0.8 C
Czech
Pátek 21. listopadu 2025
Protext ČTKZ animovaného seriálu Dinoo se vyklubala nová značka dětských potravin od Penamu....

Z animovaného seriálu Dinoo se vyklubala nová značka dětských potravin od Penamu. Za její kreativou i TikTokem stojí komunikační agentura Blueglue

Praha 30. srpna 2024 (PROTEXT) – Youtubový animovaný vzdělávací seriál pro děti, tiktokový kanál inspirující rodiče, jak trávit čas se svými ratolestmi, či dronová show nad Prahou. Tak se posledních sedm měsíců zapisuje do povědomí Čechů nová značka Dinoo. S tematikou dinosaurů totiž propojil své nové produkty pro nejmenší český výrobce potravin Penam, který marketingové aktivity spustil ještě před uvedením výrobků na trh. Na kreativu i správu nejtrendovější sociální sítě si vybral pražskou komunikační agenturu Blueglue, která u projektu působí od samotného začátku.

„Před dvěma lety jsme Blueglue oslovili ohledně chystané řady produktů Dinoo, kterou cílíme na děti předškolního věku. Po úspěchu s animovaným teaserem, který byl součástí velké prezentace pro vedení firmy, jsme komunikační agenturu zapojili i do návrhů komunikace značky ještě před uvedením produktů na trh, z čehož vznikla spousta skvělých nápadů,“ říká Adam Sedláček, produktový manažer společnosti Penam. Z těchto nápadů se již realizovaly například polepy tramvají či dronová show nad Prahou spojená s průvodem dinosaurů. Největšímu ohlasu se však těší zábavně-vzdělávací animovaný seriál pro děti, který pravidelně vychází na platformě YouTube. Ten má aktuálně přes 13.200 sledujících a téměř 1,3 milionu zhlédnutí.

„Chtěli jsme vytvořit dětský pořad, který by ty nejmenší provázel každodenním životem a díky němuž by si děti i rodiče zapamatovali značku Dinoo ještě před jejím vstupem na trh,“ popisuje Pavel Paradýs, zakladatel a šéf komunikační agentury Blueglue. Pro seriál je však podle něj zásadní, že se v něm neobjevují žádné produkty ani odkaz na společnost Penam. „Nechceme hardsell. Naopak je hlavním cílem děti rozvíjet a edukovat, protože jim ve věku, na který řada Dinoo cílí, chceme být prospěšní,“ dodává Paradýs. Seriál tak v každém dílu zahrnuje dvě příběhové linky, jednu zaměřenou na samotné postavičky a druhou ryze edukativní.

Ambice oslovit svět

Celý seriál Dinoo vzniká kompletně v režii komunikační agentury Blueglue, podle jejíhož šéfa bylo největší výzvou vše ukočírovat. „Vymýšlíme vše od nosného příběhu přes konkrétní scénáře k jednotlivým scénám až po texty doprovodného hlasu vypravěče i dialogy a popis chování jednotlivých postav. To vše pak náš interní tým animuje a rozhýbe. Je to hodně komplexní proces, na kterém se ale mohou podílet všechna oddělení Blueglue, od obsahu přes kreativu a produkci až po performance či sociální sítě,“ říká Paradýs.

Dinoo doposud publikovalo 9 dílů seriálu na měsíční bázi, díky úspěchu však epizody nově začnou vycházet každých 14 dní. Pořad je dostupný zdarma na platformě YouTube v českém jazyce, v plánu je nicméně dostat ho do celého světa. „S klientem jsme se shodli na tom, že když už jsme tomu věnovali tolik času, s trochou energie navíc rozšíříme Dinoo i do míst, kde sice klient neplánuje prodávat své výrobky, ale kde dětem udělá radost. Díky AI generovanému voiceoveru dokážeme snadno vytvořit různé jazykové verze při zachování hlasů jednotlivých postav,“ vysvětluje Paradýs. Krom Německa, Polska či Maďarska tak Blueglue plánuje seriál dostat i do Spojených států, Indie, Vietnamu či Španělska, případně Jižní Ameriky. Do budoucna by pak agentura ráda ze seriálu vytvořila například audioknihu či krátkometrážní film a ten uvedla na některé z velkých streamovacích platforem. Aktuálně klient dohodnul zveřejňování seriálu Dinoo na české streamovací platformě Stream.cz. Nově je možné Dinoo najít už i na Spotify, kde jsou dostupné vzdělávací, poznávací, a hlavně zábavné pohádky a písničky s dinosauří tematikou pro děti.

