1.6 C
Czech
Úterý 18. listopadu 2025
Protext ČTKZ animovaného seriálu Dinoo se vyklubala nová značka dětských potravin od Penamu....

Z animovaného seriálu Dinoo se vyklubala nová značka dětských potravin od Penamu. Za její kreativou i TikTokem stojí komunikační agentura Blueglue

Praha 30. srpna 2024 (PROTEXT) – Youtubový animovaný vzdělávací seriál pro děti, tiktokový kanál inspirující rodiče, jak trávit čas se svými ratolestmi, či dronová show nad Prahou. Tak se posledních sedm měsíců zapisuje do povědomí Čechů nová značka Dinoo. S tematikou dinosaurů totiž propojil své nové produkty pro nejmenší český výrobce potravin Penam, který marketingové aktivity spustil ještě před uvedením výrobků na trh. Na kreativu i správu nejtrendovější sociální sítě si vybral pražskou komunikační agenturu Blueglue, která u projektu působí od samotného začátku.

„Před dvěma lety jsme Blueglue oslovili ohledně chystané řady produktů Dinoo, kterou cílíme na děti předškolního věku. Po úspěchu s animovaným teaserem, který byl součástí velké prezentace pro vedení firmy, jsme komunikační agenturu zapojili i do návrhů komunikace značky ještě před uvedením produktů na trh, z čehož vznikla spousta skvělých nápadů,“ říká Adam Sedláček, produktový manažer společnosti Penam. Z těchto nápadů se již realizovaly například polepy tramvají či dronová show nad Prahou spojená s průvodem dinosaurů. Největšímu ohlasu se však těší zábavně-vzdělávací animovaný seriál pro děti, který pravidelně vychází na platformě YouTube. Ten má aktuálně přes 13.200 sledujících a téměř 1,3 milionu zhlédnutí.

„Chtěli jsme vytvořit dětský pořad, který by ty nejmenší provázel každodenním životem a díky němuž by si děti i rodiče zapamatovali značku Dinoo ještě před jejím vstupem na trh,“ popisuje Pavel Paradýs, zakladatel a šéf komunikační agentury Blueglue. Pro seriál je však podle něj zásadní, že se v něm neobjevují žádné produkty ani odkaz na společnost Penam. „Nechceme hardsell. Naopak je hlavním cílem děti rozvíjet a edukovat, protože jim ve věku, na který řada Dinoo cílí, chceme být prospěšní,“ dodává Paradýs. Seriál tak v každém dílu zahrnuje dvě příběhové linky, jednu zaměřenou na samotné postavičky a druhou ryze edukativní.

Ambice oslovit svět

Celý seriál Dinoo vzniká kompletně v režii komunikační agentury Blueglue, podle jejíhož šéfa bylo největší výzvou vše ukočírovat. „Vymýšlíme vše od nosného příběhu přes konkrétní scénáře k jednotlivým scénám až po texty doprovodného hlasu vypravěče i dialogy a popis chování jednotlivých postav. To vše pak náš interní tým animuje a rozhýbe. Je to hodně komplexní proces, na kterém se ale mohou podílet všechna oddělení Blueglue, od obsahu přes kreativu a produkci až po performance či sociální sítě,“ říká Paradýs.

Dinoo doposud publikovalo 9 dílů seriálu na měsíční bázi, díky úspěchu však epizody nově začnou vycházet každých 14 dní. Pořad je dostupný zdarma na platformě YouTube v českém jazyce, v plánu je nicméně dostat ho do celého světa. „S klientem jsme se shodli na tom, že když už jsme tomu věnovali tolik času, s trochou energie navíc rozšíříme Dinoo i do míst, kde sice klient neplánuje prodávat své výrobky, ale kde dětem udělá radost. Díky AI generovanému voiceoveru dokážeme snadno vytvořit různé jazykové verze při zachování hlasů jednotlivých postav,“ vysvětluje Paradýs. Krom Německa, Polska či Maďarska tak Blueglue plánuje seriál dostat i do Spojených států, Indie, Vietnamu či Španělska, případně Jižní Ameriky. Do budoucna by pak agentura ráda ze seriálu vytvořila například audioknihu či krátkometrážní film a ten uvedla na některé z velkých streamovacích platforem. Aktuálně klient dohodnul zveřejňování seriálu Dinoo na české streamovací platformě Stream.cz. Nově je možné Dinoo najít už i na Spotify, kde jsou dostupné vzdělávací, poznávací, a hlavně zábavné pohádky a písničky s dinosauří tematikou pro děti.

