Zatímco pozemní režim připomíná stylizovanou automobilovou karoserii, konstrukce podvozku z uhlíkových vláken je hlavní inovací. Dvě sedadla neboli kokpit je kardanový, takže se při přechodu do režimu letadla naklání o 90 stupňů dopředu. Ze země to vypadá, jako by letadlo letělo na boku, s koly směřujícími dozadu. Tělo je však ve skutečnosti z perforovaných uhlíkových vláken, takže jím proudí vzduch, a konstrukce křídel uvnitř je podobná dvouplošníku. „Dvouplošník je považován za velmi stabilní konstrukci letadla,“ říká Dukhovny.
Model A je navržen s distribuovaným elektrickým pohonem, bez odkrytých vzpěr, se softwarovou stabilizací letu a pohonem všech kol. Ve čtyřech kolech je zabudováno osm motorů pro zajištění redundance při poruše. Bude mít také detekci k vyhýbání se překážkám a také plnohodnotný padák.
Předpokládaný dojezd je 200 mil po silnici a 110 mil ve vzduchu. Společnost uvedla, že počáteční maximální rychlost 35 mil za hodinu bude v souladu s předpisy pro nízkorychlostní elektromobily.