Autosalon v Pekingu je dějištěm premiér řady nových koncepčních vozů. Pochopitelně elektrických. Jedním z nich je Volkswagen ID. Code. Jedná se o pětimetrové SUV se sportovně střiženou karosérií.
Kromě toho, že jeho tvary ukazují budoucí směr designu Volkswagenu minimálně pro tento obří trh, je současně ID.Code přehlídkou technologií, které by se jednou měly objevit i v sériově vyráběných modelech této značky.
Například je to vůz, který umožňuje autonomní jízdu čtvrtého stupně. To znamená, že mimo naprosto výjimečných situací (jako je třeba husté sněžení, mlha a podobně) už automobil zvládne jet bez zásahu řidiče celou naplánovanou trasu.
Jedním z prvků výbavy jsou také virtuální displeje na předních bočních okénkách. Posádka, která přichází k vozu, může jejich prostřednictvím získat informace o stavu baterie, o počasí na trase nebo nutných zastávkách pro dobíjení.
V interiéru je zajímavým prvkem průběžný displej po celé šířce palubní desky nebo další displej vystupující neobvykle ze středové konzole. Nechybí ani možnost otočení sedačky řidiče o sto osmdesát stupňů.