Rogue by se dal popsat jako temnější bratr modelu Scout. Obří výkon, sportovní vzhled, klasické rysy a přeci plný tajemných detailů. Indian přistoupil k marketingu tohoto modelu trochu jinak. Nesází na šílený výkon a dravost, ale na komunitu, která se kolem značky vytvořila. „Kupte si Rogue a buďte součástí něčeho velkého.“ To jsou slova věhlasné firmy.
Motorka byla navržena, aby zaujala. Oproti základní verzi Scout doslova překypuje detaily, které z ní dělají opravdovou lahůdku. Vlastnit tento model je prostě otázka prestiže a vkusu. Zmizely chromované prvky a celý stroj byl zabalen do černého hábitu. Existují sice barevné varianty, ale ty se týkají výhradně nádrže. Kromě toho, některé z nich ani nejsou v České republice dostupné. Změnou prošla i podoba kol. kromě faktu, že jsou větší, dostala nebývale tvrdý a nekompromisní vzhled.
Temný design
Nová podoba Indianu Scout Rogue se může zkušenému oku jevit daleko více osobitá. Oproti základní verzi, která se svým lehkým, klasickým vzhledem zalíbí takřka každému, k novému Rogue si musíme najít cestu. Jakmile ale přilneme k temné podstatě tohoto stroje, budeme odměněni novou motocyklovou kapitolou. Jízda už nebude taková, jako dřív.
Přední část je zakryta mini kapotáží, ze které září LED světlomet. Efekt je jak z akčního filmu. Řídítka jsou posazená trochu výše, než bychom u tohoto cruiseru čekali. Rogue si zachoval geometrii rámu modelu Scout, která vytváří krásný trojúhelník. Na rámu je posazená podlouhlá nádrž a pohodlné sportovní sedlo. Délka motorky 2,27 m je zakončená masivním blatníkem a širokým, 16palcovým kolem. Jak přední (19palcové), tak zadní je odlito z oceli a oděné v černé.
Přes celkovou hmotnost 250 kg je motorka hbitá a skvěle manévruje. Vděčíme za to převážně kolům a perfektně vybalancovanému těžišti. Na první pohled nás rovněž zaujme odpružení. Zadní duální tlumiče se zdvihem 51 mm i přední teleskopická vidlice (120 mm) odvádí svou práci naprosto skvěle.
Silný motor v barvě noci
Vodou chlazený dvouválec, který si drží tvar V, o objemu 1133 cc dostal černou, noční barvu. Při 5600 otáčkách vyprodukuje krouticí moment 97 Nm. Výkon téhle krásy je rovných 100 koňských sil. Zvuk, který je samozřejmě spojen i s výfuky, je vyladěný do maximálně dravé podoby.
417 000 korun je cena za tuhle vstupenku do světa drsné a tajemné síly. Stojí to za to? Za nás rozhodně ano.