Masivní výkon, povedený design. To jsou faktory, kterých se německá firma BMW drží zuby nehty. M2 je toho důkazem. Nejnovější verze tak oblíbeného „emka“ budí skutečné vášně. Extrémně silný motor není to jediné, co by nás mělo zajímat. Design je u tohoto modelu skutečný tahoun, který na sebe strhává hodně pozornosti. Zrychlení za 4 sekundy? Není problém!
Model M2 by se dal označit jako jedno s nejagresivněji vyhlížejících kupé, které od firmy BMW známe. Ať se bavíme o nárazníku, masce chladiče, nebo třeba o interiéru, všechno naznačuje, že s tímhle autem zažijeme skutečně rychlou jízdu. Výrobci navíc zvolili jako svou hlavní barvu pro model 2 pastelově modrou. To znamená, že barva, která evokuje klid a retro styl, je nabourána řevem šestiválce, který umí pořádně zatopit pod kotlem. Zkrátka skvěle nabourané stereotypy.
Design
Agresivita a sportovnost součástí DNA modelu M2. Největším lákadlem na zákazníky se stal opět předek, který definuje celou filozofii firmy BMW. Ledvinky masky chladiče si drží sice stejnou velikost, žádné bobří zuby, dostaly ale masivnější černé mřížování. Nárazník pak krásně ukazuje ostrost profilu a obří průduchy, které vedou k předním kolům. O aerodynamiku je postaráno.
Ze strany si všimneme krásně rozvržených linií a sportovních tvarů karoserie. Kola, která opět disponují fantastickým vzhledem, navíc nabízejí velikosti 19 a 20 palců. To už je pořádný průměr i na SUV. S tímhle kupé dokážou dělat divy. Zadní část se profiluje jako více konzervativní. Světlomety jsou menší, nárazník ovšem masivnější. V jednoduchosti je krása a BMW se tímto heslem řídí.
Interiér
Kabina reprezentuje tu nejčistší sportovnost. Skořepinová sedadla jsou vyrobena s prémiové kůže a barevně ladí k modro-červené typické kombinaci. Řadící jednotka je vcelku bohatá na tlačítka. Než se v nich zorientujeme, nějaká ta půlhodinka uběhne. Za volantem máme k dispozici dvě obrazovky spojené v jednu. Kabina se jednoduše neskutečně povedla.
Motor
Šestiválec M TwinPower Turbo nabízí výkon až 338 kW, takže nějakých 460 koní. Krouticí moment se vyšplhal až na hodnotu 550 Nm. To už jsou čísla, která signalizují, že rychlá jízda nebude problém.
Verdikt
Cena za tuto nejnovější střelu není zrovna přátelská. Přes 1,8 milionu korun v základu už pocítíme. Za BMW M2 se ovšem vyplatí vytáhnout z peněženky o nějakou tu korunu navíc.