Díky dosavadním úspěchům získalo Blueglue pod svou správu i tiktokový účet značky Dinoo. Na tom publikuje obsah zaměřený na rodiče, zejména edukativní a zábavné aktivity, které mohou dělat společně s dětmi. „Naše hlavní cílová skupina, tedy děti, na sociálních sítích v ideálním případě vůbec není. Zato rodiče velmi často ano, a na TikTok chodí zejména pro odpočinek a inspiraci. Zaměřili jsme se tedy právě na ně, protože i spousta z nás v agentuře má malé ratolesti. Dinoo má být zkrátka značka, která pomáhá, je autentická a inspirativní,“ vysvětluje Paradýs. Za tímto cílem směřuje Penam i svůj projekt Bezpečně s Dinoo, který chce do školek dodávat bezpečnostní prvky – reflexní vesty či náramky.

O společnosti Blueglue

Blueglue je kreativní agentura, která na trhu působí od roku 2021, je součástí marketingové agentury Acomware. Dává značkám šmrnc na sociálních sítích, v televizi nebo kdekoliv jinde. Firmám pomáhá budovat značky, tvoří obsah, tým kreativců vymýšlí kampaně a kreativní koncepty. Disponuje velkým týmem specialistů na content marketing, copywriterů, grafiků a specialistů na sociální sítě, plánuje úspěšné kampaně. Disponuje týmem na videoprodukci a fotoprodukci od reportážní až po produktovou fotografii, natáčí videa i TV spoty, má vlastní fotostudio na pražském Andělu. Připravuje grafiku pro online i offline. Agentura získala ocenění v prestižních marketingových i kreativních soutěžích – Internet Effectiveness Awards 2022, IMC Awards 2022 či v evropské kreativní soutěži Impact Awards 2022. Mezi její klienty patří Spokojenypes.cz, Mobil.cz, Trenýrkárna, Tescoma, Penam, Astratex a mnoho dalších.

 

Zdroj: Acomware

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Reklama

Doporučujeme

V Nigérii unesli ozbrojenci desítky dětí, první odhad úřadů je 52

V Nigérii dnes unesli ozbrojenci z katolické školy desítky dětí, píše agentura Reuters s odkazem na místní televizi Arise TV. První odhady úřadů zmiňují 52 školáků. V úterý se podle Reuters odehrál podobný útok na kostel v západní části země, kde ozbrojenci unesli 38 lidí.

Největší indický konglomerát zastavuje dovoz ruské ropy, ustupuje globálnímu tlaku

Indický gigant Reliance Industries, největší tamní dovozce ruské ropy, zásadně mění kurz. Společnost miliardáře Mukeše Ambaniho oznámila, že zastavila veškerý dovoz ruské surové ropy pro svou exportní rafinerii v Jamnagaru. Jde o největší ropný komplex na světě, který běžně zpracovává stovky tisíc barelů denně.

Na COP30 se rozhořel požár a na sociálních sítích dezinformace

Čtvrteční požár v modré zóně klimatického summitu COP30 v brazilském Belému poskytl živnou půdu dezinformacím. Oheň, který vypukl krátce po půl třetí odpoledne ve stánku Východoafrického společenství, byl sice rychle uhašen, přesto jej některé profily na sociální síti X okamžitě spojily s „démonickou“ sochou darovanou Brazílii Čínou.

Rusko zaútočilo na Oděsu, jednu oběť hlásí Ukrajina z Dněpropetrovské oblasti

Ruská armáda v noci na dnešek zaútočila na Oděsu, informovaly úřady v tomto jihoukrajinském městě. Pět lidí utrpělo zranění. V Dněpropetrovské oblasti přišla při dronovém útoku o život žena, další dva lidé mají středně těžká zranění, napsal na telegramu šéf regionální vojenské správy Vladyslav Hajvanenko. V Ternopilu na západě země záchranáři z trosek obytného domu, který ve středu ráno zasáhla ruská střela, vyprostili těla tří dalších obětí.

