Praha 1. března 2022 (PROTEXT) – Reklamou zahlcený prostor a skepticismus populace vede k tomu, že nemalé množství agentur a firem je smeteno jako hrady z písku při přílivu. Umět vytvářet efektivní kampaně je proto nepostradatelná schopnost pro přežití každé firmy.
Hi Promotion je reklamní agentura působící na trhu od roku 2012. Za tu dobu spolupracovala s největšími firmami v Česku a na Slovensku jako jsou SCONTO nábytek, Notino nebo Albi. Úspěšně také vedla projekty například pro dodavatele dveří PODETA, zahradnictví Starkl nebo výrobce garážových vrat Kružík.
„Mám radost z toho, jak jsem 10 let mohl vidět Hi Promotion růst. Ať už je to počet členů týmu, jejich odbornost nebo značky našich klientů, mezi kterými je dnes celá řada top hráčů na trhu,“ říká majitel Hi Promotion Ivo Hromec.
Co stojí za úspěchem agentury?
Udržet se na trhu 10 let není snadné, a to pro žádnou firmu. Marketingové agentury jsou navíc závislé na své schopnosti přinášet kreativní a originální nápady, v dnešním reklamou přesyceném světě, o to více.
V roce 2015 bylo podle Radiožurnálu průměrné množství reklam, na které člověk narazí 250, nejvyšší hranice dosahovala až 3 000. Některé zdroje (ppcprotect.com, forbes.com) uvádějí, že aktuálně je to v průměru 4000-10.000 reklam za den.
Tuhle přesycenost reklamami potvrzuje i průzkum Češi a reklama 2022. Nejvíce to lidé vnímají u komerčních televizních stanic, Facebooku a YouTube, kde se cítí zahlceně až 60 % dotázaných. Postupně se také snižuje počet lidí, kteří se nechávají reklamou, minimálně vědomě, při nákupu ovlivnit. Tento rok je to 32 % spotřebitelů, což je o 11 % méně než minulý rok.
Pro stálý růst agentury je tedy třeba mít v týmu experty, kteří jsou nejen ambiciózní, ale umí naslouchat jak klientům, tak jejich zákazníkům.
Nahoru a ještě výš
Hi Promotion se pyšní tím, že má ve svých řadách právě takové experty. Agentura má momentálně přes 100 aktivních klientů a o jejich spokojenosti mluví to, že 95 % z nich spolupracuje s agenturou dlouhodobě.
Agentura se od svého založení svižně rozrůstala, hned v roce 2013 dokonce ztrojnásobila svůj obrat.
„Stále cítím, že i když máme již řadu úspěchů za sebou, ten největší nás stále teprve čeká…“ dodává Ivo Hromec.
S postupným přibýváním zaměstnanců a rozšiřováním klientely, se také rozrostlo množství služeb, které Hi Promotion nabízí.
Ať už jde o psaní článků o historii pánského spodního prádla, Search engine marketing od žvýkaček po potrubní systémy, vytváření profesionálních webových stránek nebo natáčení videoreklam, které, doufejme, lidem nezpůsobí noční můry jako Puppy Monkey Baby od Mountain Dew.
Umět prorazit v tak saturovaném prostředí vyžaduje odhodlání, ale také schopnost inovovat se, a to i v době pandemie.
.