Reklama

Peugeot ukázal nové logo! Lev zůstává. Spojujeme historii a modernost, hlásí Francouzi

Reklama

NEJČTENĚJŠÍ

Francouzská automobilka Peugeot alespoň z části mění svou identitu. Představila totiž nové logo. Středobodem zůstane i nadále lev, tentokrát ale dostane modernější nádech s erbem. Peugeot vymění znak po 11 letech.

Automobilku Peugeot asi není třeba nějak blíže představovat. Vznikla už v roce 1810 a za celou dobu své existence světu představila několik velice populárních modelů. Za zmínku stojí třeba auta s označením 106, 206 nebo 306, mezi oblíbence ale patří i takové užitkové vozy jako Boxer či Expert.

Francouzi si zakládají na minulosti a není se čemu divit. Vždyť Peugeot platí za dosud nejstarší fungující automobilku na celé planetě. I přes to, že od ledna letošního roku patří spolu s dalšími do koncernu nové mateřské firmy Stellantis, stále řeší i sám sebe.

A nové logo je toho důkazem. Značka se sídlem na okraji hlavního města Francie Paříže měnila v historii logo celkem desetkrát. Do nynější podoby se lvem v erbu se logo mění po přesně 11 letech. „Nyní v souvislosti s posunem značky k vyšším kategoriím výrobků nastal čas na změnu,“ hlásí Peugeot.

Podle slov francouzské společnosti provází lev její automobily už odjakživa. V roce 2010 se začal plně využívat znak připodobňující řvoucí zvíře. Odteď se ale bude hrát jiná písnička. Lvovi zůstala totiž jen a pouze hlava.

„Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Je synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot pomocí nového loga a nové grafické identity spojuje historii a modernost,“ komentoval změnu sám Peugeot.

Francouzi tak vstupují do nové fáze své historie. Už to nebude jen o malých autíčkách na spalovací pohony, ale také o nových možnostech v oblasti využití alternativních zdrojů, v tomto případě hlavně elektřiny.

Zatím se ale celkem daří. Třeba nová elektro dodávka e-Expert získala už v letošním roce 2021 stihla získat prestižní ocenění. Peugeot tak otevírá novou stranu své kroniky. Tu, ve které se po 11 letech mění logo, vedení i vozový park.

„Peugeot zažil všechny revoluce: průmyslovou, technologickou, politickou, sociální, digitální a nyní i environmentální. Základem jeho strategie pro udržitelnou budoucnost je energetická transformace a bezemisní mobilita. To vše tvoří DNA značky,“ doplňuje Peugeot.

Jak se nové logo líbí vám?

Sledujte nás na sítích

Napište svůj komentář

Napište komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Reklama
Reklama
Reklama