Díky tomuto počinu, který už nějaký ten pátek lidstvu slouží, se severoamerická motocyklová společnost Harley-Davidson zapíše do učebnic. Motorka na třech kolech. Úkaz, který známe z hollywoodských filmů, kde na tomto stroji zažívají lidé ta pravá dobrodružství. CVO Tri Glide reprezentuje pohodlnou jízdu, jistotu tří kol, masivní výkon a odvážný styl.
Jak sama firma hlásá, tento motocykl se nehodí pro každého. Jde o ojedinělý kousek, který ocení převážně lidé, kteří rádi cestují v tom nejvyšším pohodlí. U CVO se nemusíme skoro starat o stabilitu, stačí jen držet ruku na plynu a užívat si jízdu. Stroj navíc disponuje takovou spoustou úložného prostoru, že bychom mohli cestovat skutečně se vším majetkem. Odvážný styl rovněž nepadne do oka všem nadšencům této nejstarší značky. Nebudeme si lhát, CVO Tri Glide jednoduše milujeme, nebo nenávidíme. Neexistuje jiná varianta.
Styl americké síly
Na první pohledu je jasné, že se tady setkáváme s těžkou váhou ve svém oboru. CVO měří na délku 2,67 m a rozvor dosáhl hodnoty 1,67 m. Výška sedla se od země vzdálila na 0, 715 m. To by se dalo kvalifikovat jako ideální střední cesta pro pohodlné ježdění. Posed se odehrává ve vzpřímené pozici a nohy mají dostatek pohodlí po celou dobu jízdy. Rovněž řídítka byla nastavena do velice přijatelné pozice, a tak se nestane, že by se nám po cestě ruce unavily. Váha CVO je skutečně děsivá. 563 kg už není zanedbatelné číslo. Objem nádrže byl stanoven na 22,7 l, což je u takto obřího stroje potřeba.
CVO Tri Glide nabízí celou škálu technologií pro ještě dokonalejší zážitky. Audiosystém patří k tomu nejlepšímu, co se na trhu objevuje. Rockford Fosgate Stage 1 nabízí fantastické výšky i drtící basy. O všem máme během jízdy přehled na veliké obrazovce infotainemntu, která je ostrá a barevná. K dispozici má i dva reproduktory. Nezapomeňme ani na bezdrátovou náhlavní soupravu Boom!, Bluetooth a Hands-free.
Motor
Celý tento kolos je poháněn motorem Twin-Cooled Milwaukee-Eight 117. Zdvihový objem 1923 cc. Do kol žene výkon až 77 kW, takže nějakých 103 koňských sil. Točivý moment při 3500 otáčkách činí 163 Nm. To už umí motorku odpíchnout. Kvůli nemalé váze není divu, že CVO „žere“ 7 l na 100 km. Je to dost, ale musí se s tím počítat.
1 250 000 korun je šílené množství peněz i za nový stroj. Na druhou stranu, tenhle nás s jistotu přežije, aby ho jednou našly naše děti v garáži. A to se vyplatí.