Americká značka Ford připravila vylepšení pro svůj první elektrický crossover, kterým je Mustang Mach-E. Týkají se spíše záležitostí pod povrchem vozu. Vizuální změna je patrná pouze u nové verze Mach-E Rally. Tento model vychází po technické stránce z nejvýkonnější nabízené verze GT s pohonem všech kol a největší dostupnou baterií (91 kWh). Navíc ovšem dostal nový zadní spojler, který mu dodává vzezření typické pro vozy účastnící se rallyových závodů. Podvozek je navíc oproti standardní verzi mírně zvýšený.
Zásadní změnou pro všechny verze vozu Mustang Mach-E je nový zadní elektromotor. Ten je jednak lehčí a jednak má i vyšší točivý moment. Je vyvinutý a vyráběný přímo společností Ford. V důsledku toho, a rovněž úpravy softwaru řídících jednotek, se dojezd v závislosti na verzích prodloužil o cca 16 až 32 kilometrů. Uživatele také nepochybně potěší, že se údajně zkrátily také doby potřebné pro dobíjení. Ford ale zatím nespecifikoval o kolik.
Nejvýkonnější verze doplněná o příplatkový paket Performance je také schopna zrychlovat z nuly na sto o půl sekundy rychleji. Nová hodnota 3,3 sekundy je lepší než u konkurenčních modelů Tesla Y Performance nebo Porsche Macan 4 Electric. Čas potřebný na zdolání čtvrt míle klesl na hodnotu 11,8 sekundy.