Skútry do měst zkrátka patří. Vyznačují se většinou slušným výkonem, úsporností a v neposlední řadě také stabilitou. Mezi dalšími prvky, které je třeba vyzdvihnout, je ovladatelnost. Honda nabízí mnoho skútrů. Mezi nejzajímavější patří právě Vision 110. Ocenit na něm musíme hlavně cenu a velikost. Zde platí, že i v malém stroji se může skrývat velký duch.
Motto firmy Honda, když se zaměřovala na výrobu modelu Vision 110, bylo: „Snadný pohyb po městě.“ Přesně takto by měla veřejnost tento skútr vnímat. Pokud se potřebujeme rychle dostat z jednoho místa na druhé, a navíc se po cestě vysmát všem ranní špičkám, pak Honda nabízí právě Vision. Kromě jeho ovladatelnosti láká zákazníky hlavně na cenu. Přestože se dá najít celá řada levnějších modelů jiných značek, Honda stále představuje jakousi záruku kvality.
Design
U skútrů toho nejde m příliš nového vymyslet. Na jedné škále zde stojí nejklasičtější ikona ze všech, tudíž Vespa, na straně druhé zde stojí modely, které se vyznačují silnou sportovností. Vision 110 bychom mohli na této stupnici postavit někam doprostřed, spíše lehce k oněm sportovním modelům. Honda se u této verze zaměřila hlavně na jednoduchost, která by měla zdůrazňovat fakt, jak je cestování s jejím strojem jednoduché. Výrobcům se záměr vydařil.
Přední maska svým špičatým tvarem podporuje sportovního ducha. Dva světlomety jsou zabudované právě v této masce, hlavní je pak posazený do kapličky na řídítkách. V té navíc najdeme LCD přístrojový panel. Ten je jednoduchý a přehledný. Za ty peníze bychom ani nemohli čekat více. Vision navíc nabízí dost úložného prostoru. Ten nejhlavnější pod sedlem nabízí obsah až 17,7 litru.
Barevně se Vision 110 ukazuje ve třech variantách. Pro konzervativce si Honda připravila černou a perleťově bílou. Pro odvážnější jezdce si výrobci nachystali Candy Red. Tahle rudá barva dodává stroji jistou dravost.
Specifikace
Přední kolo 16 palců, zadní 14 palců. I díky těmto kulatým pomocníkům je Vision 110 krásně ovladatelný skútr. O brzdění 100 kg vážícího skútru se starají hydraulické kotouče. Odpružení má na starost přední teleskopická vidlice o průměru 31 mm a zadní kyvná vidlice se dvěma tlumiči.
Motor
Jednoválec o objemu 109 cc. Výkon této mašiny je díky němu cca 6,4 kW a krouticí moment 9 Nm. Ideální výkon do města.
Verdikt
Necelých 58 000 korun. Vcelku příznivá cena za nesmírně kompaktní a spolehlivý skútr od světoznámé znaky.