Díky dosavadním úspěchům získalo Blueglue pod svou správu i tiktokový účet značky Dinoo. Na tom publikuje obsah zaměřený na rodiče, zejména edukativní a zábavné aktivity, které mohou dělat společně s dětmi. „Naše hlavní cílová skupina, tedy děti, na sociálních sítích v ideálním případě vůbec není. Zato rodiče velmi často ano, a na TikTok chodí zejména pro odpočinek a inspiraci. Zaměřili jsme se tedy právě na ně, protože i spousta z nás v agentuře má malé ratolesti. Dinoo má být zkrátka značka, která pomáhá, je autentická a inspirativní,“ vysvětluje Paradýs. Za tímto cílem směřuje Penam i svůj projekt Bezpečně s Dinoo, který chce do školek dodávat bezpečnostní prvky – reflexní vesty či náramky.

O společnosti Blueglue

Blueglue je kreativní agentura, která na trhu působí od roku 2021, je součástí marketingové agentury Acomware. Dává značkám šmrnc na sociálních sítích, v televizi nebo kdekoliv jinde. Firmám pomáhá budovat značky, tvoří obsah, tým kreativců vymýšlí kampaně a kreativní koncepty. Disponuje velkým týmem specialistů na content marketing, copywriterů, grafiků a specialistů na sociální sítě, plánuje úspěšné kampaně. Disponuje týmem na videoprodukci a fotoprodukci od reportážní až po produktovou fotografii, natáčí videa i TV spoty, má vlastní fotostudio na pražském Andělu. Připravuje grafiku pro online i offline. Agentura získala ocenění v prestižních marketingových i kreativních soutěžích – Internet Effectiveness Awards 2022, IMC Awards 2022 či v evropské kreativní soutěži Impact Awards 2022. Mezi její klienty patří Spokojenypes.cz, Mobil.cz, Trenýrkárna, Tescoma, Penam, Astratex a mnoho dalších.

 

Zdroj: Acomware

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vánoční trhy by měly mít společné bezpečnostní standardy, navrhl Merz

Vánoční trhy v Německu by měly mít podle Friedricha Merze jednotné bezpečnostní standardy. Spolkový kancléř to řekl dnes při návštěvě spolkové země Sasko-Anhaltsko, v jejíž metropoli Magdeburku loni muž původem ze Saúdské Arábie najel do prostoru vánočních trhů a zabil šest lidí. Německá média v posledních dnech informovala o rostoucích nákladech na pořádání vánočních trhů, a to právě kvůli bezpečnostním opatřením.

Sabotáž v Polsku podle Fialy ukazuje na nutnost investic do obrany

Informace o strůjcích víkendové sabotáže na polské železniční trati mezi Varšavou a Lublinem podle premiéra v demisi Petra Fialy (ODS) ukazuje, že je třeba posilovat obranu. Na facebooku uvedl, že by to měla mít na paměti i nová vláda. Mluvčí polského ministra pověřeného koordinací zvláštních služeb dnes uvedl, že vše ukazuje na to, že za sabotáží stály ruské tajné služby.

Ruská raketa zabila dívku, zranila devět lidí v Charkovské oblasti

Ruský raketový útok zabil v Charkovské oblasti na východě Ukrajiny sedmnáctiletou dívku a zranil nejméně devět lidí. Uvedl to dnes šéf oblastní správy Oleh Syněhubov. Další dvě ženy podle úřadů přišly o život při útoku dronů v Černihivské oblasti na severu země. Dvě raněné při náletech dronů hlásí správa Dněpropetrovské oblasti. Rusko uvedlo, že jeho protivzdušná obrana v noci zlikvidovala 31 ukrajinských bezpilotních letounů.

