamborghini svým vozem dává najevo, že nastal čas na změnu. Teprve středa ukáže, jestli se společnost vypadala tím správným směrem. Máme se na co těšit.
Model s pracovním názvem LB744 bude vynikat převážně silou. Řadí se do kategorie High Performance Electrified Vehicle (vysokovýkonný elektrifikovaný vůz), zkráceně HPEV. Firma se zapřísáhla, že tento stroj dopřeje majiteli převážně lepší propojení s vozovkou a nechá průchod všem emocím. Lamborghini se rovněž dušuje, že podobný výkon a zážitky nemůžeme znát a že projekt LB744, který už za několik dní dostane konečně své jméno, představuje zcela novou a ojedinělou technologii. Na svých stránkách nabádá, abychom se do svých kalendářů zapsali datum 29. 3. V tento den se zrodí zcela nové vnímání toho, jak mají vypadat a jezdit supersporty. Pojďme se podívat na detaily, která prozatím firma nabízí veřejnosti.
Design
Vzhled zůstává světu skrytý až do samotného konce. Lamborghini nenaznačuje nic kromě faktu, že se design musel zcela podřídit aerodynamice. S LB744 bychom měli dosáhnout skvělých jízdních výsledků, rozhodně ho tedy nesmí brzdit odpor vzduchu. Jeden z mluvčích firmy Lamborghini se objevil při prezentaci technologií před modelem Lamborghini 350 gts. Můžeme se tedy domnívat, že firma dost možná oživí historii.
Motor
Pod kapotou se objeví naprostá novinka. Hybridní technologie nabízí pohled na 6,5litrový motor V12, který se bude kombinovat se třemi elektromotory. Všechny jistě potěší, že Lamborghini si dalo extrémně záležet na rozložení hmotnosti. Je totiž jasné, že pokud vezeme navíc těžkou baterii, musíme těžiště lehce upravit.

Jízdní režimy
Lamborghini zapracovalo na režimech obecně. Pokud si zvolíme Città, dostaneme do AWD pouze 180 koní. Do uliček více než dost. Režim STRADA už nabízí poměrně více zábavy. 886 koní určitě poznáme. SPORT mode dokáže vehnat do kol až 907 koní. Nejvíce zuřivým módem se ale stal CORSA. Dokáže ve vozidle probudit bestii, která disponuje výkonem 1015 koní. Úžasné.
Verdikt
29. březen bude dnem, kdy přestanou platit zavedené pořádky. Lamborghini zcela mění pravidla hry. Aventador dostane více než schopného nástupce.