Zelenskyj je dle svých slov připraven spolupracovat s USA na novém mírovém návrhu

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj prohlásil, že je připraven spolupracovat s administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa na její vizi konce války. Šéf Bílého domu odsouhlasil nový 28bodový mírový plán pro Ukrajinu, který nutí Kyjev k řadě bolestivých ústupků, částečně pro něj ovšem znamená i vítězství.

Ukrajina čelí tlaku USA, aby plán na ukončení bojů přijala do 27. listopadu

Ukrajina čelí intenzivnímu tlaku ze strany Spojených států, aby rychle přijala plán na ukončení bojů vytvořený administrativou amerického prezidenta Donalda Trumpa a Moskvou. Zástupci americké strany chtějí, aby ho ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj přijal do 27. listopadu. S odvoláním na nejmenované ukrajinské činitele o tom na svých internetových stránkách píše britský list Financial Times (FT).

Počet obětí sesuvů půdy v Indonésii stoupl na 30

Po ničivých sesuvech půdy v indonéské provincii Centrální Jáva dál roste počet obětí. Záchranáři hlásí desítky mrtvých a pohřešovaných a varují, že pokračující lijáky mohou situaci znovu zhoršit. Dešťová sezona má přitom trvat ještě měsíce.

Kevin Spacey přiznal drsnou realitu. Skandály ho připravily o domov i peníze

Hollywoodský život vyměnil za kufr a nejistotu. Kevin Spacey popsal, jak ho skandály připravily o domov i finanční stabilitu. Dnes žije z hotelu do hotelu a snaží se postavit na nohy po největším pádu své kariéry.

Požár na COP30 zastavil klíčová jednání v závěrečné fázi summitu

Klimatický summit COP30 mířil do klíčové fáze jednání o budoucích klimatických krocích. Místo finálních dohod ale světoví lídři skončili na parkovišti před areálem. Požár v pavilonu konferenčního centra změnil běžný den jednání v chaos, který odsunul klimatické vyjednávání na vedlejší kolej.

Reico dokončilo nákup Palladia, jedné z nejhodnotnějších nemovitostí v zemi

Reico investiční společnost Erste Asset Management završila jednu z největších realitních transakcí v zemi. Do svého portfolia zařadila pražské Palladium, obchodní centrum na Náměstí Republiky, které patří k nejhodnotnějším komerčním nemovitostem v České republice. Pro fond jde o zásadní krok, který má posílit jeho stabilitu i dlouhodobou návratnost.

Kyperští lídři signalizují připravenost obnovit rozhovory o urovnání konfliktu

Prezidenti Kypru Nikos Christodulidis a mezinárodně neuznávané Severokyperské turecké republiky Tufan Erhürman se dnes sešli v nárazníkové zóně OSN mezi oběma částmi ostrova a dali najevo připravenost k jednání se šéfem světové organizace Antóniem Guterresem o možném obnovení mírových rozhovorů. Napsala to agentura Reuters.

Meta upozorňuje australské teenagery na blížící se zákaz sociálních sítí

Austrálie spustila bezprecedentní změnu pravidel pro sociální sítě. Dětem mladším 16 let se 10. prosince uzavře přístup k velkým platformám, a Meta proto začala tisícům uživatelů posílat výzvu, aby si stáhli svá data a připravili se na zrušení účtů. Země tak vstupuje na dosud neprobádané území, které má omezit online rizika, ale zároveň vyvolává otázky o fungování a spravedlnosti nových omezení.

Rada guvernérů MAAE vyzvala Írán, aby ji informoval o zásobách obohaceného uranu

Rada guvernérů Mezinárodní agentury pro atomovou energii (MAAE) dnes přijala rezoluci, v níž vyzývá Írán, aby neprodleně informoval MAAE o svých zásobách obohaceného uranu a o stavu jaderných zařízení bombardovaných v červnu Izraelem a Spojenými státy. Informovaly dnes tiskové agentury.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama