Maximální efekt závodní DNA, která se světu představila v celé své japonské kráse. GT-R Nismo je Nissan, který byl stvořen pro okruh. Legendární design, masivní kroutící moment a brutální výkon. Výrobci se zaměřili na aerodynamiku, která se tady stává dobrým přítelem. Na trati bude díky tomuto přístupu Nissan držet jako přibitý. Tohle auto zajišťuje čistý požitek z rychlosti.
Přes opravdu vysokou cenu najdeme na autě pár nehezkých detailů. V kabině občas narazíme na pár levných plastů, které opravdu neodpovídají tomu, kolik za Nissan zaplatíme. Nic z toho nás ovšem nebude trápit, protože pokaždé když se na GT-R Nismo podíváme, budeme před sebou vidět jen 600 koní. Tahle síla přebije všechny nedostatky, které se občas vyskytnou. Tenhle model je jednoduše nejostřejším autem ve své kategorii.
Sportovní design
Sportovní možná není ten správný výraz. GT-R totiž tohle slovo bere a posouvá ho do naprosto jiné významové dimenze. Extrémně ostrý exteriér, který si pohrává se zavedenými linkami a novými, svěžími tvary, interiér s pořádnou dávkou závodních doplňků. Tohle všechno je vzhled jménem Nismo.
Oproti jiným modelům GT-R, nalezneme na tomto neuvěřitelné množství karbonu. Tahle vlákna jsou jednoduše všude. Zadní nárazník, karbonová střecha nebo spoiler. Na kolech najdeme ovšem zcela jiný materiál. Tyhle 20palocvé nádhery byly ukovány z hliníku. Díky novým pneumatikám Dunlop, které byly speciálně navrženy pro tento model, byla zvýšena kontaktní plocha o 11 %. Perfektní práce, kterou pocítíme při rychlé jízdě.
Kabina nabízí ucházející komfort s ohledem na účel tohoto auta. Díky tomu, že GT-R Nismo patří na dráhu, nenajdeme nikde věci navíc. Vše je maximálně sportovní, účelné a vymyšlené tak, aby auto nenabíralo zbytečnou váhu. Sedačky jsou jedny z nejlepších a v žádné zatáčce nás nenechají na holičkách.
Stádo pod kapotou
Srdcem této bestie i nadále zůstává šestiválec o objemu 3,8 litru. Zvýšilo se ovšem množství koní a to rapidně. 600 jednotek síly už je hodnota, kterou pocítíme. V tomto voze navíc slouží tomu, abychom je mohli přetavit v agresivní rychlost. Za dravost vděčíme zbrusu nově navrženému turbodmychadlu, které bylo inspirováno závodní verzí GT-R GT3.
A konečně cena. GT-R v mnoha ohledech přesahuje své konkurenty a zůstává snem nemalého počtu řidičů. Zážitky jsou vykoupeny částkou 5 000 000 korun. Nejedná se o nejnovější model na trhu, ale i tak zůstává jedním z nejlepších.