Alcaraz ukončil sezonu, Češi mají v Davis Cupu hratelnější los

Z utkání, které vypadalo jako nejtěžší možný los, je rázem hratelná mise. Podle španělských médií Carlos Alcaraz po svalovém zranění z Turnaje mistrů ukončil sezonu a ve čtvrtečním čtvrtfinále Davis Cupu v Boloni proti Česku nenastoupí. Český tým Tomáše Berdycha tak dostává nečekané posílení ještě před prvním míčem.

Pokud bublina AI splaskne, žádná společnost nebude imunní, varoval šéf Googlu

Alphabet, mateřská společnost Googlu, intenzivně investuje do vývoje umělé inteligence (AI). Její generální ředitel Sundar Pichai přitom varoval, že pokud bublina AI splaskne, žádná firma nebude imunní proti případným následkům. V exkluzivním rozhovoru sice označil investice do tohoto odvětví za „mimořádný okamžik“, podle něj v nich ale existuje jistá „iracionalita“.

Ukrajinský prezident Zelenskyj navštíví ve středu Turecko

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj oznámil, že ve středu navštíví Turecko. Chce tam oživit jednání o ukončení války ve své zemi či o předání válečných zajatců mezi Ukrajinou a Ruskem. V Turecku se letos konala jednání mezi ruskou a ukrajinskou delegací, která vedla k sérii výměn válečných zajatců mezi válčícími stranami. Nedospěla však k žádnému zastavení bojů.

Klimatická změna a válka: Nebezpečná kombinace, která ohrožuje životy milionů lidí

Skupina deseti zemí varovala před přehlížením ozbrojených konfliktů na summitu COP30 v Brazílii. Tyto země kritizují, že finanční pomoc směřuje na humanitární katastrofy místo prevenci. V dokumentu také stojí, že jsou nejzranitelnějšími státy vůči změně klimatu, dostávají však jen 10 procent z celkové klimatické pomoci.

Rada bezpečnosti OSN podpořila Trumpův plán pro Gazu

Rada bezpečnosti OSN v pondělí schválila rezoluci předloženou administrativou Donalda Trumpa, jejímž cílem je posunout se od křehkého příměří v Pásmu Gazy k udržitelnému míru a rekonstrukci zničeného území. Rezoluce počítá se zřízením speciálních stabilizačních sil, jejichž cílem bude dohlížet na dodržování klidu zbraní, bezpečnost a obnovu. Americký prezident výsledek hlasování ocenil, Rusko s Čínou se zdržely hlasování.

V izraelských věznicích zemřelo za poslední dva roky nejméně 98 Palestinců, tvrdí lidskoprávní organizace

Izraelská organizace Physicians for Human Rights zveřejnila zprávu, podle níž od října 2023 zemřelo v izraelské vazbě nejméně 98 Palestinců. Tvrdí, že jde o důsledek fyzického násilí, hladovění a odmítání zdravotní péče. Izrael obvinění odmítá. Mezinárodní tlak na vyšetření podmínek v detenčních zařízeních však sílí.

Debata o konci fosilních paliv na COP30 nabírá na síle

Klimatický summit COP30 v brazilském Belému se stal dějištěm zásadních jednání o tom, jak urychlit odklon od uhlí, ropy a plynu. Zatímco státy vyjednávají o dalším postupu, aliance občanských hnutí zaplňují ulice i řeky Amazonie voláním po spravedlivé a rychlé změně.

Trump otočil. Vyzývá republikány, aby hlasovali pro zveřejnění Epsteinových spisů

Americký prezident Donald Trump vyzval republikánské zákonodárce, aby hlasovali pro zveřejnění tzv. Epsteinových spisů. Na své sociální síti uvedl, že republikáni by měli hlasování podpořit, protože podle něj nemají co skrývat.

Emirates objednává dalších 65 letadel Boeing 777X

Emirates rozšiřuje flotilu o dalších 65 letadel Boeing 777X v hodnotě 38 miliard dolarů. Obří nákup potvrzuje dlouhodobé partnerství s americkým výrobcem i rostoucí ambice Dubaje na světovém leteckém trhu.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama