Více
    2.7 C
    Czech
    Neděle 4. prosince 2022

    Věrnostní program Tchibo slaví 10 let

    Praha 8. září 2022 (PROTEXT) – Věrnostní program Tchibo v České a Slovenské republice slaví 10 let od svého založení a v současnosti čítá více než 1,25 milionu členů. Program, ke kterému neodmyslitelně patří TchiboCard, vznikl v září roku 2012 se záměrem odměňovat stálé zákazníky. Ti za každý svůj nákup získávají Věrnostní zrnka, která jim zlevňují jejich další nákupy. Program ale přináší i řadu dalších benefitů.

    Mezi ty hlavní benefity, kromě Věrnostních zrnek, patří doprava a dobírka zdarma při nákupu v e-shopu, zvýhodněné ceny vybraných produktů, stálé množstevní slevy na zrnkovou kávu a kapsle či speciální nabídky na kávovém baru. V neposlední řadě se držitelé TchiboCard dostávají k informacím z firmy, včetně promo aktivit, jako první.

    „Využívání věrnostního programu v rámci jedné firmy je dnes již běžnou praxí. My jsme však šli ještě dál a usilovali o rozšíření možnosti sbírat Věrnostní zrnka i při nákupu u našich obchodních partnerů. Od podzimu roku 2021 tak mohou všichni držitelé TchiboCard využívat tento benefit i v Tchibo koutcích řetězců Globus a COOP v České republice, na Slovensku pak v Tchibo koutcích u všech našich partnerů. Děkujeme našim zákazníkům za věrnost a s potěšením otevíráme další dekádu,“ komentuje specifika Programu Václav Jurečka, Customer Experience Manager CZ/SK.

    Celá čtvrtina členů je ve Věrnostním programu Tchibo od jeho začátku. Z celkových tržeb za posledních 12 měsíců tvoří ty uskutečněné s TchiboCard v České republice 75 %, na Slovensku dokonce 78 %. Program ovlivnily i moderní technologie, mobilní aplikaci Tchibo si stáhl každý třetí člen. Nejvíce se nakupuje v regionech hlavních měst, tedy v Praze a Bratislavě, nicméně v ČR je v těsném závěsu za metropolí Moravskoslezský kraj. I v Tchibo platí, že zákazníci více utrácejí přes e-shop, v porovnání s kamennými obchody, nejvyšší položka za jeden nákup v Čechách byla 197 050 Kč, na Slovensku pak 3 361 Euro. Nejprodávanějším produktem ze spotřebního zboží je za oba trhy dámské triko s tříčtvrtečními rukávy, které vystřídalo dlouhodobého favorita – termo legíny z dětského sortimentu. Nejžádanějším nápojem na kávovém baru Tchibo je klasické espresso. “Jako kávového experta nás velmi těší, že zákazníci oceňují kvalitu fairtradové kávy, kterou v našem sortimentu nabízíme především,“ doplňuje Jurečka.

    Společnost u příležitosti prvního kulatého výročí TchiboCard připravila pro své zákazníky na září speciální akce. Pokud například nakoupí alespoň za 799 Kč, s tím, že nákupy se v celém měsíci sčítají, získají 10 000 Věrnostních zrnek v hodnotě 200 Kč jako dárek na další nákup. Ekvivalent na Slovensku představuje nákup minimálně za 32 Eur a dárek 1 000 Věrnostních zrnek v hodnotě 10 Eur. Držitelé TchiboCard rovněž obdrží 10% slevu na nové kolekce, které firma představuje každý týden, a kde jsou běžně zvýhodněné jen vybrané produkty. Více na tchibo.cz/10let a tchibo.sk/10rokov.

    Kampaň k 10. výročí TchiboCard je plánována jako 360° napříč prodejními kanály i kategoriemi zboží. Prezentována bude ve vlastních médiích firmy jako jsou týdenní magazíny, on-line newslettery, speciální microsite v e-shopu, posty na firemním FB a Instagramu, články na Tchibo blogu a speciální direct mail určený členům Věrnostního programu. Firma plánuje informace o výročí komunikovat i v externích médiích, např. v ČR jako tag-on u aktuálních TV spotů, v SR v rámci digitální kampaně a v obou zemích formou PR. Promo aktivity proběhnou i přímo v obchodních centrech a Tchibo koutcích v obchodních řetězcích.

    Doplňující informace o firmě

    Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.

    Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží.

    Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

    Máte-li zájem o další informace, kontaktujte prosím:

    Vladimíra Kolaříková

    PR Consultant

    Tchibo Praha, spol. s r.o.

    e-mail: [email protected]

    Eva Kotýnková

    Corporate Communications Manager

    Tchibo Praha, spol. s r.o.

    e-mail: [email protected]

    ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

    Sledujte nás na sítích

    Íránský generální prokurátor oznámil zrušení mravnostní policie

    Íránský generální prokurátor oznámil zrušení mravnostní policie, jejíž zásah stál u zrodu současných protivládních protestů. Informovala o tom dnes agentura AFP s odkazem na zprávu íránské agentury ISNA. Podle ní generální prokurátor Mohammad Džafar Montazerí mluvil o konci mravnostní policie na sobotním náboženském setkání ve městě Kom.

    Na Ukrajině se skupina lidí pokusila ukrást nástěnnou malbu Banksyho

    Policie ukrajinského města Hostomel oznámila zatčení skupiny lidí, která se pokusila ukrást graffiti známého anonymního umělce Banksyho. Jelikož ale zasáhla včas, zvládla neporušené dílo zajistit. Nyní je proto pod jejich ochranou. Jednalo se o nástěnnou malbu znázorňující ženu v županu s plynovou maskou a hasicím přístrojem.

    Ukrajinští technici se snaží udržet fungování mobilních telefonů

    Ukrajina se snaží v době války udržet v provozu komunikační linky a armáda techniků z telefonních společností v zemi se zmobilizovala, aby pomohla veřejnosti i politikům zůstat v kontaktu i během opakovaných ruských vzdušných útoků. Technici, kteří jsou v době míru obvykle neviditelní a neopěvovaní, často pracují nepřetržitě, aby udrželi nebo obnovili telefonní spojení, a někdy se kvůli tomu odvažují i do minových polí. Poté, co ruské údery vyřadily dodávky elektřiny, na kterou obvykle fungují mobilní věže, nahodili generátory, aby věže zůstaly v provozu.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Íránský generální prokurátor oznámil zrušení mravnostní policie

    Íránský generální prokurátor oznámil zrušení mravnostní policie, jejíž zásah stál u zrodu současných protivládních protestů. Informovala o tom dnes agentura AFP s odkazem na zprávu íránské agentury ISNA. Podle ní generální prokurátor Mohammad Džafar Montazerí mluvil o konci mravnostní policie na sobotním náboženském setkání ve městě Kom.

    Na Ukrajině se skupina lidí pokusila ukrást nástěnnou malbu Banksyho

    Policie ukrajinského města Hostomel oznámila zatčení skupiny lidí, která se pokusila ukrást graffiti známého anonymního umělce Banksyho. Jelikož ale zasáhla včas, zvládla neporušené dílo zajistit. Nyní je proto pod jejich ochranou. Jednalo se o nástěnnou malbu znázorňující ženu v županu s plynovou maskou a hasicím přístrojem.

    Ukrajinští technici se snaží udržet fungování mobilních telefonů

    Ukrajina se snaží v době války udržet v provozu komunikační linky a armáda techniků z telefonních společností v zemi se zmobilizovala, aby pomohla veřejnosti i politikům zůstat v kontaktu i během opakovaných ruských vzdušných útoků. Technici, kteří jsou v době míru obvykle neviditelní a neopěvovaní, často pracují nepřetržitě, aby udrželi nebo obnovili telefonní spojení, a někdy se kvůli tomu odvažují i do minových polí. Poté, co ruské údery vyřadily dodávky elektřiny, na kterou obvykle fungují mobilní věže, nahodili generátory, aby věže zůstaly v provozu.