Zákaznický servis již není, co býval v minulosti. V minulosti stačilo rychle odpovědět na zprávu zaznamenanou zákazníkem na záznamníku, aby byla její úroveň považována za vysokou. Dnes je to standard. Očekávání zákazníků se za poslední desetiletí drasticky změnila, což rozhodně zvýšilo laťku zákaznických služeb. Spotřebitel chce rychleji, na míru a s porozuměním jeho potřebám.
Zastavte se na jedinečné akci
Srdečně vás zveme na akci s názvem Budoucnost zákaznické zkušenosti. Akce se koná již ve čtvrtek 22. září 2022 od 10:00 do 14:00 a je zaměřena na budoucnost zákaznického servisu. Pořadatelem akce je společnost Cloudfresh a uskuteční se v Avant Business Center, Hvězdova 1716/2b, Praha. Na akci se dozvíte mnoho zajímavostí, novinek, postřehů. Společností jako jsou Zendesk, Cloudfresh či Cloudtalk přinesou nejnovější poznatky, seznámíte se s novinkami od Zendesk, můžete se zaměřit na poznatky a postřehy zákazníka Nicole Okonkwo Gattuso a mnoho dalšího. Abyste si mohli zarezervovat místo, klikněte na odkaz.
Zendesk Chat
Zákaznický servis pokrývá veškeré interakce, jak v reálném světě, tak online, mezi stávajícím nebo potenciálním zákazníkem a vaší firmou. Definice pokrývá celou spotřebitelskou zkušenost – od prvního kontaktu až po prodej a udržování dalších vztahů. Abyste byli svým zákazníkům ještě blíže, vyzkoušejte Zendesk Chat. Stačí jej nainstalovat jako chat na web. Po odeslání zprávy na chatu okamžitě dostanete upozornění a celou historii konverzace spolu s informacemi o uživateli (z jakého zařízení píše, jaké podstránky viděl, odkud píše). Můžete použít již hotové šablony jako odpovědi nebo si vytvořit personalizované zprávy. To vám usnadní komunikaci se zákazníky. Zendesk Chat představuje live chat, tedy rychlý a citlivý způsob jak se v reálném čase spojit se zákazníky. Zendesk je profesionální systém služeb zákazníkům, díky kterému je každá společnost schopna rychle komunikovat se zákazníkem a splnit jeho očekávání. Důležité je, že Zendesk je nástroj podporující omnichannel komunikaci, tedy vícekanálovou komunikaci.