Už původní generace sportovního elektrického sedanu Porsche Taycan měla díky osmisetvoltové architektuře schopnost nabíjet svoji vysokonapěťovou baterii stejnosměrným proudem výkonem až 270 kW.
Nyní po faceliftu, který přišel po čtyřech letech prodeje a sto padesáti tisících vyrobených exemplářů, získaly všechny verze Taycanu dobíjecí výkon 320 kW. To údajně v praxi znamená, že při venkovní teplotě 15 stupňů Celsia se baterie dobije z původních deseti procent kapacity na osmdesát během pouhých osmnácti minut. Dříve na to byla zapotřebí dvojnásobná doba.
Taycan teď také díky větší baterii (105 kWh oproti původním 93 kWh dojede dále). Konkrétně je WLTP hodnota pro nejúspornější verzi stanovena na 673 kilometrů.
Také je teď s tím prémiovým vozem možné jezdit rychleji. Například Taycan Turbo S zrychluje z nuly na sto během neskutečných 2,4 sekundy. Je to proto, že systémový výkon pohonných elektromotorů se zvýšil o zhruba dvě stě koní na výsledných 952. Také základní verze Taycan rozhodně není pomalá. Sprintovat z nuly na stovku s ním budoucí majitelé budou moci za 4,6 sekundy.
Během modernizace Porsche upravovalo také vnější vzhled a přidávalo prvky do základní výbavy. Připlácet se tak už nemusí například za tepelné čerpadlo, parkovací kameru, ambientní osvětlení nebo vyhřívání předních sedaček. Ceny modernizovaného Porsche Taycan startují na úrovni 2 604 162 Kč. Kromě klasického sedanu je v nabídce sportovní kombi nebo offroadověji se tvářící Taycan Cross Turismo.