Xiaomi odstartovalo prodeje nové řady 17 a už po dvou dnech hlásí rekordní čísla. Největší zájem zákazníků vzbuzuje nejdražší model Pro Max a výrobce věří, že překoná prodej předchozí generace.
Prezident firmy Lu Weibing na čínské síti Weibo uvedl, že „za pouhé dva dny máme velmi dobrá prodejní čísla“. Dodal, že nejlépe se prodává právě varianta Pro Max, hned za ní pak model Pro.
Xiaomi vsadilo na agresivní nástup a nabídlo novinky v době, kdy konkurence představuje vlastní vlajkové modely. Vedení firmy věří, že rychlý start a zájem zákazníků zajistí 17. řadě lepší výsledek než loňskému modelu.
Prodeje začaly v sobotu a podle Lu Weibinga ukazují, že strategie zafungovala. Očekávání jsou vysoká, zvlášť když jde o přímého soupeře iPhonu 17.
Největší zájem o Pro Max
Varianta Pro Max se stala okamžitým hitem. Jde o nejdražší telefon celé rodiny, přesto je podle šéfa Xiaomi nejžádanější. Model láká na špičkovou výbavu a silný marketing zaměřený na prémiový segment.
Firma přitom zdůrazňuje, že úspěch přichází hned od prvního víkendu. Pro Xiaomi je to důležitý signál, že nová strategie dokáže konkurovat i těm největším rivalům.
Výzva pro Apple
Načasování uvedení není náhodné. Xiaomi míří přímo proti iPhonu 17 a dává jasně najevo, že chce ukrojit část prémiového trhu. Pokud se trend z prvních dnů potvrdí, může jít o nejúspěšnější generaci v historii značky.
Výrobce proto věří, že 17. řada posune jeho postavení nejen na domácím trhu, ale i v globálním měřítku.